header 2

יום שלישי, 10 באוגוסט 2021

®Kinesio מכריזה על שחרורה של מדבקה רפואית Kinesio® למבוגרים

 אלבוקרקי, ניו מקסיקו, 9 באוגוסט 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Kinesio Tape מכריזה על התמקדות חדשה במדבקה רפואית למבוגרים, אם כי קינסיו ו-Dr. Kenzo Kase® מטפלים באוכלוסייה זו כבר יותר מ-40 שנה

 

בספרו החדש, ד"ר קייס מספק תרחישים קלים המשפיעים על הקהילה הבוגרת על בסיס יומי. הוא נשען על חוויותיו בצורה של תובנה מעניינת המאפשרת לקוראים להציץ למוחו של הממציא. ב-Kinesio Medical Taping (KMT) הטכניקות פותחו בסביבה קלינית ושואפות לשפר את תוצאות המטופל בטיפול פליאטיבי בסיוע עזרים חזותיים לצורך הדרכה מלאה.

 

ספר זה מתאר דרכים לסייע בטיפול בחולים בוגרים תוך שימוש במדבקה ייחודית ויעילה בטיפול במצבים נפוצים שהמבוגר מתמודד איתם לעתים קרובות כגון דלקת מפרקים ניוונית ונוירופתיה סוכרתית. Kinesio Tex Light Touch+ היא המדבקה הרפואית היחידה מסוגה בשוק שנועדה להיות עדינה יותר על העור תוך השגת תוצאות פנומנליות. המומחיות של ד"ר קייס נמשכת מעל 40 שנות ניסיון רב ערך בשילוב עם קו המדבקות הזה שנועד במיוחד למתכון מושלם להשפעה מקסימלית. 

 

המדבקה הייחודית הזו של Kinesio  מתוכננת ומיוצרת בארה"ב, ומופצת ביותר מ-100 מדינות. עם כניסתה של המדבקה הרפואית של Kinesio למבוגרים, החזון של ד"ר קייס למדבקה רפואית חכמה יושמה בצורה ייחודית. המומחיות של ד"ר קייס ושנים רבות של ניסיון רב והדרכה שיטתית ברחבי העולם, כבר השפיעו על חייהם של אלפי אנשים. המדבקה הרפואית של Kinesio למבוגרים רק תוסיף להשפעה זו ותעודד את המבוגרים להמשיך לחיות באורח חיים בריא, מאושר ופעיל.

 

אודות חברת האחזקות Kinesio

 

Kinesio Holding Corporation היא יצרנית אמריקנית של מדבקות טיפוליות ייחודיות הנמכרות בכל רחבי העולם. שיטת מדבקת ®Kinesio נועדה להקל על תהליך הריפוי הטבעי של הגוף תוך מתן תמיכה ויציבות לשרירים ומפרקים מבלי להגביל את טווח התנועה של הגוף.   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.