header 2

יום חמישי, 19 באוקטובר 2017

פתרון האינטגרציה של מג'יק נבחר להתייעלות יצרנית ג'ינס אמריקאית

פתרון האינטגרציה של מג'יק משמש לייעול תהליכי השירות והתפעול של יצרנית ג'ינס מובילה בארה"ב
מג'יק עשתה שימוש בטרנספורמציה דיגיטלית ואינטגרציה על מנת לבצע אוטומציה של תהליכים עסקיים, התורמת לייעול תהליכי התפעול ושירות הלקוחות אצל יצרנית הג'ינס האמריקאית
                                                          
מג'יק תעשיות תוכנה (ת"א: מגיק; נאסד"ק: MGIC), ספקית גלובלית של פלטפורמות לפיתוח במובייל, יישומי ענן ואינטגרציית תוכנה בארגונים, ושותפת פלטינום ברשת OPN של אורקל, הודיעה כי הטמיעה את פתרון האינטגרציה Magic xpi אצל יצרנית ג'ינסים מובילה מלוס אנג'לס, Koos Manufacturing, האחראית על ייצור מותגי הג'ינס AG Jeans ו-Big Star.

פתרון Magic xpi מאפשר ליצרנית לשפר את שירות הלקוחות ולייעל תהליכי עבודה על ידי טרנספורמציה דיגיטלית ואוטומציית תהליכים עסקיים, כולל אינטגרציית מערכות eCommerce ו-ERP, ביניהן Oracle JD Edwards EnterpriseOne  ו-Onestop.

במסגרת הפרויקט הוקמה מערכת מבוססת JD Edwards EnterpriseOne, המאפשרת ליצרנית הג'ינס המשך התרחבות וצמצום כפילות נתונים, הפחתת החזרות מלקוחות, ייעול אספקת הזמנות, ומינוף ההשקעה באפליקציות קיימות. זאת, תוך יצירת 'תמונת מצב' של עלות/רווח מקיפה לצורך תכנון פיננסי מדויק יותר. פתרון מג'יק נבחר הודות לקלות השימוש, סביבת פיתוח נטולת-קוד המאיצה תהליכי פיתוח, וספריית רכיבים מובנים הכוללת מתאם מורשה עבור JD Edwards EnterpriseOne.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.