header 2

יום שני, 15 בינואר 2018

שעוני קבוצת יבנה מרחיבה את פעילותה במסגרתה תשקיע כ- 4 מיליון ₪ בשיתוף פעולה ייחודי מסוגי עם רשת החנויות Gentelman



במסגרת השת"פ הקבוצה תשווק לכ- 47 סניפים של הרשת מגוון רחב של מותגי שעונים וצמידים לגברים


שעוני קבוצת יבנה מרחיבה את פעילותה ולראשונה תשתף פעולה עם רשת החנויות Gentelman במסגרתו תשווק לכ- 47 סניפים בפריסה ארצית מגוון רחב של מותגי שעונים וצמידים לקהל הגברי.
במהלך השקיעה הקבוצה כ- 4 מיליון ₪ ותציב עמדות מכירה מעוצבות וממותגות למגוון המותגים הבינלאומיים של השעונים.
שעוני קבוצת יבנה, מפעל השעונים היחיד בישראל ומפיץ מותגי השעונים המובילים בעולם אשר פעיל למעלה מ- 30 שנה בארץ. המפעל הוקם בקיבוץ קבוצת יבנה בשנת 1985 כאשר אנשי הענף חיפשו ענף תעשייתי שיספק תעסוקה גם לחברים שעבודת החקלאות הפיסית לא מתאימה להם.
חנות המפעל הגדולה של המותג ובאתר סחר מוצגים מבחר רחב של דגמי שעונים לנשים, גברים, ילדים, שעוני ספורט וצלילה, שעוני קיר ועוד. בנוסף לשעוני "עדי" המפעל הוא המפיץ הרשמי בישראל של השעונים: CITIZEN TIMEX,,Q&Q, TORGEON,CLOUDE BERNARD, RHYTHM ועוד.
שעוני קבוצת יבנה החליטה כי רשת ג'נטלמן מתאימה ונכונה לשיתוף פעולה זה מכיוון שנחשבת לרשת המובילה והמתקדמת ביותר למוצרים ומתנות לגברים בישראל.
הרשת הוקמה בשנת 1993 במטרה לתת מענה לאלפי אנשים אשר מחפשים מוצרים יוקרתיים, מעוצבים, מקוריים ויצירתיים לגבר, באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים לכל כיס כך שכל אחד יכול לצאת מרוצה.
במסגרת שיתוף הפעולה יימכרו בפריסה של 47 סניפים מגוון מותגי השעונים: סיטיזן, טיימקס, קלאוד ברנרד ומותג הצמידים לגבר FRANK.  



 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.