header 2

יום רביעי, 11 באוגוסט 2021

אקסיליון צפויה לפרסם את הדו״ח הכספי ב-26.8.2021

 

כמו כן, החברה תקיים שיחת ועידה למשקיעים ב-Zoom 

ביום ראשון | ה-29.08.2021 | בשעה 12:00

 

 


החברה מתכבדת להודיע, כי ביום ראשון, ה- 29.8.2021 בשעה 12:00 תקיים שיחת משקיעים באמצעות אפליקציית ZOOM לסקירת החציון הראשון  של שנת 2021.

הדוחות הכספיים של החברה ליום 30.6.2021 יפורסמו קודם לכן, ביום 26.8.2021 באתר ההפצה של רשות ניירות ערך בכתובת: www.magna.isa.gov.il ובאתר הבורסה לניירות ערך בתל אביב בכתובת: www.maya.tase.co.il.

ניתן יהיה למצוא הקלטה של שיחת הועידה באתר האינטרנט של החברה בכתובת:
www.axilion.com

 
 

אודות אקסיליון תחבורה חכמה בע"מ:

 

חברת אקסיליון הינה חברת AI ישראלית המפתחת ובונה ערים דיגיטליות תואמות בענן Azure של חברת מיקרוסופט ומאפשרת להן להפחית זיהום אוויר, להוריד עומסי תנועה, לייעל תחבורה ציבורית ולהגביר את בטיחות הולכי רגל, רוכבי אופניים וקורקינטים Micro Mobility. החברה מספקת תשתית עירונית מבוססת תוכנה ואלגוריתמיקה למערכות רמזורים המיושנות ומעניקה להם את היכולת ״לתקשר״ על מנת לייצר גלים ירוקים בצירים בערים, העדפה ברמזורים לתחבורה ציבורית ומפתחת תשתית מבוססת AI לניהול תשתית הרמזורים כרשת דינמית, מסונכרת ומותאמת המווסתת את התנועה למגוון אמצעי התחבורה השונים בעיר, כולל רכבים מקושרים ורכבים אוטונומיים. בערים בהן פועלת החברה היום נמדדה ירידה משמעותית בזיהום אוויר וקיצור משך זמני נסיעה בעד 47%.

 

הטכנולוגיה הייחודית שפיתחה אקסיליון, כוללות טכנולוגית וידאו (Digital Twin)  בשילוב עם בינה מלאכותית (AI) המאפשרת ניטור בזמן אמת של דפוסי התנועה, וכן סימולציה והטמעה של תוכניות רמזורים בציר, שכונה ואף בכל העיר. בנוסף, החברה מפתחת פתרונות תכנון אוטומטי של תוכניות רמזור לצירים וערים שלמות באמצעות טכנולוגיית ה-AGI ולמידה באמצעות חיזוקים  (Reinforcement Learning) במימון רשות החדשנות וצוות מומחי AI.


החברה מעסיקה כ- 45 עובדים בישראל, ארה״ב, איחוד האמירויות באירופה.

 

לאתר החברה: https://axilion.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.