header 2

יום חמישי, 15 ביוני 2017

Mac Month חוזר ל- iDigital בכל חנויות הרשת בארץ:

עד 20% על כל מחשבי ה Mac כולל ה-MacBook Pro   עם הTouch Bar  שהושק לפני מספר חודשים,
ומגוון אביזרים נלווים ללא מע״מ.
בנוסף- משיקה החברה
שירות חדש: המומחים של Apple עד הבית!

הדגמים החדשים שהושקו לפני שבועיים על ידי  Apple, מגיעים לארץ לראשונה ומשתתפים אף הם במבצע!
איילת צרפתי-רוזן מנכ"לית iDigital: " השנה  במסגרת פעילות ה- Mac Month  שהפכה למסורת, אנו משיקים שירות של הדרכות ולימוד על הMac- עד בית הלקוח מהמומחים של Apple  בישראל. שירות זה, יאפשר לכל משתמש חדש ללמוד בקלות כיצד לעבוד עם ה-  Mac ולמשתמשים ותיקים, כיצד לנצל טוב יותר את יכולות המחשב שלהם.
במבצע השנה יוכלו הלקוחות ליהנות מהדגמים החדשים שהושקו ומהנחות חסרות תקדים של עד 20% הנחה. כעת הMac – הופך נגיש מאי פעם" 

iDigital, רשת החנויות הרשמית של מוצריApple   בישראל, מקיימת מזה השנה השלישית את ה-MacMonth  , המהלך השיווקי המשמעותי ביותר במחשבי הMac - של חברת,Apple הנחשבים למחשבים הטובים בעולם.
החל מתאריך ה- 18.6, למשך חודש, תינתן הנחה גורפת של 15% על רכישת מחשבי Mac: Mac Pro,Mac Mini   ודגמים דור קודם של MacBook, MacBook Air iMac, וMacBook  Pro  עם ה-Touch Bar  המהפכני. 
20% הנחה
 תינתן לדגמים אלו לרוכשים מחשב עם iDigital Care, האחריות המורחבת מבית iDigital , המאפשרת ליהנות מ-3 שנים אחריות במעבדה הרשמית של apple בישראל, היחידה המתקנת מחשבי Mac עם חלקים מקוריים וחדשים של Apple.
בנוסף מגיעים מחשבי ה-  Macהחדשים שהושקו לפני כשבועיים בארה״ב: MacBook Pro ,iMac, MacBook Air, MacBook ואותם ניתן יהיה לרכוש בהנחה של 12% או 15% בהרחבת האחריות ל-3 שנים.
בתקופת הפעילות, תוענק הנחה גדולה- ללא מע״מ, גם על האביזרים הנלווים ל- Mac ברכישת מחשב כגון, תיקים, כיסויים, מטענים, כבלים ועוד.
השנה, משיקה iDigital שירות חדש – ״המומחים של Apple עד הבית״, הדרכות עם המומחים של Apple  בישראל על מחשב ה- Mac בבית הלקוח.
כל לקוח שירכוש מחשב  Mac יוכל לבחור מבין שני סוגי הדרכות מהן יוכל ליהנות בביתו:
הדרכה אינטרנטית ואינטראקטיבית (Webinar) אותה יעביר מומחה Apple מרשת iDigital. בהדרכה ילמדו הלקוחות צעדים ראשונים, טיפים וטריקים והסברים על מערכת ההפעלה. המומחים יעמדו לרשות הלקוחות בצ׳ט לייב במהלך ההדרכה למתן הסבר ומענה על שאלות. 
הדרכה אישית בבית הלקוח  ע"י מומחה 
Apple אשר יגיע  לבית הלקוח וייתן הדרכה אישית על השימוש במחשב ה Mac כולל כלים וההסברים איך להשתמש וליהנות מהיכולות של המחשב הטוב בעולם. ההדרכות האישיות בבית הלקוח יינתנו בתקופת ה-MacMonth במחיר מבצע של 199 ש״ח בלבד .

אודות iDigital:

רשת iDigital הינה רשת ה- APR (Apple Premium Reseller ) היחידה בישראל,  המהווה את הפורמט הקמעונאי היוקרתי  ביותר של Apple.
חנויות ה- APR ברחבי העולם הם חנויות הפועלות על פי גיידליין ספציפי שנקבע ע"י Apple  וצוותי המכירות והיעוץ שבחנויות מקבלים הכשרה והסמכה במתודולוגיות ייחודיות שפותחו ע"י Apple עבור פורמט ה- APR.
החברה פועלת תחת חברת האם iCon Group, היבואנית הרשמית של מוצרי Apple בישראל והמפיצה הבלעדית של מחשבי הMac בישראל. בנוסף למוצרי Apple, מציעה iDigital את עולם הבית החכם ומגוון מוצרים ומותגים של חברות מובילות בעולם בתחום סגנון החיים הדיגיטלי ביניהם: iHome, Speck, Griffin, Bose, incase, Lacie, KNOMO,Sena, RHA.



רשימת סניפים  iDigital:
תל אביב - קניון רמת אביב, קניון דיזינגוף סנטר, מתחם שרונה ,
עזריאלי, חיפה-גרנד קניון, קריות- הקריון, נתניה- מתחם ביג פולג, כפר סבא- קניון G,
ראשל"צ-  קניון G, רחובות- קניון רחובות, ירושלים- קניון מלחה, באר שבע- גרנד קניון,
אילת- קניון מול הים.

פרטים נוספים בטלפון: 03-9005355
ובאתר www.idigital.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.