header 2

יום חמישי, 1 ביוני 2017

מנקיינד וביום מתקשרות בהסכם הפצה ל-Afrezza בברזיל

ולנסיה, קליפורניה ובלו הוריזונטה, ברזיל, 31 במאי 2017, (GLOBE NEWSWIRE):
 חברת מנקיינד (Nasdaq:MNKD) סימול (TASE:MNKD) וחברת BIOMM SA (BVMF:BIOM3) הודיעו היום שהן התקשרו בהסכם הספקה והפצה למסחור של Afrezza® (אינסולין הומני) באבקה לשאיפה בברזיל.
לפי הסכם ההספקה וההפצה, ביום תהיה אחראית להכנה ולהגשה של הבקשות הדרושות לקבלת האישורים הרגולטוריים עבור Afrezza, כולל מ-Agência Nacional de Vigilância Sanitária, ולגבי ענייני מחירים, מ-Camara de Regulação de Mercado de Medicamentos. עם קבלת אישורים העונים על הדרישות מגופי הרגולציה האלה, מנקיינד תייצר ותספק Afrezza לביום, וביום תהיה אחראית לקידום המכירות ולהפצה של Afrezza בברזיל.
"אנחנו שמחים לשתף פעולה עם ביום כדי להביא את Afrezza לשוק הסוכרת הברזילאי", אמר מייקל קסטניה, מנהל העסקים הראשי של חברת מנקיינד. "למייסד שלנו, אלפרד מן, היה חזון להפחית את הנטל הגלובלי של הסוכרת באמצעות טכנולוגיות חדשניות. ב-2015, היו בברזיל לפי הערכות יותר מ-14 מיליון אנשים עם סוכרת. לאור הנוכחות והכרת שוק הסוכרת בברזיל של ביום, אנחנו מאמינים שביום היא השותפה האידיאלית כדי להגיע למטפלים ולחולים עם המסר שיש עוד אופציה פוטנציאלית במאבקם נגד הסוכרת".
"כחברת ביוטק חלוצה בברזיל, אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים למנף את תיק מוצרי הסוכרת הנוכחי שלנו כדי להציע אופציה נוספת למספר הגדול והגדל של חולים עם סוכרת", אמר הרלדו מרצ'זיני, מנהל העסקים הראשי של Biomm SA. "אנחנו גאים להיות החברה הראשונה שמביאה אינסולין בזמן הארוחה נשאף לשוק הברזילאי".
אודות חברת מנקיינד
חברת מנקיינד (Nasdaq:MNKD) (TASE:MNKD) מתמקדת בגילוי ופיתוח ומסחור של מוצרים טיפוליים עבור חולים עם מחלות כמו סוכרת. מנקיינד מחזיקה אתר בכתובת www.mannkindcorp.com שבו מנקיינד מפרסמת באופן סדיר עותקים של ההודעות לעיתונות שלה וגם מידע נוסף על מנקיינד. מי שמעוניין יכול להירשם כמנוי באתר של מנקיינד להתראות דואל שנשלחות אוטומטית כש-מנקיינד מפרסמת הודעות לעיתונות, מגישה את הדוחות שלה לרשות האמריקנית לניירות ערך או מפרסמת מידע מסוים אחר באתר.
אודות BIOMM SA
חברת Biomm SA (BOVESPA:BIOM3) היא חברת הביו-פארמה הברזילאית הראשונה וחברת הביוטק האנושי היחידה שרשומה בבורסה הברזילאית BOVESPA. החברה מחויבת להפוך מחלות כרוניות שקשה לטפל בהן ליותר משתלמות, ובכך לשפר את איכות החיים של החולים. עם חדשנות בדנ"א שלה, ביום היא חלוצה בביוטק ובייצור אינסולין בברזיל.
מידע צופה פני עתיד
הודעה לעיתונות זאת כוללת מידע צופה פני עתיד שכרוכים בו סיכונים ואי ודאויות, כולל אמירות לגבי היכולת של מנקיינד למסחר באופן ישיר מוצרי תרופות. מילים כגון "מאמינה", "צופה", "מתכננת", "מתכוונת", "יעד", "פוטנציאלי" וביטויים דומים ושימוש בלשון עתיד מיועדים לזהות מידע צופה פני עתיד. מידע צופה פני עתיד זה מבוסס על הציפיות הנוכחיות של מנקיינד. התוצאות בפועל והעיתוי של אירועים יכולים להיות שונים באופן מהותי מאלה שחזויים במידע צופה פני עתיד כזה כתוצאה מהסיכונים ואי הוודאויות האלה, שכוללים אך לא רק את היכולת לקבל אישורים רגולטוריים, היכולת לקבל תנאי מחירים משביעי רצון מהרגולטורים, וסיכונים אחרים המפורטים בדיווחים של מנקיינד לרשות האמריקני לניירות ערך, כולל הדוח השנתי על גבי טופס 10-K על השנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2016 ודוחות תקופתיים לאחר מכן על גבי טופס 10-Q ודוחות שוטפים על גבי טופס 8-K. אתם מוזהרים לא לבטוח בביטחון מופרז במידע הצופה פני עתיד הזה, שמתייחס רק ליום הפרסום של ההודעה הזאת. כל המידע הצופה פני עתיד מסויג בשלמותו על ידי הודעת אזהרה זאת, ומנקיינד לא מתחייבת לשנות או לעדכן מידע צופה פני עתיד כלשהו כדי לשקף אירועים או נסיבות אחרי התאריך של הודעה זאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.