header 2

יום רביעי, 15 באוגוסט 2018

חברת האקססוריז והתכשיטים היוקרתית מספרד TOUS הודיעה כי תמשיך עם הפרזנטורית והשחקנית גווינת פלטרו וזו תהיה העונה ה-5 בה תצטלם לקמפיין סתיו חורף 2018-19.

REAL JEWEL
קולקציית  אביב - חורף 18
קולקציית האביב-קיץ שלנו הייתה כולה על המשמעות הסימבולית המקושרת לתכשיטים. העונה, חברת TOUS מתמקדת על האפשרויות הבלתי מוגבלות הטמונות בכל תכשיט.
התכשיטים  בקולקציית אביב-חורף 18 מעלים על נס את המומחיות, המתכות היקרות ואבני החן הטבעיות העומדות במבחן הזמן. התכשיטים מיוצרים תוך שימוש בטכניקות מסורתיות ששוכללו במהלך הדורות ושאימצו בשמחה טכנולוגיות חדשות, על ידי אני שמקצוע החותרים רק להשגת החומרים המעולים ביותר עבור אומנים כדי שאלה ייצרו מוצר מהמעלה הראשונה עם חיי נצח.

HOLD & SWEET DOLLS
הודות לעבודה החדשנית של אומני התכשיטים שלנו, יצרנו גרסאות חדשות של HOLD, המערכת המאפשרת לעונדת לערבב תכשיטים מקולקציות שונות על מנת ליצור מראה בעל עומק. 
REAL MIX
הקולקציה Real Mix נולדה מההמצאה מחדש של הסמלים  המעודנים ביותר של המותג. כל סמל עוצב במיומנות תוך שימוש בטכניקות המעולות ביותר במטרה ליצור תכשיטים בגוונים שונים של כסף. כסף סטרלינג הוא מתכת יקרה ועמידה שהפכה לאחד מהחומרים הסמליים ביותר של TOUS באמצעות טכניקות הייצור שפותחו במהלך הניסיון המצטבר של המותג בן המאה.
REAL SISY
הקולקציה REAL SISY משלבת את הביצועים המעולים של טיטניום אופנתי עם רומנטיקה של חפצי חן מסורתיים העושים שימוש באבני חן. התכשיטנים שלנו משתמשים בתושבת אחיזה על מנת להדגיש את הצבע של אבני החן  ובתושבת רוזטה כדי להדגיש את הברק שלהן.   


אודות TOUS
עם צוות של מעל ל-3,500 אנשי מקצוע, הדור השלישי במשפחת TOUS מעניק השראה לתרבות המבוססת על מורשת, מחויבות, יצירתיות ונקודת מבט גלובלית, ממטה החברה ב-Manresa שם נולדה החברה בשנת 1920. מותג גלובלי, חברת TOUS נוכחת כיום בחמש יבשות, עם למעלה מ-620 חנויות ב-53 מדינות, בערים כמו ברצלונה, מדריד, ניו יורק, מיאמי, שאנגחאי, טוקיו, מוסקבה, מקסיקו סיטי ודובאי. עם שליחות להיות מותג נחשק ומעניק השראה   ברחבי העולם בכך שהוא מציע תכשיטים ואביזרי אופנה המעניקים חגיגיות לכל רגע בחיים, החזון של TOUS הוא להפוך למותג האהוב והמצליח ביותר בעולם של תכשיטים יוקרתיים ונגישים, באמצעות המחויבות להעניק ערך ללקוחות, לשותפים ולחברה כולה. www.tous.com



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.