header 2

יום חמישי, 14 במאי 2020

סמיתס מדיקל רוכשת את העסקים של Access Scientific, LLC, מרחיבה את היצע מוצרי הגישה לכלי הדם


מיניאפוליס, 13 במאי 2020, (BUSINESS WIRE):



Smiths Medical סמיתס מדיקל, יצרנית גלובלית מובילה של מכשירים רפואיים, הודיעה היום על הרכישה של העסקים של Access Scientific, LLC, חברה פרטית מסן דייגו, קליפורניה. Access Scientific היא חברת גישה לכלי הדם ומניעת זיהומים עם מגוון רחב שמייצרת את הצנתרים לטווח בינוני ולשהייה ארוכה  POWERWAND™. מגוון המוצרים של POWERWAND™ מרחיבים את תיק מוצרי הגישה לכלי הדם של סמיתס מדיקל ומאפשר לקלינאים יותר בחירה בטיפול בחולים.



מגוון המוצרים  POWERWAND™ הם פתרונות גישה לכלי הדם מובחנים מבחינה קלינית, שנתמכים על ידי תשעה (9) מאמרים שעברו ביקורת עמיתים ותשעה (9) פוסטרים מדעיים. זיהומים במחזור הדם הם סיכונים ידועים שקשורים לצנתרי גישה לכלי הדם. מסקנות ממחקרים קליניים מהזמן האחרון מראים אי היקרות של זיהומים במחזור הדם שקשורים לשימוש במוצרי POWERWAND™. ביחד, למחקרים האלה יש מספר כולל של 35,000 ימי צנתרים ללא זיהומים בקטריאליים.1-3



מגוון המוצרים POWERWAND™ מציעים ערך לספקי טיפול רפואי שרוצים להציע טיפול איכותי למטופלים שלהם. יחד עם הצנתר Jelco® IV והמוצרים Port-A-Cath® של סמיתס מדיקל שהביצועים שלהם כבר עכשיו חזקים, סמיתס מדיקל מציעה עכשיו לקלינאים יותר פתרונות לטיפול בחולים שלהם באמצעות תיק רחב יותר.



"הרכישה של סמיתס מדיקל את Access Scientific מחזקת את המחויבות שלנו לטיפול בחולים ולתוצאות, ויוצרת הובלה בקטגוריה בתיק הגישה לכלי הדם הקיים שלנו", אמר ג'הנזב נור, מנכ"ל סמיתס מדיקל. "אנחנו מאמינים שהרכישה הזאת מחזקת את המעמד שלנו כחברה אמינה של פתרונות לניהול תרופות. בזמנים אלה של אי ודאות, אנחנו חשים שזאת זכות להציע ללקוחות שלנו שבחזית יותר אפשרויות בחירה לטיפול בחולים שלהם".



אודות סמיתס מדיקל



ספקית מובילה של מכשור וציוד רפואי מיוחד לשווקים גלובליים, מתמקדת בפלחי השוק של הספקת תרופות, טיפול חיוני ומכשירי בטיחות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.smiths-medical.com.



אודות קבוצת סמיתס



חברת טכנולוגיות גלובלית שפועלת 160 שנים, מספקת מוצרים ושירותים לשוקי הטכנולוגיה הרפואית, ביטחון והגנה, תעשייה כללית, אנרגיה וחלל ותעופה מסחרית בכל העולם. קבוצת סמיתס מעסיקה בערך 22,000 עמיתים ביותר מ-50 מדינות ורשומה בבורסה לניירות ערך של לונדון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.smiths.com.



(1) Devries M, Lee J, Hoffman L. Infection free midline catheter implementation at a community hospital (2 years). American Journal of Infection Control. 2019;47(9):1118-1121.
(2) Caparas JV, Hung H-S. Vancomycin Administration Through a Novel Midline Catheter: Summary of a 5-Year, 1086-Patient Experience in an Urban Community Hospital. Journal of the Association for Vascular Access. 2017;22(1):38-41.
(3) Pathak R, Patel A, Enuh H, Adekunle O, Shrisgantharajah V, Diaz K. The Incidence of Central Line–Associated Bacteremia After the Introduction of Midline Catheters in a Ventilator Unit Population. Infectious Diseases in Clinical Practice. 2015;23(3):131-134.

M. Devries היה יועץ בתשלום של Access Scientific.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.