header 2

יום ראשון, 8 באוגוסט 2021

Rollic מדווחת על יותר ממיליארד הורדות ברחבי העולם

 

למשחקי ההיפר-קז'ואל Hair Challenge, High Heels!  ו-Tangle Master 3D  יש מעל 100 מיליון הורדות

 

 

סן פרנסיסקו, 5 באוגוסט 2021, (BUSINESS WIRE):

 

Rollic, חברה בת של Zynga Inc. (נאסד"ק: ZNGA), מובילה עולמית בתעשיית הבידור האינטראקטיבי, הודיעה היום על אבן דרך של מעבר למיליארד הורדות על פני הפורטפוליו המגוון שלה של משחקים היפר-קז'ואל מזדמנים. כאחד המפתחים ההיפר-קז'ואלים הגדולים בעולם, Rollic יצרה תהליך פיתוח ייחודי הממנף תובנות, נתונים ובדיקות קפדניות כדי לעצב ולפרסם שוב ושוב כותרים היפר-קז'ואלים להיטים. התהליך של Rollic מייצר מושגי משחק מהנים עולמיים שמהדהדים בתרבות הפופ ומתפשטים במהירות ברשתות חברתיות מובילות כמו טיקטוק.

 

הפורטפוליו הצומח במהירות של Rollic כולל 15 כותרים שהגיעו למקומות #1 או #2 בקטגורית המשחקים החינמיים המובילים שהורדו בחנות האפליקציות האמריקנית. המשחקים המבוקשים הם Hair Challenge, High Heels!  ו- Tangle Master 3D  שכל אחד צבר מעל 100 מיליון הורדות ברחבי העולם. Rollic שחררה לאחרונה את המשחק Queen Bee  שהגיע למקום ה- #1 בקטגורית משחקי החינם להורדה בחנות האפליקציות בארה"ב בחודש יוני, ו- Arrow Fest  שעלה למקום ה- #2 בקטגוריית משחקים להורדה חינם בחנות האפליקציות בארה"ב מאז הושק בחודש יוני. קנת קול שיתף פעולה ראשון מסוגו עם המשחק High Heels!  ביוני, בהופעת בכורה של קולקציית 2021 PRIDE של המעצב האייקוני במשחק כדי לחגוג גיוון ולהעלות את המודעות לקואליציה לבריאות הנפש.

 

"אנחנו נדהמים מההופעה של Rollic עד כה השנה", אמר ברנרד קים, נשיא ההוצאה לאור של זינגה. " Rollic הוא מוציא לאור ייחודי המסוגל לפרסם שוב ושוב משחקים שמפתיעים ומשמחים שחקנים. הם המציאו גישה חדשה לפיתוח שתוצאתה משחקים פשוטים אך מרתקים מאוד עם תשומת לב אוניברסלית".

 

"אני גאה מאוד בנבחרת Rollic על ההישג החשוב הזה. אבן דרך זו מדגישה את היכולת של Rollic למזג את האמנות והמדע של יצירת משחקים כדי לפתח כותרים בולטים עם שחקנים מכל תחומי החיים", אמר בורק ורדל, מייסד שותף של Rollic. "על ידי שיפור מתמיד של ההבנה שלנו לגבי מה שהשחקנים של היום מחפשים, ויצירת מאות מושגי משחק חדשים בכל רבעון, אנחנו מסוגלים לספק כותרים מהנים ואותנטיים שמצליחים לבדר מיליונים ברחבי העולם".

 

זינגה רכשה את Rollic באוקטובר 2020, וסימנה את כניסתה של זינגה למשחקי ההיפר-קז'ואל. Rollic, שנוסדה בשנת 2018 על ידי בורק ורדל, דניז בסארן ומהמט קאן יבוז, ביססה את עצמה במהירות כמובילה בקטגוריה עם תהליך פיתוח חדשני ופורטפוליו מלהיב של משחקים היפר-קז'ואלים. המשחקים של Rollic זמינים עבור מכשירי iOS ואנדרואיד ביותר מ-175 מדינות ברחבי העולם.

 

כדי להציג נכסים תומכים עבור Rollic והמשחקים שלה, לחצו כאן:

https://www.dropbox.com/sh/97plhmo4vnycx2c/AACrCuPm0jpAs8YDrynzz2sta?dl=0

אודות זינגה

זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עם תפוצה עולמית חזקה ביותר מ- 175 מדינות ואיזורים, לזינגה יש פורטופוליו מגוון של זיכיונות משחקים פופולריים שהורדו יותר מארבעה מיליארד פעמים במכשירים ניידים והם כוללים את המשחקים CSR Racing™, Empires & Puzzles™,  Hair Challenge™, Harry Potter: Puzzles & Spells™, High Heels!™, Merge Dragons!™, Merge Magic!™, Queen Bee™, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. עם Chartboost, פלטפורמת פרסום ומונטיזציה מובילה במכשירים ניידים, Zynga היא פלטפורמת הדור הבא המובילה בתעשייה עם היכולת למטב פרסום ותפוקות פרוגרמטיות בקנה מידה גדול. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בקליפורניה עם אתרים בצפון ארה"ב, אירופה ואסיה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

 

אודות Rollic

 

Rollic שהוקמה בדצמבר 2018 היא מפתחת ומוציאה לאור של משחקים מאיסטנבול, שמתמחה במשחקי הייפר קז'ואל שאפשר לשחק חינם ל-iOS ואנדרואיד. המשחקים שהפיצה Rollic כוללים את: Arrow Fest, Blob Runner 3D, Block Breaker Miner, Go Knots 3D, Hair Challenge, High Heels!, Onnect – Pair Matching Puzzle, Queen Bee, Ragdoll Fighter and Tangle Master 3D. Rollic מחויבת להפיק כותרים גלובליים מאוד אטרקטיביים תוך בניית סביבת מפתחים משגשגת בתעשיית המשחקים. Rollic נרכשה על ידי זינגה, מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, באוקטובר 2020. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.rollicgames.com או תעקבו אחרי Rollic: פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם, טוויטר או הבלוג של Rollic.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.