header 2

יום ראשון, 3 במאי 2020

איחוד האמבולנסים בישראל שותפים למחאת השולמנים ולקראת הגברת המחאה

שיירת איחוד האמבולנסים בישראל בהפגנת השולמנים בתל אביב

איחוד האמבולנסים בישראל הינו גוף מקצועי המאגד את חברות האמבולנסים הפרטיים בישראל, בכדי לקדם את מעמדן ואת האינטרסים החשובים להם ולמדינה יחד עם קידום כלל הרפואה הטרום אשפוזית במדינת ישראל.

במדינת ישראל יש כ-1,200 אמבולנסים, מחצית מהם מופעלים ע"י ארגון מגן דוד אדום והיתר על ידי חברות האמבולנסים הפרטיים בפריסה ארצית, אשר התאגדו תחת איחוד האמבולנסים בישראל.
בעת הזו, איחוד האמבולנסים בישראל שמחים להצטרף למחאה והזעקה על הטיפול הלקוי במצב החירום הכלכלי של המדינה בעקבות משבר נגיף הקורונה.
האמבולנסים הפרטיים מורכבים מחברות בע"מ אשר מעסיקים מאות שכירים, אך גם מעשרות עצמאים המפעילים עוסק מורשה וכדו', פרילנסרים שעובדים תחת החברות ועוד.
החל מפרוץ המשבר החל הקושי בתחומינו להכות ולשבש את מאזן הכספים:
1. היקף עבודה השוטפת צנחה בכ-40%.
2. הזמן הנדרש לכל נסיעה שנדרשים לבצע הכפיל את עצמו, בעקבות הצורך בלבישת ציוד מיגון וביצוע פעולות חיטוי לפני ואחרי כל יציאת צוות האמבולנס לנסיעה.
3. מחירי הנסיעות לא עלו – זאת למרות שהעלויות (מיגון חיטוי וזמן עבודה) קפצו פי שנים.
החברות הוציאו חלק נרחב מהשכירים המועסקים בחברות לחל"ת ומנסים בכל דרך לשרוד את התקופה הנ"ל, אנו החברות, העצמאים, לא מסוגלים ומתקשים לעמוד במצב.
מעבר למשמעות של הנזק הכלכלי לחברות במידה ונהגי האמבולנסים לא ישרדו את המשבר, הנזק שייגרם לקשישים, חולים ולכלל מקבלי השירותים על ידי אמבולנסים, יהיה רב ויגרום נזק לכלל רמת הרפואה הטרום אשפוזית במדינת ישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.