header 2

יום שלישי, 17 באוגוסט 2021

"Xposure" מתחילים לקבל מועמדים לפרס "צלמי עיתונות עצמאיים"

 

30 בנובמבר ... תאריך אחרון להרשמה

ההרשמה נפתחת כעת לפרסי הצילום הבינלאומיים של Xposure

 

דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 16 באוגוסט 2021, (BUSINESS WIRE) :

פסטיבל הצילום הבינלאומי Xposure, המאורגן מדי שנה על ידי לשכת התקשורת הממשלתית של שארג'ה, יחל לקבל מועמדים לפרס העיתונאי העצמאי בין התאריכים 1 באוגוסט עד 30 בנובמבר. קהל היעד הוא:  צלמים עצמאיים, שאספו תמונות מכל רחבי הגלובוס כדי לתמוך בסיפורי חדשות ולהעלות את המודעות בנושאים הגלובליים המשפיעים על דעת הקהל.

הפרס מחולק לשלוש קטגוריות: עיתונות חדשותית הקשורה לתיעוד של חדשות; עיתונאות סביבתית המתמקדת בבעיות סביבתיות ובשינויים הסביבתיים שבוצעו במישרין ובעקיפין על ידי בני אדם, ועיתונות מוכוונת פתרונות המתמקדת בתגובה המהירה לתנאים הקיימים ובהתמודדות עם נושאים קשים על ידי פיתוח פתרונות יעילים. צלמים יכולים להשתתף עם מינימום של חמש תמונות, ומקסימום של 12.

ההרשמה הינה בחינם ופתוחה לכלל צלמי העולם מעל גיל 18 ומחזיקים בכרטיס עיתונות לאומי או בינלאומי שהונפק על ידי איגוד או גוף מוסמך ומוכר בינלאומית באמצעות אתר הפרס: https://awards.xposure.ae/

שווי הפרס במקום הראשון הוא 15,000 דולר, בנוסף לשטח פרסום מיוחד להצגת עבודות הזוכה במהדורה הבאה של פסטיבל הצילום הבינלאומי. הזוכה במקום השני יקבל מקום משלו להציג את יצירותיו במהדורה הקרובה.

הגשת המועמדויות פתוחה

פסטיבל הצילום הבינלאומי Xposure ממשיך לקבל מועמדים לפרסי הפסטיבל. הוא פתח את שעריו בפני צלמים חובבים ומקצוענים המעוניינים להשתתף בעבודתם עבור קטגוריות הפרס מהראשון ביולי האחרון ועד הראשון בנובמבר.

מכיוון שהפסטיבל מקבל מועמדים מכל קבוצות הגיל ומכל רחבי העולם, הקטגוריות כוללות: צילום אדריכלות, צילום אוויר ומזל"ט, צילומי נוף, צילום עיתונאי, צילום פורטרטים, צילומי טיולים, קטגוריית סרטים קצרים, צילומי חיות בר, צילום ילדים (מתחת לגיל 18) וקטגוריית עובדי ממשלת שארג'ה.

באמצעות פרס זה, Xposure נחוש להבליט את אותם צלמים שיצירותיהם מספרות סיפורים חזותיים השופכים אור על נושאים אנושיים וסביבתיים שונים, המשנים את נפש האדם, בנוסף להתמקדות במנהגים ובמסורות של אנשים, בנופים ובפרטים אדריכליים, התופסים את העיניים בעיצובם הייחודי.

 

על ידי אירוח הפסטיבל והבאת גלקסיה של צלמים בכירים, אנשי תקשורת וחובבי צילום מכל רחבי הגלובוס, הצליח פסטיבל הצילום הבינלאומי Xposure לבסס את מעמדו הייחודי כאירוע הצילום החשוב ביותר באזור מאז המהדורה הראשונה שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.