header 2

יום שני, 28 באוגוסט 2017

שנה טובה מתחילה עם מוצרי בוש

בוש מציעה מגוון מתנות לקראת החגים
מגוון מוצרים בעלי חידושים טכנולוגיים ועיצובים ייחודיים

בחברת "בוש" מציעים מבחר מוצרים משלימים לבית ולמטבח המתאימים במיוחד כמתנות חג מקוריות.
בין המוצרים המתאימים למתנות חג ניתן למצוא : בלנדרים, מגוון מיקסרים ומעבדי מזון בצבעים חדשים, שואבי אבק ועוד. המוצרים של "בוש" מציעים שילוב ייחודי של חידושים טכנולוגיים לצד עיצוב עדכני, שיוסיף צבע לכל בית ומטבח.




בלנדר מוט MSM881X2
ערכת בלנדר מוט עוצמתית במיוחד 800 ואט, נוחות עבודה מרבית הודות לצורה הארגונומית וחומר המונע החלקה מהיד בזמן העבודה. לבלנדר מנוע שקט בעל רטט נמוך, בורר עם 12 מהירויות המתאים לכל סוגי השימושים, לחצן טורבו נוסף לביצועים מרביים, רגלית נירוסטה עם 4 סכיני חיתוך חדשניים, האביזרים ניתנים להוצאה ושטיפה במדיח הכלים. לבלנדר אביזר חדשני וייחודי החותך לקוביות- חותך ירקות ופירות בצורה מושלמת ומדויקת. מיני קוצץ לכל סוגי התבלינים ומעבד מזון חדשני לקיצוץ, פריסה וגירוד (פומפייה).
מחיר מומלץ לצרכן: 1,490 ₪


mum 5 לידיעת פסח
מיקסר5 MUM – במגוון מרהיב של צבעים חדשים

סדרת המיקסרים החדשה MUM5 היא הפיתוח החדש בסיפור ההצלחה של המיקסרים של בוש. MUM5 פותח בהתאם לערכי המותג של בוש המבוססים על דיוק, אמינות וביצועים מושלמים, במינימום מאמץ ועם מיטב החידושים הטכנולוגיים, והתוצאה - סדרת מיקסרים חדשה העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר לבישול ואפייה במהירות ובקלות. MUM5 הינו מיקסר ביתי משולב עם מנוע חזק ורב עוצמה עד כ- 1000 ואט והספק של עד כ- 1.35 כ"ס המתאים להכנת עד כ- 2 ק"ג בצק בבת אחת והקצפת עד כ- 10 ביצים במקביל. פעולת המנוע היא השקטה ביותר בעולם ויחד עם זאת עוצמתית ביותר. להשיג במבחר צבעים: ורוד פסטל, אפור אבן, אדום דובדבן, וניל, תכלת פסטל, ועוד.
מחיר מומלץ לצרכן: 1890-2750 ₪

מבצע אטרקטיבי לחג – קונים מיקסרMUM5  או מיקסרOptiMUM  מהדגמים הנבחרים ומקבלים במתנה  כרטיס בשווי 250 ₪  לקניות ב- FOX HOME 
המבצע בתוקף בן התאריכים: 20/8/17  -30/9/17



הדור הבא של שואבי האבק. דגם Athlet- שואב חדשני, עוצמתי במיוחד ואלחוטי ללא כבל חשמל, משמש לשאיבה עד 75 דקות ללא הטענה
שואב האבק הייחודי בעל עוצמת שאיבה גבוהה במיוחד וביצועים מעולים, נוח לעבודה בכל חלקי הבית. לשואב גמישות מקסימאלית, המאפשרת לו ולהגיע לנקות מתחת לרהיטים וספותואפילו לשאוב מקומות גבוהים כמו מדפים, מזרונים ואת הספות עצמן. דגם 'אתלט' נוח לתפעול ונשיאה, שוקל שלושה ק"ג בלבד וכולל סט אביזרים רחב.

'אתלט' בעל תוצאות ניקוי מושלמות, מברשת טורבו ייחודית בשילוב טכנולוגיית Sensor Bagless- המבטיחה ניקיון ייסודי של כל סוגי הרצפות, כולל פרקט, שטיחים,אריחים ורצפות. טכנולוגיה זו, מאפשרת ביצועים טובים ועלויות תחזוקה נמוכות. הטכנולוגייה משלבת חיישן חכם Sensor Control- המפעיל חיישנים הבודקים בכל רגע נתון את עוצמת השאיבה וסורקים ללא הרף את ביצועי המכשיר, כאשר זרימת האוויר יורדת מתחת לזרימה המיטבית, חיווי אדום נדלק לאותת על הצורך בפעולת הניקוי של המסנן.
All Floor High Power Brush- מברשת טורבו חשמלית אשר מנקה ביסודיות את כל סוגי הרצפות, השטיחים והפרקטים.
לשואב האבק מערכת Easy Clean המאפשרת לרוקן את מיכל האבק וקלילות ופשטות. בנוסף, לשואב פילטר היגנייה לניקוי אוויר הפליטה וערכת ניקוי הכוללת: צינור הארכה גמיש, מברשת לשאיבת ריפודים, אביזר לפינות ומסילות ורצועת נשיאה.

  מחיר מומלץ לצרכן: 2790₪

מבצע אטרקטיבי לחג: קונים שואב מסדרת אתלט, ומקבלים במתנה כרטיס בשווי 250 ₪  לקניות ב- FOX HOME 
המבצע בתוקף בן התאריכים: 20/8/17  -30/9/17

MFQ4780
מיקסר יד מקצועי משולב MFQ4780 מיקסר עוצמתי לתוצאות מהירות
חברת "בוש" משיקה מיקסר יד מקצועי עם מנוע רב עוצמה 575 וואט המשלב טכנולוגיה חדשנית שהופכת אותו למיקסר עוצמתי ומדויק, ויחד עם זאת קל ושקט.
המיקסר מתאים להקצפת מגוון קינוחים, ממרחים ושייקים בקלות ובאווריריות מקצועית.

מיקסר היד החדש של חברת בוש מגיע עם זוג מקצפים ואביזרי לישה איכותיים מנירוסטה. לזוג המקצפים פטנט ייחודי של כדוריות מתכת המשפרות את איכות ומהירות ההקצפה ומתאימות גם לערבול מאכלים כדוג' קוסקוס.
המיקסר מצויד ב-5 מהירויות הפעלה שונות והוא מגיע עם קוצץ בעל סכין נשלפת איכותית מנירוסטה, אביזר בלנדר מוט מקצועי, מיכל עם מדיד ומכסה לנוחות מירבית ואפשרות לחיבור והסרת אביזר בלנדר מוט בעזרת לחצן.
המיקסר מגיע בצבע שחור מבריק אלגנטי וקלאסי המתאים לכל מטבח.
מחיר מומלץ לצרכן – 690 ₪

Multi Talent
מעבד מזון משולב עוצמתי ורב שימושי
MCM3 הדגם החדש מסדרת מעבדי המזון של בוש, מאפשר לעבוד במטבח בקלות רבה יותר, להיות יצירתיים במיוחד וליהנות ממכשיר חשמלי אחד- העונה כמעט על כל הצרכים במטבח. למעבד המזון שימושים שונים ומגוונים שיכניסו רעננות ויצירתיות לבישול הביתי.

מעבד המזון בעל מנוע רב עוצמה של 800 וואט, המסוגל להתמודד עם חומרי גלם קשים בקלות וללא מאמץ. קערה גדולה בקיבולת של 2.3 ליטר. למעבד המזון יש 2 מהירויות הפעלה, תוצאות חיתוך מדויקות (סכין רב – שימושית מנירוסטה איכותית),מבנה יחודי לקערה ולציר ההפעלה, אטום לדליפות ממרכז הקערה ומאפשר לעבד כמויות גדולות של מזון ונוזלים.
מעבד המזון הינו בטיחותי במטבח ומאפשר מגוון רב של שימושים: הקצפות וקרמים, חיתוך ופריסה של ירקות ופירות, גירוד גבינה שוקולד או אגוזים, הכנת שייקים, קוקטיילים, מרקים ומחיות וכתישת קרח.
הדגם החדש מגיע יחד עם מגוון רחב של אביזרים נלווים מקצועיים, קומפקטיים, עם פתרון אחסון חכם, המאפשר לאחסן בקערה את הסכינים והדיסקיות – פתרון בטוח ונוח במיוחד.
מחיר מומלץ לצרכן: 590-1090 ₪ (תלוי בדגם וברמת האבזור)


MMB64G3M בלנדר משולב מיני קוצץ, עם מנוע עוצמתי והפעלה שקטה במיוחד
חברת 'בוש' משיקה בלנדר חדש עוצמתי ושקט במיוחד.
לבלנדר הפעלה שקטה הודות למערכת הפחתת רעש חדשנית – SilentMixx
מנוע עוצמתי של 800 ואט לביצועים מעולים ולכתישת קרח. מערכת בעלת 6 סכינים, עשויות נירוסטה איכותית ומתפרקות בקלות לניקוי קל ומהיר בתום השימוש.
הבלנדר מגיע עם כד מקצועי העשוי מזכוכית ThermoSafe - עבה במיוחד לשימוש קל ובטוח עם מרקים חמים ומשקאות קפואים.
לבלנדר בורר לשליטה על המהירות ו-3 תוכניות אוטומטיות לקרח כתוש, שייקים וקיצוץ.
הבלנדר מצויד באבזור משלים כגון מיני קוצץ ומסנן יעודי להכנת חלב סויה או שקדים ושייקים.

מחיר מומלץ לצרכן: 1090₪

את מוצרי בוש ניתן להשיג ברשתות ובחנויות החשמל ברחבי הארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.