header 2

יום שני, 9 באוקטובר 2017

פורטרט אינטימי של הבמאי האגדי, "ספילברג", זמין לצפייה החל מהיום בyesVOD וביום שישי בyes דוקו

ספילברג | Spielberg
 בכורה: מה-8.10 ב-yesVOD וביום שישי 13.10 בשעה 22:00 ב-yes דוקו

פורטרט אינטימי של הבמאי האגדי.
חשיפה יוצאת דופן, שעדיין לא נראתה על מסך הטלוויזיה, של אחד מהקולנוענים המפורסמים ביותר בעולם - סטיבן ספילברג ושל הקריירה הענפה שלו.
לאורך 50 שנות עבודתו יצר ספילברג עשרות סרטים פורצי דרך. הבמאית והמפיקה זוכת הפרסים, סוזן לייסי (שהפיקה גם את "ג'אניס: ילדה קטנה עצובה"), מביאה בפיצ'ר שלפנינו מבט מקיף הסוקר את הפילמוגרפיה העשירה שלו וחושפת איך חוויותיו האישיות של ספילברג שירתו את עבודתו והשפיעו עליה לאורך השנים.
ספילברג פותח את ליבו אל מול המצלמה ומספר על ילדותו המתוקה-מרירה, על אובססיית החיים שלו עם תעשיית הקולנוע, על עבודתו המוקדמת כ"ילד פלא" בטלוויזיה, תקופת ראשית פרסומו לאחר בימוי של "בלוקבאסטרים" בלתי נשכחים, המעבר המאוחר לסרטים יותר דרמטיים ורציניים והיחסים האישיים והמקצועיים שטיפח לאורך השנים.
בסרט משולבים גם ראיונות עם בני משפחתו של ספילברג, עם חברים וקולגות, קטעים בלתי נשכחים מסרטיו וארכיונים נדירים של "מאחורי הקלעים" מסרטיו המפורסמים, ביניהם "מלתעות", "אי.טי – חבר מכוכב אחר", "שודדי התיבה האבודה", "פארק היורה", "רשימת שינדלר", "להציל את טוראי ריאן", "גשר המרגלים" ואחרים.
הסרט נערך מתוך 30 שעות ראיונות עם הבמאי וצילומים של יותר מ-80 כוכבי קולנוע שעבדו עם ספילברג, בינהם - דרו ברימור, ליאונרדו דיקפריו, קייט בלאנשט, אופרה ווינפרי, טום הנקס, הריסון פורד, ליאם ניסן וכוכבים רבים אחרים.
בימוי: סוזן לייסי (143 דק', ארה"ב, 2017)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.