header 2

יום שלישי, 7 באוגוסט 2018

מג'יק השיקה פתרון פיתוח פורץ דרך לאפליקציות ווב עסקיות מבוססות אנגולר

מג'יק מודיעה על השקת פתרון הפיתוח פורץ הדרך שלה לאפליקציות ווב עסקיות מבוססות אנגולר
לוובינר על הפתרון החדש ליחצו על הלינק: Magic xpa 4 Pre-Launch: Web Application Framework (Hebrew Session)

סביבת הפיתוח החדשנית לאנגולר מאפשרת פיתוח והרצה מהירים של אפליקציות ווב המתאימות את עצמן לכל תצורת מסך. הפלטפורמה מפרידה את הלוגיקה העסקית מממשק המשתמש, ובכך מספקת למפתחים את הגמישות הנחוצה על מנת לפתח באנגולר בקוד פתוח תוך שימוש ב-HTML5, CSS ו-JavaScript

מג'יק תעשיות תוכנה, (ת"א: מג'יק; נאסד"ק: MGIC), ספקית גלובלית של פתרונות מקיפים לאינטגרציית מערכות ולפיתוח אפליקציות עסקיות ומתן שירותי ייעוץ בתחום ה-IT, הודיעה על השקת גרסת Magic xpa 4.0, הכוללת סביבת פיתוח חדשנית לאפליקציות ווב מבוססות אנגולר (Angular) המאפשרת למפתחים הן במג'יק והן באנגולר לפתח בקלות אפליקציות עשירות.

באמצעות סביבת הפיתוח החדשה של מג'יק יוכלו המפתחים ליצור פתרון שלם ולהפיק קוד אנגולר באופן אוטומטי מתוך הלוגיקה העסקית של האפליקציות. אנגולר היא סביבת פיתוח בקוד-פתוח מבוססת JavaScript, אשר פותחה ומעודכנת על ידי גוגל, ומסייעת למפתחים ולמעצבים לבנות ממשקי משתמש דינאמיים עבור אפליקציות ווב.

פלטפורמת פיתוח האפליקציות של מג'יק מפרידה את הלוגיקה העסקית מממשק המשתמש, ובכך מספקת למפתחים את הגמישות הנחוצה על מנת לפתח בפלטפורמת הקוד-הפתוח אנגולר תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומובילות בתעשייה, כולל HTML5, CSS ו-JavaScript, ובכך ליהנות מעיצוב מסך מתקדם תוך מינוף יתרונות התפוקה, האבטחה והגמישות שבפלטפורמת הפיתוח של מג'יק. אפליקציות שיפותחו באמצעות פלטפורמת הפיתוח של מג'יק יהיו ניתנות לפריסה על כל ענן, מכשיר או דפדפן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.