header 2

יום שלישי, 8 באוגוסט 2017

מותג האיפור האיטלקיPUPA משיק בימים האלה מסקרה חדשה וצבעונית ב 6 גוונים אופנתיים

לכל סגנון בכל שעה ביום
מסקרהmascara  Pupa Vamp! Extreme
מעניקה נפח קיצוני מיידי, bold effect אפקט מודגש במיוחד  ודרמתי
חדש – בצבעים:  ירוק, סגול, כחול שוקינג, כחול נייבי כהה, חום דרמטי ושחור הקלאסי


חברת האיפור האיטלקית PUPA  משיקה בימים אלה מסקרה חדשה ב 6 גוונים אופנתיים לכל סגנון איפור ולבוש ולכל שעה ביום: מסקרהmascara pupa vamp extreme , מעניקה נפח קיצוני מידי, bold effect אפקט מודגש במיוחד  ודרמתי, ב 6 גוונים אופנתיים וחדשים: ירוק צבאי כההmilitary green, סגול עז intense purple, כחול שוקינג shocking blue , כחול נייבי navy blue, חום דרמטי dramatic brown ושחור הקלאסיextra black.

תוצאות האיפור במסקרה החדשה של פופה מדהימות ומידיות, עם שחרור מידי ונדיב של הצבע כבר במריחה הראשונה, הודות לשילוב המרקם הסמיך והקטיפתי והמברשת בעלת העיצוב החדשני.
לגוון הצבע של המסקרה מרקם רך, אוורירי, גמיש ונוח למריחה. הפיגמנט מרוכז במיוחד ובונה מידית את מבנה הריסים.  

למסקרה החדשה מברשת מיוחדת מהדור החדש בעלת אלסטיות המעניקה לה גמישות ואפשרות לתנועה רכה. המברשת של המסקרה עשויה מ Elastomer וזו  מברשת קסמים, האוספת כמות מקסימלית של החומר על המברשת. צורתה הפתלתלה הכפולה משחררת את הצבע בצורה נדיבה ומידית על הריסים מהשורש עד הקצה. למברשת קצה עגלגל  המאפשר להדגיש אפילו את הריס הקצר.

התוצאה - ריסים מלאים ועבים במיוחד, עיבוי מידי מדהים להפליא , ריסים מודגשים הודות לשילוב של שעוות במרקם ג'לי . מריחה מידית ,וצבע טהור לאפקט דרמטי על הריסים, הודות לריכוז גבוה במיוחד של פיגמנטים . אחיזה מושלמת ומעוגלת לריסים. ריסים מעוגלים לאורך זמן הודות לשילוב של פולימרים מהדור החדש. נוחות מרבית, וריסים רכים וגמישים עם אפקט קל ונוח שנימשך כל היום הודות למרכיבים החדשניים.

מחיר מומלץ לצרכן:
מסקרהMascara  Pupa Vamp Extreme -  65 ₪

להשיג בלעדית בדלפקי  PUPA  בסניפי הסופר פארם בלבד


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.