header 2

יום שני, 21 באוגוסט 2017

: מעצב העל אלון ליבנה ליהיא גרינר, אסתי זקהיים וטום באום - הידוענים שלא מוותרים על טיפול ביוטי אצל הקוסמטיקאי המוביל אלדד אביגד מפתח -תקווה

אלדד אביגד הקוסמטיקאי העולה מפתח- תקווה ממשיך לקצור הצלחות ולפנק את סלבס ארצנו בביוטי סטודיו מרכז יופי מפנק בפתח- תקווה שבבעלותו.
בין הידוענים שנוהגים להגיע אליו באופן קבוע ולהתאהב במגע ידיו : ליהיא גרינר שמובילה אג'נדה בריאותית וגזרה חטובה ובין היתר לומדת קוסמטיקה עברה לאחרונה להתגורר בפתח תקווה. ליהיא זכתה לטיפול הכולל פילינג ביוטי של מותג העל האורגני בוטאני אלכס קוסמטיקס מותג הקיים למעלה מ-50 שנה והושק לאחרונה בארץ. בסיום זכתה ליהיא במסיכת זהב יוקרתיות למראה סופר זוהר ממש כמו הכוכבות בהוליווד.
אסתי זקהיים ובנותיה הצעירות זכו ליום מפנק שכלל טיפול פנים לניקוי עמוק וחידוש מרקם העור בתכשירים הטבעיים של מותג אלכס גרמניה,סידור ציפורניים ומריחת לק.
השבוע נחת  בביוטי סטודיו מעצב האופנה הבינלאומי אלון ליבנה, ליבנה שלא הספיק להתאושש מג'ט לג הגיע לפינוק להכין את עצמו נפשית ומנטלית לפני שבועיים גדושים של עבודה אינטנסיבית על קולקציה חדשה ונוצצת לקראת חורף 2018 .
ליבנה ידוע כהמלביש של הכוכבות הכי נוצצות בהוליווד וביניהן ריאהנה ביונסה ליידי גאגא טיירה בנקס ועוד.. הטיפול שאלדד העניק כלל טיפול יופי מרענן של מותג גלאם גלואו קליפורניה מותג המבוסס על מסכות וקרמים לאפקט עור זוהר ומתוח במיוחד. אורח נוסף שהגיע עם ליבנה הוא לא אחר מהאושיה הנוצצת והאהובה - חברו הטוב טום באום.
את טום אנחנו זוכרים מהמרוץ למיליון, מאז כיכב בקמפיינים רבים תוכניות אירוח אופנה וסטייל. לקראת יום צילומים עמוס בחר טום בטיפול חדשני BLACK SNACK טיפול הכולל 5 סוגי פילינג המבוססים בין היתר על חוצות חלב פרות ירקות שמרים סוכר ועוד.. ולסיום מסכת בוטוקס שחורה למיצוק ומתיחת העור.
ליבנה ובהום זכו לפינוקי ביוטי  אקסקלוסיביים כמו שרק דיוות בינלאומיות מהשורה הראשונה יכולות לדרוש החל מטיפולי פנים לפי צו הקוסמטיקה הבינלאומי ועד מסיכות המבוססות פירות וירקות לפי הטרנדים המובילים מחו"ל.
ליבנה סיפר שלפי השמועות סבירות גבוהה שטום בהום ינחה את האח הגדול העונה הראשונה בהובלת רשת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.