header 2

יום שלישי, 10 באוגוסט 2021

חברת Dante Labs מכריזה על מינויו של איש מערכת הבריאות הוותיק וסמנכ"ל בכיר בחברתGRAIL מארק מורגן לחברות במועצת המנהלים, לצורך תמיכה בסילום רפואה גנומית ומותאמת אישית בארה"ב

 

מארק מורגן, סמנכ"ל בחברתGRAIL  , מונה לאחרונה לחבר הנהלה במעבדות דנטה

 

קיימברידג', בריטניה, 9 באוגוסט 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Dante Labs, מובילה עולמית בתחום הגנומיקה, הודיעה היום על מינויו של מארק מורגן לחבר מועצת המנהלים. מארק הוא סמנכ"ל בכיר לענייני גישה לשוק בחברת GRAIL, אשר פיתחה בדיקת דם חדשנית ביותר לגילוי סוגי סרטן רבים.

 

"אנו נרגשים לקבל את מארק מורגן אל מועצת המנהלים של חברת Dante Labs", אמרה אנדריאה ריפוסטי, מנכ"לית החברה. "מארק הוא מטאור בתחום מערכות הבריאות. ניסיונו העשיר בתוכניות בריאות, לצד המומחיות בגישה לשוק הן בתחום הביו-פארמה והן בתחום האבחון יהיו בעלי ערך עצום לחברת Dante Labs, להמשך התבססות ההצלחה וההתרחבות של חברת Dante Labs בארצות הברית".

 

מר מורגן אמר: "ההזדמנות לעבוד עם חברת Dante Labs, על מנת להגביר את אימוץ הריצוף הגנומי השלם בארה"ב, עבור חולים הסובלים ממחלות נדירות, אונקולוגיה, מחלות לב וכלי דם ומחלות אחרות, הוא מרגש מאוד."

 

מר מורגן הוא בעל ניסיון עשיר עם לקוחות בשוק האמריקני וכן גישה לשוק הן בתחום האבחון והן בתחום התרופות. עבודתו בחברות GRAIL ו- Amgen התמקדו אף הן באופן נרחב מאוד בתחום האונקולוגי. הוא משמש גם חבר מועצת המנהלים במספר ארגונים נוספים המתמחים בבריאות ובטיפול. לפני עבודתו בחברת GRAIL, מר מורגן כיהן בתפקידי ניהול בכיר בשווקי הצרכנים ובניהול רשת ב"בלו שילד קליפורניה". לפני כן, מר מורגן מילא תפקידי ניהול בחברת Amgen (נאסד"ק: AGMN), לרבות בתחום הגישה לשוק ושותפויות מבוססות-ערך. מר מורגן שימש גם כנשיא חברת Anthem  (NYSE:ANTM) בקליפורניה, וכיהן בתפקידי ניהול נוספים בתחום הבריאות בשלושים שנות הקריירה שלו. מר מורגן יצטרף אל סמנכ"ל התפעול של חברת אילומינה (נאסד"ק: ILMN), בוב ראגוסה, במועצת המנהלים של חברת Dante Labs.

 

אודות Dante Labs

 

Dante Labs הינה חברה עולמית לבניית נתונים גנומיים ולמסחור סוג חדש של יישומי בריאות ואריכות ימים הטומנים בחובם שינוי מן הקצה אל הקצה. זאת, על הבסיס ריצוף גנומי שלם ובינה מלאכותית. נכסי החברה כוללים את בסיסי נתוני הגנום הפרטיים הגדולים ביותר, אשר קבלו הסכמה להכלל במחקר, פלטפורמת תוכנה בבעלות החברה, אשר מתוכננת לממש באופן מלא את כוחם של הנתונים הגנומיים תוך תהליכי שכלול וקניין, המאפשרים גישה תעשייתית לריצוף גנומי.

 

Dante Labs, שהמטה שלה נמצא בקיימברידג', בריטניה, עם מעבדת מחקר בוולברהמפטון, תמכה בדרישה הדחופה מצד ממשלת בריטניה לשכלל פתרון אוטומטי, בעל קיבולת גבוהה לבדיקות קורונה, לרבות נדבקים וכאלה שבגופם נמצאו נוגדנים. דנטה מעבדות הצליחה להגיע לפתרון, תוך מינוף טכנולוגיה קיימת, אשר פותחה לצורך ריצוף גנומי שלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.