header 2

יום שני, 16 באוקטובר 2017

סומוטו פרסמה תוצאות מקדמיות לרבעון השלישי 2017: "ממשיכים לפעול למימוש הרכישות עליהן דיווחנו"

סומוטו מפרסמת תוצאות מקדמיות לרבעון שלישי של 2017:
ההכנסות צפויות להסתכם בטווח שבין 15-15.5 מיליון דולר עםEBITDA  בטווח של 2.5-3.0 מיליון דולר

בן גירון, מנכ"ל סומוטו: "בהסתכלות קדימה, עומד לפנינו הרבעון הרביעי, שהוא מסורתית הרבעון החזק בשנה בתחום הפרסום בווידאו. בנוסף, אנו ממשיכים לפעול למימוש הרכישות עליהן דיווחנו - חברה בתחום הפרסום בווידיאו שתעמיק את הנוכחות של סומוטו בתחום וכן חברה בתחום ה e-Commerce ותייצר תחום פעילות תזרימי נוסף עבור החברה"

סומוטו ממשיכה ביישום אסטרטגיית הצמיחה וממשיכה לפעול לקידום הרכישות בתחום הוידיאו ובתחום הe-Commerce . ההנהלה חוזרת על תחזיותיה לשנת 2017 להכנסות של  לפחות 70 מיליון דולר ומעדכנת את תחזיותיה ל-EBITDA בטווח של 15 ועד 16.5 מיליון דולר. יתרת המזומנים גדלה והסתכמה ב-17.3 מיליון דולר - הסכום הגבוה אי פעם

סומוטו (ת"א: סמטו), חברת תוכנה ישראלית בעלת פעילות גלובלית המתמחה בשיווק באינטרנט, פרסום בווידאו, פרסום במובייל ובאספקת שירותי הפצה של תוכנות ואפליקציות בסביבת PC Win, PC Mac, Mobile Android ו-Mobile iOS, מדווחת על הערכותיה בדבר תוצאות מקדמיות שאינן מבוקרות ואינן סקורות עבור הרבעון השלישי של שנת 2017.

להערכת החברה, סך ההכנסות ברבעון השלישי של 2017 צפויות להסתכם בטווח שבין 15-15.5 מיליון דולר. עוד מעריכה החברה ל- EBITDA בטווח שבין 2.5-3.0 מיליון דולר ברבעון זה. תחזית ממוצע הטווח משקפת עלייה של כ- 31% בהכנסות וירידה של כ- 25% ב- EBITDA בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הירידה ב- EBITDA מוסברת בעיקרה מגידול של כ- 900 אלפי דולר בגין הוצאות מכירה ושיווק בקשר עם הפצת מוצרי החברה דרך רשתות פרסום מקוונות במגזר הפצת האפליקציות, וכן מירידה נקודתית מסויימת, ברבעון זה של שיעור הריווחיות במגזר הפרסום בווידאו.

נכון לסוף חודש ספטמבר 2017 עמדה יתרת המזומנים, לרבות מזומנים מוגבלים, על כ- 17.3 מיליון דולר, והמזומנים נטו (בניכוי אשראי מתאגיד בנקאי) על כ- 11.3 מיליון דולר וזאת בהשוואה ליתרת המזומנים, לרבות מזומנים מוגבלים, לסוף חודש יוני, שעמדה על כ- 11.6 מיליון דולר, והמזומנים נטו (בניכוי אשראי מתאגיד בנקאי) על כ- 5.6 מיליון דולר, לאותו מועד. הגידול ביתרת המזומנים נטו כאמור בסך של כ- 5.7 מיליון דולר, משקף את יכולת החברה לייצר תזרים מזומנים חיובי משמעותי ומעמיד את יתרות המזומנים לרבות מזומנים מוגבלים של החברה על סך של כ- 17.3 מיליון דולר המאפשרים המשך השקעה בגידול מואץ.

החברה חוזרת על תחזיותיה לשנת 2017 להכנסות של לפחות 70 מיליון דולר ומעדכנת את תחזיותיה ל-EBITDA בטווח של 15 מיליון דולר ועד 16.5 מיליון דולר.

בן גירון, מנכ"ל סומוטו: "אנו מתכבדים לפרסם את התוצאות המקדמיות לרבעון השלישי של 2017 המשקפות צמיחה בהכנסות ביחס לרבעון המקביל אשתקד. ברבעון זה הגדלנו משמעותית את הוצאות המכירה והשיווק בקשר עם הפצת מוצרי החברה, ביחס לרבעונים הקודמים, דבר שהשפיע על שורת ה- EBITDA ואנו משוכנעים כי נראה את פירות השקעה זו כבר ברבעון הרביעי. כמו כן, ברבעון זה חווינו תנודתיות בתחום הפרסום בווידאו ביחס לרבעון השני של שנה זו ואנו מאמינים כי נראה גידול בפעילות מתחום זה ברבעון הרביעי של שנה זו. בהסתכלות קדימה, עומד לפנינו הרבעון הרביעי, שהוא מסורתית הרבעון החזק בשנה בתחום הפרסום בווידאו. בנוסף, אנו ממשיכים לפעול למימוש הרכישות עליהן דיווחנו, חברה בתחום הפרסום בווידיאו שתעמיק את הנוכחות של סומוטו בתחום וכן חברה בתחום ה- e-Commerce שתייצר תחום פעילות תזרימי נוסף עבור החברה וזאת באמצעות תזרים המזומנים הטוב אותו מייצרת החברה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.