header 2

יום ראשון, 6 באוגוסט 2017

Swift Biosciences מודיעה על מתאמי אינדקסים חדשים מובילים בענף לריצוף מספרים גדולים יותר של דגימות בהפעלה אחת

טכנולוגיה מהפכנית תאיץ את התועלת של מיפוי גנים, גילוי סמנים ביולוגיים, אפיון גידולים וניתוח ביופסיות של נוזלים
אן ארבור, מישיגן, 3 באוגוסט 2017, (BUSINESS WIRE):
Swift Biosciences, ספקית מובילה של פתרונות להכנת ספריות דנ"א לריצוף גנומי, הודיעה היום על השקת Accel-NGS® 2S Indexed Adapters, תיק חדש של אינדקסים שמשפרים משמעותית ריצוף מרובב מהדור הבא בפלטפורמות Illumina®. קבוצת האינדקסים הייחודית הזאת היא הקבוצה הגדולה ביותר של אינדקסים יחידים שזמינים מסחרית ליישומי ריצוף גנומי עם הספק גבוה, ומאפשרת למשתמשים לרבב באופן אמין עד 96 דגימות עם אינדקס אחד ו-768 דגימות עם שני אינדקסים בכל הפעלה. הטכנולוגיה מובילת הענף הזאת עונה על הביקוש הגדל ממעבדות מחקר וליבה לצרף מספר גדול יותר של דגימות לכל הפעלה של המכשיר, ולאפשר ריצוף יותר חסכוני עם דיוק טוב יותר של הנתונים.
ריצוף דנ"א מרובב הוא זרימת עבודה מקובלת שבה דגימות מרובות מסומנות ומצורפות יחד להפעלה אחת כדי להגביר את ההספק ולהפחית את עלויות הריצוף לדגימה. מאמרים שעברו ביקורת עמיתים שפורסמו לאחרונה הראו שאינדקסים אחרים שזמינים מסחרית מושפעים משגיאות ריבוב, שנקראות "דילוג אינדקסים" -- שיוך שגוי של קריאות ריצוף לדגימה הלא נכונה. בנוסף, טכנולוגיות ריצוף דנ"א מרובב ישנות יותר מועדות לשגיאות ריצוף אחרות, שמגבירות את השיעורים של שגיאות שיוך. ככל שפלטפורמות הריצוף מגדילות קיבולת, כמו הפלטפורמה הכי חדישה של אילומינה, NovaSeq™, יש ביקוש גדול לצורך באינדקסים מאוד מחמירים כדי לאפשר ריבוב של מספר גדול של דגימות.
חוקרים ב-Swift Biosciences אמרו ש-Accel-NGS 2S Indexed Adapters שלהם הם קבוצה של 96 אינדקסים יחידים שממוטבים לעבודה יחד עם מתאמי Illumina TruSeq® P5 כדי לאפשר עד 768 צירופים ייחודיים של שני אינדקסים. האינדקסים החדשים האלה ממוטבים לאפשר גמישות רבה יותר לעבד בין 96-768 דגימות מסומנות באופן ייחודי להפעלה ויכולים להתאים למגוון רחב יותר של פרויקטים עם עומק ריצוף משתנה. בנוסף, התכנון הייחודי מבטל שיוך שגוי ודילוג אינדקסים, בעיה שספציפית לתאי הזרימה של התבנית של אילומינה. השיפורים האלה מאפשרים רגישות רבה יותר לזיהוי וריאנטים עם שכיחות נמוכה וגם דיוק רב יותר להאצת ביטול הריבוב בזמן ניתוח הנתונים.
"המטרה שלנו בסוויפט היא לאפשר למדענים ליצור את הנתונים באיכות הגבוהה ביותר מכל סוג של דגימה, ולתת להם לדחוף את גבולות המדע שלהם", אמר טימותי הרקינס, נשיא ומנכ"ל Swift Biosciences. Accel-NGS 2S Indexed Adapters החדשים שלנו סוגרים את פער ההספק והעלות בפלטפורמות של אילומינה, ויחד עם טכנולוגיות Accel-NGS 2S, מעבדות הריצוף מכל הסוגים יוצרות נתונים באיכות גבוהה יותר באופן הרבה יותר משתלם".
הזמנה מסחרית ראשונה
Accel-NGS 2S Indexed Adapters החדשים זמינים מסחריים עכשיו. ההזמנה המסחרית הראשונה נשלחה אל Shanghai Nanodigmbio Biotechnology Co. LTD, שותפת ערוצי הפצה של תיק המוצרים של סוויפט בסין. Shanghai Nanodigmbio Biotechnology היא אחד משוקי הריצוף שצומחים במהירות רבה ושחקנית קריטית במחקרי גנומיקה ומחלות. ב-2016 סין חשפה את "תוכנית החומש" שלה עם התמקדות אסטרטגית ברפואה מדויקת, תחום התמקדות צומח במהירות של גנומיקה שינחה את הפיתוח העתידי של אבחון ותרופות.
"מתאמי האינדקסים החדשים של סוויפט מעניקים יתרון גדול לחוקרים שמבצעים ריצוף מעשיר מטרות", אמר צ'נס וו, מנכ"ל Shanghai Nanodigmbio Biotechnology Company. "עכשיו חוקרים יוכלו למקסם את מספר האקסומים בכל הפעלה כדי לסקור במהירות קבוצות גדולות יותר של דגימות באופן יותר משתלם".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.