header 2

יום רביעי, 6 במאי 2020

פתרונות המדידה של נובה נבחרו על ידי יצרן שבבים בינלאומי מוביל

רחובות, 5 במאי 2020 – נובה (ת"א: נובה; נאסד"ק:(NVMI, הודיעה היום כי אחד מיצרני השבבים המובילים בתעשיית המוליכים למחצה  בחר בפתרונות המטרולוגיה האופטית החדשניים של נובה, לצורך בקרת קווי ייצור השבבים  באתרי הלקוח הגלובליים. בעקבות הזכייה, נובה כבר קיבלה מספר הזמנות והחלה באספקה ובהכרה של הכנסות ראשונות ברבעון הראשון של 2020.
 בחירתו של הלקוח בנובה היא תוצאה של תהליך בחינה מקיף שכלל מספר מתחרים. הפתרון של נובה נבחר לאור הצרוף הייחודי של חומרה אופטית מתקדמת בשילוב אלגוריתמים ותוכנת מידול מתקדמים. הפתרון מספק תובנות חיוניות הנדרשות להבטחת ייצור שבבים מתקדם המחייב בקרת תהליך מדויקת, מאפשר קיצור בזמני הפיתוח  ונותן מענה לאתגרי מדידה מורכבים. הפתרונות של נובה צפויים להיות מוטמעים באתרי הפיתוח והייצור של הלקוח ברחבי העולם.
"הבחירה בנובה על ידי אחד מיצרני השבבים המובילים בעולם, מהווה עדות נוספת לחדשנות ולמובילות שלנו בשוק" ציין גבריאל ויסמן,  סמנכ"ל ומנהל העסקים הראשי של נובה. "מדובר בזכייה משמעותית המדגישה את הערך שאנו מביאים ללקוחותינו על ידי שילוב טכנולוגיות חומרה חדשניות עם יכולות תוכנה מתקדמות. הפתרון של נובה נבחר כתוצאה  מבידול טכנולוגי וגמישות הפתרון, אשר מאפשרים ללקוחותינו שליטה טובה יותר בפיתוח וייצור השבבים."

נובה נתנה תחזית לרבעון ראשון לטווח הכנסות של 50-60 מיליון דולר ועדכנה כי תעמוד ברף העליון של התחזית, ראו בבקשה כאן: https://maya.tase.co.il/reports/details/1290965/2/0
החברה תדווח על הדוחות הכספיים לרבעון ראשון ביום ה', ה-14.5.20.

קישור לדיווח מהיום: https://maya.tase.co.il/reports/details/1293505

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.