header 2

יום ראשון, 1 באוקטובר 2017

בר דגים –מטבח שף מהיר קבוצת "בר דגים" מתרחבת לקניוני עזריאלי

הרשת הראשונה של מטבח שף מהיר על טהרת הדגים
פתחה סניף רביעי במרקדו של קניון "ראשונים" בראשל"צ

רשת "בר דגים", שסניפה הראשון נפתח לפני כשנה וחצי בשוק צפון ברמת החייל התרחבה לקניוני עזריאלי עם פתיחתו של סניף מעוצב בקניון עזריאלי בתל אביב לפני מספר חודשים וסניף רביעי שנפתח לאחרונה במתחם אוכל "מרקדו" בקניון  ראשונים החדש בראשל"צ בהשקעה של 1.6 מיליון ₪.

מסעדות "בר-דגים" החדשות מתיישבות עם הקונספט החדש של קניוני עזריאלי במסגרתו,  רחבות המזון המוכרות יהפכו למתחמי שוק פתוח מעוצבים ובהם מסעדות שף ודוכני פאסט-גורמה, אשר מעניקות חוויה קולינרית משודרגת לבאי הקניון.    

רשת "בר-דגים", זכתה מייד עם פתיחת סניפה הראשון לחיבוק הקהל משום שהצליחה לייצר נוסחה המביאה בשורה מרעננת לענף רשתות המזון - מטבח שף מהיר, המנגיש מאכלי דגים במנות מקוריות הקורצות גם לאלו שאינם חובבים את דגת הים. הטריק – המנות מתכתבות עם מנות בשריות אהובות ומוכרות. לצד הפיש & צ'יפס הקלאסי, אפשר למצוא בתפריט שניצל והמבורגר 'מהים' העשוי מדגים בלבד וכן שווארמת ים לצד מנות דגים מתוחכמות נוספות. על אף הדרישה המתבקשת לפירות ים, השפים ינאי ארז וניר כרמלי, בחרו להתמקד בדגים עצמם, כל זאת במחירים משתלמים, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים ושירות שמח.

דוכן האוכל בר דגים ראשון לציון שעוצב על ידי המעצבות ליטל פוגל ורונית פוגל, עוצב בהשראת אניית נוסעים עתיקה (בסגנון הטיטניק) מתוך מחשבה לעצב אווירה חדשה וחוויה ייחודית ללקוחות בר דגים. כשהלקוח מגיע לדוכן בר דגים הוא עולה על אנייה שלוקחת אותו אחורה בזמן ובמקום. עיצוב הדוכן מחולק לארבע צלעות, כשכל צלע מסמלת מקום אחר באנייה המייצרת אווירה שונה, בהתאם לרצון הלקוח. בצלע הראשונה- Reception -קבלה, משם נלקחות הזמנות של מנות.
צלע שניה- First Class - מחלקה ראשונה, לאחר קבלת המנה, הלקוח יכול לבחור לשבת באווירה יותר רומנטית, לצד דמוי אח \קמין ותאורה שנבנה בהזמנה אישית, לצד אלמנטים ייחודיים בהשראת חדר מחלקה ראשונה בטיטניק.
צלע שלישית   Room Engine- חדר מנועים, שם ניתן לראות אלמנטים של צינורות, שעונים ,ברזים ודלת כניסה לחדר מנועים של אנייה עשויה ממתכת בעיצוב אישי. בצלע זו ניתן לחוש אווירה יותר עממית, ישיבה על הבר עם חברים.
צלע רביעית- Rooms - שולחנות ישיבה של ארבעה אנשים צמודות לדופן הבר, ישיבה שהיא לא סטנדרטית לדוכן אוכל. השולחנות מעוצבות ממתכת עם שילוב של חלונות ותאורה של אנייה, משטח השולחן עשוי משיש איכותי, עיצוב זה נותן תחושה של ישיבה בתוך חדר אנייה שאפשר להסתכל מבעד לחלון אנייה, אווירה יותר אינטימית ונעימה.



אודות השפים: ינאי ארז (רונימוטי) וניר כרמלי (סרגוס). את קונספט הרשת "בישל" שף ינאי ארז זמן רב. לינאי ניסיון של 15 שנה בעסקי קולינריה. לאחר סיבוב ארוך של מסעות קולינריים באסיה ובאוסטרליה, התאהב במאכלי דגים, חזר ארצה ועבד ב"טורקיז" כמומחה בתחום. משם המשיך ל"רונימוטי" ברמת החייל (דאז) עד שהציע לשף ניר כרמלי, חברו עוד מימי לימודיהם בתדמור, להצטרף אליו לפתיחת הרשת. שף ניר כרמלי, החל דרכו בצוות ההקמה של הבראסרי של R2M, שם עבד כסו-שף במשך 3 שנים. לאחר מכן, הצטרף לצוות ה"סרגוס", שלימים התפתח לרשת ה"וולפנטייס בורגר שף".  בשנים האחרונות הקים סטודיו לבישול עצמאי שמבוסס על אירועי גורמה וסדנאות בישול  לחובבי האוכל.


 בר דגים-שוק צפון ראול ולנברג 20, רמת החייל תל אביב
בר דגים- שוק האוכל אושימרקט בקניון אושילנד כפר סבא  עתיר ידע 2, כפר סבא
בר-דגים - קניון עזריאלי דרך מנחם בגין 132, תל אביב
בר-דגים מרקדו ראשונים, שדרות נים 2, ראשון לציון



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.