header 2

יום ראשון, 8 באוקטובר 2017

מעצבת שמלות הכלה והערב הבינלאומית "ברטה" משיקה קולקציית כלות במסגרת שבוע האופנה בניו יורק!

האימפריה הבינלאומית של ברטה
המעצבת ברטה אשר החלה את דרכה בסטודיו קטן באשדוד כבשה
את תעשיית האופנה העולמית וזכתה בתואר מעצבת שמלות הכלה המצליחה ביותר בעולם (עפ"י נתוני מכירות בתי הכלבו הגדולים בארה"ב) מציגה את קולקציית 
F/W2018 ב-Fashion Week Bridal בניו יורק 
ומשיקה 
Show Room מרהיב בו יוצגו פריטי הקולקציה למכירה לקהל לקוחותיה הבינלאומי
ברטה בלילטי שהחלה את דרכה כבוגרת בית העיצוב לאופנה שנקר, עוסקת באופנה משנת 95 ואת סטודיו הכלות הראשון פתחה בעיר מגוריה אשדוד בשנת 2004 ומאז ועד היום בית האופנה של המעצבת נושא את שמה בגאווה רבה. בית האופנה של ברטה הינו סיפור הצלחה ישראלי שצבר בשנים האחרונות תאוצה וזכה להכרה מסחררת וחסרת תקדים בעולם.
לאחר שנים בהם ברטה התרחבה בשוק האופנה הישראלי, פרצה לשוק הבינלאומי עם ייצור של למעלה מ- 120 דגמים בשנה אשר מופצים בכ-80 נקודות מכירה בעולם. בשלהי 2013 דגמיה של ברטה החלו להימכר בבוטיקים נחשבים ביניהם נורדסטרום וסאקס פיפת' אווניו בניו יורק ובברלי הילס וכיום הדגמים נמכרים בלמעלה מ- 100 בוטיקים בכ-27 מדינות.
הסגנון הנועז והחדשני של המעצבת התבלט מאוד בסצנה העולמית וזכה לתהילה בין לילה. עורכי אופנה ובלוגרים מהחשובים בעולם היללו את ברטה שהביאה את הבשורה בתחום שמלות הערב ובתחום הכלות וכך יצרו באז בקרב ידועניות ומובילות דעת קהל בניהן: השחקניתJackie Cruz מהסדרה כתום זה השחור החדש, השחקנית Madeline Brewer מהסדרות סיפורה של שפחה והמלוק גרוב, Sibley Scoles מנחת ערוץ הבידור E, Nicole Trunfio סופרמודל, כוכבת אוסטרלית והחליפה את מירנדה קר בקמפיין האחרון למותג התיקים david jones, השחקנית Lucy Mecklenburgh שחקנית בסדרה אין כמו אסקס, Jacqueline Macinnes Wood שחקנית באופרת הסבון היפים והאמיצים ובסרט הקולנוע יעד סופי 5, Olivia Jordan מיס אמריקה לשנת 2015, Elizabeth Sulcer סטייליסטית צמודה של בלה חדיד, אדריאנה לימה וקאיה גרבר ועוד. http://www.berta.com/evening/celebrities/
גם במדיות החברתיות עלה כוחה של המעצבת לכ- 2 מיליון עוקבים ומגזינים נחשבים ויוקרתיים כמו "אל מגזין" שהכתירו את ברטה לאחת מ- 5 מעצבי שמלות הכלה המשפיעים והמובילים בעולם והתצוגות שלה בניו יורק הפכו לאירוע  מרכזי ונכון בשבוע האופנה לכלות.
ברטה תציג בשבוע האופנה לכלות 2017 את קולקציית סתיו-חורף 2017-18, השנה בדומה לקולקציות קודמות הנשיות וגוף האישה קיבלו מקום גדול בקולקציה. בפרזנטציה שנערכה בעיר הגדולה הציגה המעצבת את קולקציית הסתיו מלאת השיק הלא מתאמץ, עם נאמנות לאסתטיקה הבלתי מתפשרת של ברטה, בסגנון סקסי ומלא ביטחון בשילוב סילואטים מלאי נשיות ונגיעות של בדים עדינים וחלומיים. הקולקציה הינה מודרנית, אופנתית ובעלת גזרות אדג'יות עם שילוב של תחרות עדינות, שכבות קלילות של טול ודיטיילים בעבודת יד שמעשירים כל שמלה בפני עצמה.
קולקציית החורף עוצרת הנשימה שהוצגה על המסלול היא בעלת קווים רכים אך עוצמתיים, תחרות עשירות ומחורזות, שילובי בדים ייחודיים, שיבוצי אבני סברובסקי בעבודת יד, שילובי שקיפויות ואטימות ובגזרות ייחודיות למעצבת בדגש על הסילואט הנשי. הגזרות הינן צמודות וסקסיות, נראו הרבה שמלות בגזרת A-LINE, אוף שולדרס, סטרפלס ושמלות בשילובי גלימות ושובלים ארוכים שמוסיפים אפקט גלאם נוסף לשמלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.