header 2

יום ראשון, 28 בינואר 2018

פדקס מייעדת יותר מ-3.2 מיליארד דולר להעלאות שכר, בונוסים, מימון פנסיה והגדלת ההשקעה ההונית בארה"ב אחרי שעבר חוק הפחתת המיסים והמשרות

ממפיס, טנסי, 26 בינואר 2018, (BUSINESS WIRE):
חברת פדקס מודיעה היום על שלוש תוכניות חשובות אחר שעבר לאחרונה חוק הפחתת המיסים והמשרות בארה"ב:
1) העלאת שכר של יותר מ-200 מיליון דולר, שכשני שלישים ממנה ילכו לעובדים שעתיים על ידי הקדמת העלאות השכר השנתיות של 2018 בשישה חודשים מהתאריך הרגיל באוקטובר ל-1 באפריל. היתרה תממן גידול בתוכניות שכר עידוד מבוסס ביצועים של עובדים במשכורת חודשית.
2) תרומה מרצון של 1.5 מיליארד דולר לתוכנית הפנסיה של פדקס כדי להבטיח שהיא תישאר אחת מתוכניות הפרישה שממומנות הכי טוב במדינה.
3) השקעה  של 1.5 מיליארד דולר כדי להגדיל משמעותית את המרכז של פדקס אקספרס באינדיאנפוליס בשבע השנים הבאות. גם הסופר מרכז בממפיס יוגדל ויעבור מודרניזציה בתוכנית גדולה שפרטיה יימסרו מאוחר יותר באביב הזה.
פדקס מאמינה שחוק הפחתת המיסים והמשרות כנראה יגדיל את התמ"ג וההשקעה בארצות הברית.
החברה לא ביצעה שינוי בצפי שלה לגבי הרווח או ההוצאה ההונית בשנת הכספים 2018 כפי שפורסם ב-19 בדצמבר 2017 כתוצאה מהפעולות האלה.
סקירה על החברה
חברת פדקס (NYSE: FDX) מספקת ללקוחות ועסקים בכל העולם תיק רחב של שירותי הובלה, מסחר אלקטרוני ושירותים עסקיים. עם הכנסות שנתיות של 62 מיליארד דולר, החברה מציעה יישומים עסקיים משולבים באמצעות חברות תפעוליות שמתחרות ביחד ומנוהלות תוך שיתוף פעולה, במסגרת המותג המכובד של פדקס. פדקס, שמדורגת בעקביות בין המעסיקים הכי מכובדים ואמינים בעולם, נותנת השראה ליותר מ-400,000 עובדיה להישאר "בהחלט ולחלוטין" ממוקדים בבטיחות, באמות המידה המוסריות והמקצועיות הגבוהות ביותר ובצרכים של הלקוחות והקהילות שלהם. כדי לדעת יותר איך פדקס מחברת אנשים ואפשרויות ברחבי העולם, בבקרו בבקשה באתר http://about.fedex.com
מידע צופה פני עתיד
המימון של התרומה הנוספת לפנסיה צפוי להתבצע ברבעון השלישי של שנת הכספים 2018 באמצעות מקורות מימון באמצעות חוב זמינים.
אמירות מסוימות בהודעה לעיתונות זאת עשויות להיחשב כמידע צופה פני עתיד, כגון אמירות שמתייחסות לדעות של ההנהלה לגבי אירועים  וביצועים כספיים עתידיים. מידע צופה פני עתיד זה נתון לסיכונים, אי ודאויות וגורמים אחרים שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות מהותית מניסיון העבר או מתוצאות עתידיות שמובעות או משתמעות ממידע צופה פני עתיד זה. הסיכונים ואי הוודאויות הפוטנציאליים כוללים אך לא רק את התנאים הכלכליים בשווקים הגלובליים שבהם אנו פועלים, דליפת נתונים משמעותית או שיבוש אחר בתשתית הטכנולוגית שלנו, ההשפעה המתמשכת של התקפת הסייבר של ה-27 ביוני שהשפיעה על TNT אקספרס, יכולתנו לשלב בהצלחה את העסקים והפעילות של פדקס אקספרס ו-TNT אקספרס במסגרת הזמן הצפויה או בעלות הצפויה, שינויים במחירי הדלק או בשערי חליפין של מטבעות, יכולתנו להתאים את הקיבולת לשינויים בכמויות, רגולציה ממשלתית חדשה אמריקנית מקומית או בעולם, היכולת שלנו להפעיל, לשלב ולמנף ביעילות עסקים נרכשים, היכולת שלנו להשיג את יעד השיפור ברווח שלנו במגזר פדקס אקספרס, אתגרים או שינויים משפטיים שקשורים לבעלים- מפעילים של FedEx Ground והנהגים שמספקים שירותים בשמם, שיבושים או שינויים בשירות או שינויים בעסק או באיתנות הפיננסית מצד שירות הדואר של ארה"ב, הזמינות של מימון בתנאים שמקובלים עלינו, ההשפעות של פעילות טרור או עימותים בינ"ל, וגורמים אחרים שאפשר למצוא בהודעות לעיתונות של חברת פדקס והחברות הבנות שלה, והדוחות שחברת פדקס מגישה ל-SEC. כל מידע צופה פני עתיד נכון רק ליום שבו הוא נאמר. אנחנו לא מתחייבים או נוטלים כל מחויבות לעדכן או לתקן מידע צופה פני עתיד כלשהו, בין אם כתוצאה של מידע חדש, אירועים עתידיים או מסיבה אחרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.