header 2

יום רביעי, 11 באוגוסט 2021

פיילוט מוצלח נוסף לחברת פינרג'י עם אחת מחמש החברות הגדולות בעולם בתחום שירותי הענן

 

תוצאות ההדגמה (Demo) עמדו בהצלחה יתרה באמות המידה שהוגדרו


• ביצוע ההדגמה והדו״ח שהוגש לאחר מכן, לוו על ידי משקיף חיצוני ועמדו בהצלחה יתרה ביעדים שהוצבו

 

לדברי דיוויד מאייר, מנכ״ל פינרג׳י:  "אני שמח להודיע כי הפיילוט שהתבצע לאחרונה עם אחת מחמש חברות הענן הגדולות בעולם הושלם בהצלחה. פינרג׳י מתקדמת בהמשך לתוכנית האסטרטגית שהציגה לתת מענה מוצלח ירוק ולטווח ארוך של מערכות גיובי לתחומי התקשורות הסלולארית, קווית ודטה סנטרס.

 

הדגמת המערכת שלנו שהתבצעה בליווי משקיף חיצוני, הציגה את מערכת גיבוי האנרגיה המבוססת על טכנולוגיית אלומיניום-אוויר שפיתחנו. הטכנולוגיה שפיתחנו הוכיחה יעילות ועמידה באמות המידה הגבוהות שהוצבו על ידי חברת הענן.

לאחר הסיום המוצלח והנתונים הטובים נפעל ביחד להתקדם לשלבים הבאים של הפרויקט.


שוב אנחנו מראים שהטכנולוגיה שפיתחנו מתאימה למנעד רחב מאוד של פתרונות, החל מגיבוי לתקשורת סלולרית, תקשורת קווית ועכשיו למערכות גיבוי גדולות לדאטה סנטרים.


הצלחת הפיילוט ממצבת את פינרג'י כאחת מהטכנולוגיות המתקדמות המאפשרות פתרונות לגיבוי מערכות החשמל לחברות הגדולות בעולם."

 

ישראל, תל אביב, 10 לאוגוסט 2021 - חברת פינרג׳י (ת״א:פנרג)  המפתחת טכנולוגיית מתכת-אוויר המאפשרת הפקת חשמל משילוב של חמצן מהאוויר החופשי עם מתכות (אלומיניום ואבץ), מדווחת על הצלחה נוספת בפיילוט שהחל במאי האחרון עם אחת מחמש החברות הגדולות בעולם בתחום הענן.

 

במסגרת הפרויקט, הגישה חברת הענן דו"ח מסכם לפעילות ההדגמה שבוצעה במסגרת הפרויקט, הפיילוט נעשה למערכות הגיבוי של החברה.
פינרג'י ביצעה הדגמה של מערכת גיבוי אנרגיה המבוססת על טכנולוגיית אלומיניום-אוויר שפיתחה. ההדמייה כללה הפעלות קצרות וארוכות של מערכת הגיבוי בהיקף מצטבר של עשרות שעות בודדות.


ההדגמה בוצעה בהתאם לדרישות גיבוי האנרגיה של מרכזי הנתונים של חברת הענן, אשר כללו אמות מידה גבוהות לבחינת ההצלחה של כל שלב בפרויקט.
תוצאות ההדגמה עמדו בהצלחה יתרה מאמות המידה שהוגדרו. ביצוע ההדגמה והדו"ח שהוגש לוו על ידי משקיף (auditor) חיצוני. החברות דנות בינהן על השלבים הבאים של הפרויקט.

 

אודות פינרג׳י:

פינרג'י הינה חברה ישראלית הפועלת בתחום האנרגיה הירוקה, העוסקת בפיתוח מערכות לייצור, גיבוי ואגירת אנרגיה נקייה המבוססות על טכנולוגיית מתכת-אוויר. טכנולוגיית מתכת-אוויר מאפשרת הפקת חשמל משילוב של חמצן מהאוויר החופשי עם מתכות - אלומיניום ואבץ. 

טכנולוגיית אלומיניום-אוויר הינה טכנולוגיית ייצור אנרגיה, ולה שני יישומים מרכזיים: גיבוי חשמל במתקנים חיוניים, והארכת טווח לרכבים חשמליים. טכנולוגיית אבץ-אוויר, הנמצאת כעת בשלב מחקר ופיתוח מתקדם, הינה טכנולוגיה לאגירת אנרגיה מתחדשת.
שתי הטכנולוגיית – אלומיניום-אוויר ואבץ-אוויר – מאפשרות ייצור ואגירת אנרגיה באופן נקי אשר אינו פולט מזהמים לסביבה וכן יעיל, חכם וחסכוני.

חברה פינרג׳י החלה להיסחר בפברואר 2021 בבורסת תל אביב וגייסה במסגרת ההנפקה, סכום של 200 מיליון ש״ח לפי שווי של 780 מיליון ש״ח לפני הכסף. החברה מעסיקה כיום כ-50 עובדים במשרדיה בכפר סבא.

 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.