header 2

יום שלישי, 17 באוקטובר 2017

העונה השמינית של "המתים המהלכים", החל מה-23.10, ימי שני בשעה 05:00 וב22:00 רק בyes!

בעונה הקודמת, ריק גריימס וקבוצת השורדים שלו התעמתו עם האויב הכי רצחני שפגשו עד עתה. יחד עם הנחמה והביטחון שהשרתה עליהם אלכנסדריה, הם הסירו חלק מההגנות אך קבלו במהרה תזכורת לאכזריותו של העולם בו הם חיים. הצגתם של ניגן והמושיעים שברה ופיזרה את קבוצת השורדים שלנו.
לאחר הכישלון הצורב להתנגד לניגן לבדם, החלה הקבוצה בראשותו של ריק לחבור לקהילות אחרות תחת שליטתו של ניגן, ובעזרתן של קהילות הילטופ והממלכה היה להם סוף סוף מספיק כוח נשק להתעמת מול המושיעים.
בעונה הקרובה, ריק וחבריו מתכננים מלחמה גלויה בניגן וכוחותיו. קבוצת המושיעים גדולה יותר, מצוידת יותר וחסרת רחמים – אבל ריק והקהילות המאוחדות נלחמים עבור התקווה לעתיד בהיר יותר. קווי החזית נמתחים כשהם יוצאים למתקפה מתוכננת ומלאת אקשן.
עד עכשיו, ריק והקבוצה שלו התרכזו בהישרדות, אבל זה כבר לא מספיק. הם צריכים להיאבק כדי לזכות בחזרה בחופש שלהם כדי שיוכלו לחיות. כדי שיוכלו להיבנות מחדש. כמו בכל קרב, גם הפעם יהיו אבדות, יהיו נפגעים. אבל כשריק מוביל את הכוח של אלכסנדריה, מגי את הכוח של הילטופ, והמלך איזיקיאל את הכוח של הממלכה, ייתכן שאחיזתם של ניגן והמושיעים על העולם הזה, תסתיים בקרוב. 
בהתחשב בביקורת שקיבלה העונה השביעית, מסביר השואוראנר סקוט אמ. גימפל על העונה החדשה: "העלילה הגיעה לשלב של עימות מרוכז ועוצמתי, שישפיע על מבנה הסיפור ויהפוך אותו ליותר מסוכן וכל הזמן בתנועה- אנחנו עוברים ממבנה של סיפורים שלמים בפרק אחד בכל פעם בקהילה אחרת, לכמה סיפורים מאוחדים בכל פרק, כשכל החלקים מתקבצים בסופו של דבר ביחד לסיפור אחד".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.