header 2

יום שלישי, 10 באוגוסט 2021

DigitalEd הכריזה על השקעת צמיחה של PSG

 

מטרת ההשקעה לתמוך בחדשנות המוצרים, חוויית הלקוח ולהאיץ את לוח הזמנים ליציאה לשוק

 

ווטרלו, אונטריו, 3 באוגוסט 2021, (BUSINESS WIRE):

 

DigitalEd הכריזה על השקעת צמיחה של PSG, חברת השקעות צמיחה מובילה היוצרת שיתופי פעולה עם חברות המספקות תוכנת שוק ביניים ושירותים מאופשרי טכנולוגיה. DigitalEd מספקת את Möbius, פלטפורמת לימוד דיגיטלי בתהליך של תוכנה כשירות. פלטפורמה זו מתמקדת בלימודי מדעים, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה (STEM). PSG הינה המשקיעה החיצונית היחידה של DigitalEd. התנאים הכספיים לא נחשפו.

 

DigitalEd נוסדה ב-2018 עם משימה פשוטה ומחודדת - לעצב את העולם באמצעות לימוד דיגיטלי. DigitalEd מספקת תהליך למידה ייחודי, בעולם משותף, ומאפשרת לסטודנטים לרכוש ידע בקצב אישי אך מודרך. DigitalEd תומכת נכון להיום ב-300 מוסדות חינוכיים ברחבי העולם, מנהלת יותר מ-20 מיליון מבחנים ומטלות, וכן תומכת בלימוד מקוון עבור אוניברסיטאות, מכוני טכנולוגיה ומכללות קהילתיות ברמה עולמית.

 

Möbius היא פלטפורמה חדשנית ומקיפה עבור לימודי STEM. הפלטפורמה תוכננה לקצר את הזמן אותו אנשי אנשי חינוך צריכים להשקיע במטלות ניהוליות, אלו שנדרשות באופן מסורתי להכנת הקורס ולהענקת ציונים, וכך הם יכולים לנצל עד תומו את הזמן המוקדש ללימודים ולאינטראקציה עם הסטודנטים. הפלטפורמה מתמקדת בהצלחה של הסטודנט בכך שהיא מספקת לאנשי החינוך תכנים לבניית קורסים ברמה גבוהה. תכנים אלו נוצרים בידי מומחי תכנית לימודים במקצועות STEM. Möbius יכולה להעביר את התכנים של הקורסים ולפקח על ביצועי הסטודנטים על ידי שימוש באנליטיקה. לסטודנטים, Möbius מספקת סביבת למידה דיגיטלית אינטראקטיבית שניתן לגשת אליה בכל זמן ובכל מקום, כשהיא מספקת ציונים באופן מתוחכם ואוטומטי וכן משוב מיידי וממוקד מצד הסטודנטים.

 

"אנו גאים מאוד באימוץ המתמשך של Möbius, וכיצד היא אפשרה לחינוך המקוון לשפר את החינוך המסורתי", אמר ג'ים קופר, מייסד ומנכ"ל DigitalEd. "אנו מאמינים שהצוות של PSG מבין ומחויב לחזון המכונן שלנו. מנקודת המבטל שלנו, הם שותפים מושלמים ל-DigitalEd, מכיוון שאנו מבקשים להמשיך ולהרחיב את השימוש בפלטפורמת Möbius להעצמת אנשי חינוך באמצעות שיפור חוויית הלמידה ומדידתה".

 

"אנו מאמינים של-DigitalEd יש פלטפורמה חזקה שמאוד ניתנת להתאמה אשר ממוקמת באופן ייחודי לצמיחה בין הביקוש הגובר לכלי למידה אלקטרונית והן לחינוך במקצועות ה-STEM", אמר כריס אנדרוז, מנהל ב-PSG. "אנו מצפים לעבוד לצד ג'ים, כריסטינה ושאר הצוות המוכשר של DigitalEd במאמץ להאיץ את צמיחת החברה באמצעות חדשנות מוצרים, יוזמות אסטרטגיות ליציאה לשוק והמשך התמקדות בחוויית המשתמש".

 

"כל מה שאנחנו עושים ב-DigitalEd מבוסס על מיטוב החוויות וההצלחות של סטודנטים", אמרה כריסטינה פרדיקוליאס, נשיאת DigitalEd. "אנו נרגשים לשתף פעולה עם PSG ולהמשיך במחויבות שלנו לספק חינוך איכותי, אינדיבידואלי ונגיש בכל קנה מידה".

 

Stikeman Elliot LLP ו-Weil, Gotshal & Manges LLP שימשו יועצים משפטיים ל-PSG. Gowlings WLG, Grant Thornton LLP ו-Tyton Partners שימשו יועצים עבור DigitalEd.

 

אודות DigitalEd

 

DigitalEd היא חברת תוכנה מבוססת ענן המוקדשת לשיפור ההצלחה של הסטודנטים בלימודיהם. ב-DigitalEd השתמשנו באמונות, ערכים ועמודי הליבה של פיתוח התוכנה כדי לבנות את הפלטפורמה Möbius, פלטפורמת למידה מקיפה עבור לימודי מדעים, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה. למידע נוסף על DigitalEd בקרו באתר www.digitaled.com.

 

אודות PSG

 

PSG היא חברת השקעות צמיחה מובילה היוצרת שיתופי פעולה עם חברות המספקות תוכנת שוק ביניים ושירותים מאופשרי טכנולוגיה כדי לעזור להן לנווט בצמיחה הטרנספורמטיבית שלהן, לנצל הזדמנויות אסטרטגיות ולבנות צוותים חזקים. לאחר שסיפקה גב ליותר מ-80 חברות והובילה כ-325 רכישות נוספות, PSG מביאה ניסיון נרחב בהשקעות, מומחיות עמוקה בתוכנה וטכנולוגיה, ומחויבות איתנה לשיתוף פעולה עם קבוצות ניהול. PSG, שהוקמה בשנת 2014, פועלת ממשרדים בבוסטון, קנזס סיטי ולונדון. למידע נוסף על PSG בקרו באתר www.psgequity.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.