header 2

יום ראשון, 6 באוגוסט 2017

Madison Realty Capital מעניקה הלוואת בנייה של 300.0 מיליון דולר לפרויקט דירות קונדו יוקרתיות של סרוצ'י נכסים ברחוב 50 מזרח מספר 138

סרוצ'י בונה כעת מגדל מגורים וחנויות של 72 קומות שתוכנן על ידי פלי קלרק פלי אדריכלים; MRC מספקת מימון חוב מלא להשלמת הפרויקט
ניו יורק, 3 באוגוסט 2017, (BUSINESS WIRE):
סרוצ'י נכסים (סרוצ'י) ו-Madison Realty Capital (MRC) הודיעו על הסגירה של הלוואת בנייה בסך 300 מיליון דולר להשלמה של פרויקט גדול של שימוש מעורב ברחוב 50 מזרח מספר 138 בשכונת מידטאון איסט של מנהטן. MRC, חברה להשקעות בנדלן עם גיבוי מוסדי שמתמקדת בהשקעות במניות ואג"ח נדלן בשוק הביניים, סיפקה את ההלוואה לפרויקט שסרוצ'י בונה בשותפות עם SMI USA (SMI). הפרויקט כולל מגדל של 72 קומות בגובה של 803 רגל עם חזית שתוכננה על ידי פלי קלרק פלי אדריכלים, 124 יחידות מגורים קונדו יוקרתיות, 7,500 רגל רבוע של שטחי קמעונאות במפלס הקרקע ומתחתיו ומבנה חניה עם 25 מקומות.
"היה תענוג להשלים את העסקה עם Madison Realty Capital", אמר לו סרוצ'י, המייסד והנשיא של סרוצ'י נכסים. "החתימה על העסקה הייתה חלקה, יעילה וללא תקלות. אנחנו מצפים להמשך הקשרים שלנו עם MRC ולעסקאות נוספות כשאנו צופים לעתיד".
"MRC הייתה השותפה נותנת ההלוואה האידיאלית לפרויקט בפרופיל גבוה הזה, שהשלימה את צוות הפרויקט המצוין הזה שהרכבנו", הוסיף טום טאו, נשיא SMI.
"העסקה הזאת מדגישה את המעמד של MRC כאחת הספקיות הספורות של פתרונות מימון ממקור אחד לספונסרים כמו סרוצ'י נכסים והשותפים שלה", אמר ג'וש זיגן, מייסד שותף ומנהל ההשקעות של MRC. "בתקופה שיזמים רבים צריכים לארגן מקורות מימון מרובים כדי שעסקאות יתבצעו, אנחנו מציעים שירות הכל במקום אחד ותהליך יותר יעיל. זאת הצעה משכנעת עבור רבים מלקוחותינו, ולעיתים קרובות החברה שלנו היא שותפה מבוקשת כנותנת הלוואות מהסיבה הזאת".
הבנייה מתקדמת במהירות באתר ומבנה העל מבטון כבר הגיע לקומה ה-40, וסיום הנחת הקורות צפוי בנובמבר השנה. השלמת דירות הקונדו מתוכננת לסוף 2018. פלי קלרק פלי אדריכלים תכננו את חזית הבניין ו-SLCE אדריכלים הם האדריכל הרשום בהיתר הבנייה. AECOM Tishman היא הקבלן הכללי.
סרוצ'י נכסים מתכוונת להציע תמהיל של יחידות עם חדר שינה אחד עד חמישה, שנעות בין 777 רגל רבוע ל-5,388 רגל רבוע, בסך כולל של 200,000 רגל רבוע למכירה. עיצוב הפנים על ידי Champalimaud יהיה אחד האלמנטים של סביבת המותרות היוקרתית הכוללת של הנכס. הבניין יכלול שירותי יוקרה כולל בריכה וספא פנימיים, מרכז כושר ואזורי עבודה משותפים.
אודות Madison Realty Capital (MRC)

MRC היא חברה להשקעות בנדלן מניו יורק שמבצעת השקעות במניות ואג"ח נדלן בשוק הביניים. MRC, שהוקמה ב-2004, השקיעה בערך 6.0 מיליארד דולר בעסקאות במגזרי הרב משפחתיים, קמעונאות, משרדים, תעשייה ומלונות.
אודות סרוצ'י החזקות בע"מ
סרוצ'י החזקות בע"מ היא חברת שירותים מלאים ניו יורקית, שמפתחת, רוכשת ומפעילה תיק מגוון של בעיקר נכסי נדלן. סרוצ'י מנצלת את 25+ שנות הניסיון שלה ברכישות, פיתוח והבניה כדי ליצור הזדמנויות ייחודיות שמניבות תשואות גדולות הרגיל. בין הפרויקטים האחרונים של MRC בעיר ניו יורק: רכישת רוב חלקת הקרקע מתחת לבניין ליפסטיק ואתר הפיתוח שנמצא בשדרה החמישית מספר 520. מקצועני הנדלן של החברה מתמחים בתחומים רבים, כולל בנייה, זכאויות, חכירה, שיווק, ניהול ופיננסים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.