header 2

יום חמישי, 16 באוגוסט 2018

אייסקיור מציגה צמיחה חזקה בהכנסות 2018 ומתחילה בפעילות מסחרית בישראל לראשונה

אייסקיור מציגה צמיחה חזקה: הכנסות 7 החודשים הראשונים של 2018 בדומה להכנסות כל שנת 2017
הטיפול במערכת הטכנולוגית של אייסקיור מבוסס על מערכת המזרימה חנקן נוזלי במעגל סגור, ומחסלת גידולים ממאירים ושפירים, באמצעות הקפאה במחט ייחודית שפיתחה אייסקיור, תוך שמירה על הרקמות הבריאות בסביבת הגידול וחיסול הגידול כולו. במבט קדימה, החברה מדווחת על צבר הזמנות של כ-600 אלף שקל

אייסקיור מתחילה בפעילות מסחרית בישראל. ביה"ח אלישע שבחיפה יחל החודש להציע לראשונה בארץ טיפולים לחיסול גידולים שפירים בשד עבור נשים המעוניינות בחלופה לניתוח, ולחיסול גידולים סרטניים בכליות, באמצעות מערכת ההקפאה של אייסקיור. אייל שמיר, מנכ"ל אייסקיור מדיקל: "אנו סוגרים מחצית ראשונה מוצלחת של 2018, תוך עליה בהכנסות ובניית צבר הזמנות, ומציינים אבן דרך מסחרית חשובה גם בישראל"  

אייסקיור מדיקל (ת"א: אסקמ) פרסמה את תוצאותיה הכספיות למחצית ראשונה של 2018 ומדווחת על צמיחה בהכנסות ועל תחילת פעילות מסחרית בישראל. במהלך 7 החודשים הראשונים של 2018 דיווחה החברה על הכנסות של 2.4 מיליון שקל, בדומה להכנסות החברה בכל שנת 2017. בנוסף, במבט קדימה, לחברה צבר הזמנות של כ-600 אלף שקל.

עוד מפרסמת היום החברה כי תחל החודש לראשונה בפעילות מסחרית בישראל, במסגרת טיפולים בגידולים שפירים בשד עבור נשים המעוניינות בחלופה לניתוח, ולחיסול גידולים סרטניים בכליות, באמצעות מערכתההקפאה שפיתחה, בביה"ח הפרטי 'אלישע' שבחיפה. הטיפולים בשד יבוצעו על ידי ד"ר רפי קליין, כירורג שד ראשי בביה"ח אלישע ובבי"ח רמב"ם, במרפאתו שבביה"ח אלישע, עבור מטופלות עם גידולים שפירים מסוג פיברואדנומה בקוטר של עד 5 ס"מ, כחלופה לניתוח. בהמשך, בכוונת ביה"ח לבצע טיפולים גם במטופלות עם גידולים סרטניים בשד. הטיפולים בכליות יבוצעו על ידי פרופ' עופר נתיב, מנהל מחלקת אורולוגיה בביה"ח בני ציון ובביה"ח אלישע, ועל ידי ד"ר רוברט שכנר, רדיולוג התערבותי ראשי בביה"ח בני ציון ובביה"ח אלישע.  ההפצה בישראל תבוצע על ידי 'דיוק מדיקל סולושנס'.

הטיפול במערכת הטכנולוגית של אייסקיור מבוסס על מערכת המזרימה חנקן נוזלי במעגל סגור, ומקפיאה באמצעות מחט ייחודית שפיתחה אייסקיור, גידולים ממאירים ושפירים, תוך שמירה על הרקמות הבריאות בסביבת הגידול וחיסול הגידול כולו. הטיפול בגידולים בשד מבוצע בגישה זעיר-פולשנית, המאפשרת התאוששות מהירה וללא צלקות. הוא נמשך כ-20 עד 40 דקות בקליניקה רפואית, ללא ניתוח, אשפוז או תפרים וללא שינוי בצורתו או נפחו של השד, כך שלאחר הטיפול חוזרת האישה במהירות לפעילות יומיומית, והמעקב אחר הנגע דומה למעקב לאחר הסרה ניתוחית. המערכת קיבלה אישורים FDA, CE ואמ"ר, והיא משווקת ונמכרת ברחבי העולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.