header 2

יום שלישי, 19 במאי 2020

נובה קיבלה המלצת קניה מלייקסטריט: "אנו מעלים את מחיר היעד ל-48 דולר למניה ומעודדים מצבר ההזמנות החזק"

ביום חמישי האחרון, דיווחה יצרנית ציוד המטרולוגיה הישראלית נובה (ת"א: נובה; נאסד"ק: NVMI) על תוצאות הרבעון הראשון 2020 ועקפה את כל התחזיות. "המודל התפעולי שלנו מאפשר לנו להסתגל במהירות לתנאי אי-ודאות בשוק. נקטנו באמצעים הנדרשים על מנת להבטיח את ההמשכיות העסקית לאורך השנה", אמר איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל החברה.

החברה מרחובות, המפתחת ומספקת ציוד בדיקות עתיר ידע עבור יצרני השבבים והזכרונות המובילים בעולם, דיווחה על הכנסות רבעוניות בסך 61.0 מיליון דולר, מעל טווח תחזיתה להכנסות שבין 50-60 מיליון דולר, ומעל ממוצע צפי השוק להכנסות של 56.9 מיליון דולר עבור התקופה. הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-13.5 מיליון דולר או 47 סנט למניה בדילול מלא, מעל טווח תחזית החברה לרווח שבין 26-42 סנט למניה, ומעל ממוצע צפי האנליסטים לרווח של 36 סנט למניה. צפי השוק לרבעון הראשון הוא לפי נתוני יאהו פייננס.

בהמשך לתוצאות אלו, קיבלה כעת מניית נובה המלצת קנייה מהאנליסטים בלייקסטריט, אשר ציינו כי היא הכתה את התחזיות בהכנסות וברווח למניה גם לאור מצב השווקים, וכי לחברה צבר הזמנות חזק. "החברה מציינת כי זכתה בלקוח חדש –יצרן שבבים גלובלי מתחום ה-Logic החברה הכירה בהכנסות מלקוח זה ברבעון הראשון של 2020", ציינו בלייקסטריט. "זוהי אבן דרך משמעותית, לאור העובדה כי החברה כבר מוכרת ללקוח זה מוצרים לתחום ה-Memory. המערכות שמכרה נובה ללקוח מיועדות לשימוש בתהליכי הייצור המתקדמים ביותר שלו.

"שיעור הרווח הגולמי ברבעון הראשון עמד על 56.7%, עליה מ-54% ברבעון הרביעי של 2019. השיפור הוא על רקע תמהיל הכנסות ושיעורי רווחיות גולמית גבוהים בהכנסות משירותים. תחזית הנהלה לרווחיות גולמית של 56% ברבעון השני של 2020. כמו כן, לחברה קופת מזומנים של 197.7 מיליון דולר, ללא חוב המשקפת 7.09 דולר למניה.

"על אף התוצאות החזקות שהיו צפויות, אנו מאמינים כי התחזית שניתנה טובה מהמצופה. החברה אינה מחוסנת מהשפעות מאקרו ונראות נמוכה אבל אנו מעודדים מצבר ההזמנות החזק של החברה. אנו מעלים את מחיר היעד מ-46 דולר ל-48 דולר, המבוסס על מכפיל 20 לרווח למניה פרופורמה של 2.11 דולר לשנת 2021 בתוספת קופת מזומנים בסך 7.09 דולר למניה", סיכמו האנליסטים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.