header 2

יום חמישי, 9 באוגוסט 2018

חברת התיקים היוקרתית מצרפת LONGCHAMP משיקה את קולקציית סתיו חורף 2018


מותג התיקים הצרפתי LONGCHAMP משיק את קולקציית סתיו חורף 2018-2019

לסתיו- בהשראת קעקועים- TATOO

לחורף- אמזונה מודרנית- MODERNE AMAZONE


לסתיו - TATOO

את ההשראה לקולקציית הסתיו לקחנו מעולם הקעקועים והסמלים, המגיעים בעיצובים רעננים ועדינים להפליא, מלאי משמעויות בחברות ומתקופות שונות, לעיתים מסמלים שייכות לשבט מסוים וגם מעידים על מעמדו של האדם. מאריסטוקרטים ועד כוכבי רוק, הם פלשו לתרבויות שלנו כשלכל קעקוע משמעות משלו.

בקולקציה זו בחרנו להשתמש בשני מוטיבים המייצגים רעננות נעורים, נשיות וקלילות: הפרפר (סמל לנשיות נעורים לפי האמונה היפנית) והכלנית (פרח עדין ופריזאי). סמלים אלה יככבו על התיקים של המותג הנחשק בצורת הדפס או כלייזר חרוט על קעקוע. שני המוטיבים השתלטו גם על דגמי Le Pliage ליצירת אפקט עדין ופואטי, הרקום או מוטבע על התיקים.

הפרפר: על בסיס אפור פנינה מגע של בז' וטורקיז.

הכלנית: במגוון רחב של אדומים ורודים, מסומק אלמוג ועד לבורגונדי.

MODERNE AMAZONE - לחורף

בקולקציית האמזונה המודרנית, אנו מספרים את סיפורה של אישה חופשיה, עצמאית וכובשת, אישה לוחמת בעולם המודרני. היא דינמית, זריזה וצמאה לגלות דברים חדשים. הארון שלה מורכב מבגדים נשיים וחושניים, המשולבים בפריטים בניהם חגורות, שרשראות, תיקים ותכשיטים אופנתיים.

בחגיגות ה-70 של LONGCHAMP, שמנו זרקור על האמזונה הנמצאת בכל אישה, היא חיה את החיים בדהירה מלאה, מטיילת בעולם להוטה לפגוש אנשים חדשים ולהיחשף לתגליות חדשות, בדומה למותג LONGCHAMP, הממשיך להתפתח בעולם, מניו יורק לטוקיו, מבלי לשכוח את השורשים והערכים הצרפתיים שלו.
בין
LONGCHAMP והאמזונה המודרנית יש הרבה מן המשותף, הסוס, שהוא הסמל של המותג מיום היווסדו מסמל את כוח המותג. עבור האמזונה, זה סמל של חופש והרפתקה. ההשראה של האוכף בתיקים שלנו מעיד על אצילות, טבע, ייחודיות, יוקרה בדומה לאמזונה המודרנית. התיקים מעוטרים בתפור אוכף עם רצועות בסגנון רתמה, מסוגי עור שונים בכל הצורות והניתן להשיג בצבעים: מרופדים, מודפסים, מובלטים ועוד. הם רכים וגמישים, כמו עור שני, או מוצקים להפליא, העור חלק או קטיפתי, או פיתון או בסגנון תנין.

הפנים החדשות של המותג קנדל ג'נר תלווה את קמפיין LONGCHAMP לעונת סתיו-חורף 2018

עבור המותג, קנדל ג'נר מייצגת את השאיפות של אשת LONGCHAMP החדשה. תחושה של חופש, רעננות ואותנטיות בעולם אשר מתקדם בקצב מהיר יותר ויותר. LONGCHAMP  הוא מותג עבור נשים, שבדומה לקנדל, הן פעילות, מגוונות, כישרוניות, בעלות חוש וסטייל מגוון. היא אישיות אותנטית בדור המילניום.


קולקציית התיקים לנשים

  - ALEZANEסדרה חדשה


מקומר, סמל האוכף   , אֵלֶגַנטִי

שילוב של אלגנטיות וקימור בהשראת צורת האוכף, עור איכותי, הסוגר של לונגצ'אמפ היוקרתי.  המגע חלק, חושני בדומה לפרוות כבשים נעימה, רכות מלטפת המעניקה קו נשי. בקולקציה 4 דגמים- תיק קרוס קטן, תיק קרוס בינוני, ,תיק גב וארנק.

תיקי הקרוס ותיק הגב קלי משקל ומותאמים גם לנשיאה על הכתף.

ניתן להשיג בצבעים: שחור, חום טבעי, ואדום גרנט.

טווח מחירים: 1085-3130 ₪

AMAZONE Matelassé


נָשִׁי, מְעוּדָן, קלוע

יופי טבעי משולב עם מראה מודרני: סדרת ה-AMAZONE המודרנית והחדשה שלLongchamp  הנה בהשראת אישה חזקה, חופשיה, אמיצה, מרדנית, נודדת, ונוסעת לבירות העולם. אותנטית ומחויבת, היא עוקבת אחר האינסטינקטים והרעיונות שלה ומשוחררת.

התיק בסגנון פראי עם שרשרת מתכתית מתכווננת להתאמה אישית. עם AMAZONE, ההתמקדות היא על קודים בוהמיים: אבזם אַרכּוֹף מהדהד את רוח הרכיבה, החתימה מוטבעת בחום בדיסקרטיות על גבי העור, ואילו המתכת הקלועה מעניקה מגע נשי אמתי ומחבקת בעדינות את דגם התיק.

גדלים: התיק מגיע בשני גדלים, S ו XS מתאים לבוקר או כתיק ערב.

ניתן להשיג בצבעים: שחור, פודרה, אפור.

טווח מחירים: 3645-4150 ₪

AMAZONE PYTHON


אקזוטי, מתוחכם, מנוחש, פְּרָאִי

עור איכותי מבריק בולט בסגנון פייתון למראה מתוחכם. כתמי העור המנוחש צבועים בגוון בולט ומעניקים מראה שופע ופראי לתיק.

גדלים: S ו-XS

ניתן להשיג בצבעים: אפור, בורגונדי, גון סמוק אדום.

טווח מחירים: 2790-3245 ₪  



AMAZONE FOLK


ספארי מודרני, פולקלור, Boho שיק

התיק מגיע בעור קטיפה עם פרנזים המזכירים מראה של מערב פרוע. השילוב בין המראה הכפרי פראי לבין האלמנטים המודרניים של הסוגר בצורת פרסה, רצועת השרשרת יוצר סגנון בוהמי ואלגנטי להפליא.

צבע: עור נטורל

טווח מחירים: 3360

LE PLIAGE HÉRITAGE


יוקרתי, מובחן (מבודל), מעודן

ליין זה של תיקים נקרא אחרי LE PLIAGE המקורי ובהומאג' למומחיות ולעבודת העור של המותג. הליין המובחן, המשלב מסורתיות לצד מודרניות, הוא התגלמות השיק האורבני. מבנהו הנוקשה והקו הטרפזי, תורמים לניקיון שלו. הפרטים שבתיק מעניקים לו מראה נשגב, הקווים הנקיים, התפירה המדויקת, והפינישים של הניקל בזהב ושחור. זהו הליין אשר מאמץ לחיקו את המורשת של LONGCHAMP ונותן מקום למסורת בעתיד שלנו.

ניתן להשיג בצבעים: שחור, אפור, ורוד סמוק

גדלים: M, XS, ארנק וארנק עם רצועה ארוכה לכתף

טווח מחירים: 2790- 5030 ₪



LE PLIAGE CROCO


חוּשָׁנִיוּת , זוֹהַר , אקזוטי , הדפסים של כלניות ופרפרים

סדרת תיקים עם מראה חושני ומתוחכם , בסגנון עור תנין מקושט במוטיבים נשיים עם הדפסים זוהרים של כלנית למגע רומנטי, או פרפר לתחושה פואטית יותר.

גדלים: XS,  הפאוצ' בגודל M

ניתן להשיג בצבעים: שחור עם הדפסים של פרחי כלנית ופרפרים ובצבעים חדשים של אפור וגרנט אדום.

טווח מחירים: 1115-2225



HYPNOTIC


מְרוּפָד, רִקמָה, רַך, גלי

חדש! תיקי ערב ותיקי קלאץ' מרופדים, מהפנטים ומושכים את העין אל פרח הכלנית או הפרפר הצבעוניים המודפסים על תיק העור הקסום עם העור הרך למגע בטקסטורה גלית.

גדלים: תיק קטן, קרוס עם שרשרת רצועה, מותאם לשימוש בקרוס או על הכתף, ותיק קלאץ' לערב.

ניתן להשיג בצבעים: שחור עם הדפסים של פרח הכלנית או פרפר.

טווח מחירים: 1115-1940



LONGCHAMP 3D


גרפי, מודרני, מינימליסטי

בסדרת תיקי  LONGCHAMP 3Dמשלב המותג מודרניות וסימטריה. סדרת תיקים אלגנטית זו, המושלמת לשימוש במהלך היום, מגיעה במרקם עור גמיש ונפח בזכות משחק עומק למראה 3D. עור התיק עבר תהליך של שטיפה, מכאן הייחודיות בגוון הלא אחיד שלו שעם הזמן נעשה  יפה יותר, מבריק ואלגנטי.

בקולקציה: תיק קטן, קרוס עם רצועה , ארנק, תיק פאוץ'.

ניתן להשיג בצבעים: אפור וכחול.

טווח מחירים: 855-1425



PÉNÉLOPE


אלגנטיות, ספורט-אלגנט, על זמני

סדרה זו, ממיחשה את התמחות לונגשאמפ בעור, לצד אלגנטיות ושיק צרפתי.

המרקם המיוחד של העור מעניק לתיק מראה עכשיוי, המתכתב עם שיק וסטייל ספורט-אלגנט. פנלופה הוא תיק הקז'ואל המושלם ליום-יום ובעל איכות בלתי-מתפשרת.

ניתן להשיג בצבעים: שחור, כחול, כתום (קלמנטינה) .

טווח מחירים: 3815-765 ₪.

PÉNÉLOPE SOFT


עוֹמֶק, חוּשָׁנִיוּת, רכות

קסם מעודן, קטיפה חושנית המשולבת עם עור חלק יוצרים ניגדיות מעודנת ואלגנטית.

גרסה חדשה, רכה להפליא של קו פנלופה. הגודל המושלם עבור פריטים חיוניים, מגיע עם רצועת כתף להתאמה אישית. גווני הבורגונדי והטורקיז מוסיפים טוויסט לתיק, העור הרך, התיק הקל משקל, קל ונוח לנשיאה על הכתף או באחיזה ביד.

בסדרה: תיקים בגודל S, תיק קלאץ', תיק שק ותיק קרוס.

ניתן להשיג בצבעים:  בורגונדי, טורקיז.

 טווח מחירים:  765-3700 



LE PLIAGE CUIR


אייקוני, קז'ואל, גמיש

בהשראת הפליאז' המוכר והמצליח, עם קשת רחבה של צבעים לבחירה ואפשרות לקיפול של תיק העור! מתאים ליומיום עם ידית נשיאה קצרה וארוכה לנוחות מירבית. המלווה המושלם מהבוקר עד הערב, בחיי העיר האינטהסיבים וובסופי השבוע ההרפתקניים.  בסדרה, מגוון רחב של תיקים בגדלים שונים, ופריטם משלימים כגון: ארנקים לכסף או לכרטיסי אשראי

ניתן להשיג בצבעים : חדשים של חאקי וסומק בנוסף לגוונים הקיימים של שחור, דובדבן, כחול, בז', אפור, כחול-נייבי, ורוד, אדום, כחול שמיים. בנוסף, בגוונים של טורקיז וניוד עם הטבעה של פרפר למראה נשי מרענן.

טווח מחירים :  740-2445 ₪

Le Pliage Cuir Tattoo


נָשִׁי, רוֹמַנטִי, פואטי, רוקיסטי, מקועקע, צעיר

בעונה זו, בקולקציית, LE PLIAGE CUIR  נעשה מהפך בהשראת אמנות הקיעקוע. פרחים, פרפרים וציפורים שזורים זה בזה באורח פיוטי, מקועקעים על תיקי העור. ב- Longchampבחרו להצהיר על אהבה עם קו רומנטי ועדין, אך עדיין משולב עם מראה הרוקיסטי הנחוש !

בסדרה: מגוון תיקים בצבעים, בגדלים ועיצובים שונים: תיקי גב, תיקים גדולים, קטנים, ארנקים, בצבעי טורקיז וניוד.

טווח מחירים: 1085-2390 ₪







LE PLIAGE

Le Pliage Anemone/ Le Pliage Butterfly


גאוני, מתקפל, פרקטי, אייקוני, צִבעוֹנִי, כלניות, פרפרים

התיק האייקוני של המותג. מתאים לכל מצב, פשוט לבחור צבע מהמגוון הרחב ולקפל כשצריך. נוח, עמיד לשימוש וניתן לקיפול. מגיע במגוון צורות וגדלים ואידאלי לטיולים בחו"ל או ליומיום לעבודה.

בקולקצייה החדשה נחשף לתיקי פליאז' עם הדפסות צבעוניות של פרחי כלנית ופרפרים שני מוטיבים המייצגים רעננות נעורים, נשיות וקלילות: הפרפר (סמל לנשיות נעורים לפי האמונה היפנית) והכלנית (פרח עדין ופריזאי).

ניתן להשיג בצבעים חדשים של ורוד , כחלחל (( Arctic, דהליה בנוסף לצבעים הקיימים של שחור,אדום, כחול נייבי, אפור כהה, סגול, בז', חאקי, שנהב, טורקיז, אפור בהיר, קארי, ירוק זית.

בסדרה: תיקים בגדלים שונים,תיקי גב,  ארנקים, ארנקי מטבעות, תיקי איפור, תיקים לערב, תיקי נסיעות, תיקי איפור ומזוודות בגדלים שונים.

טווח מחירים: 515-1085 ₪

LE PLIAGE NÉO


פרקטי, אורבני, גמיש, קליל

מרווח, מואר וקליל, LE PLIAGE NÉO,  בן הלוויה האידיאלי לאשה העירונית המודרנית. טרנדי ונוח עם טוויסט מודרני: רוכסן ההיי-טק עם השיניים המיוחדות ורצועת הכתף הרחבה

ניתן להשיג בצבעים : חדשים לעונה זו, חום שוקולד, כחול נייבי המתאימים לעונת החורף המעניקים חמימות, רכות ונשיות ובנוסף גווני אפור, פטל, שחור  ודובדבן.

בסדרה : מגוון רחב של דגמים: תיקי גב, כתף, קרוס, בגדלים שונים.

טווח מחירים: 1,370– 600 ₪

LE PLIAGE CLUB


חֲתִימָה, סִמלִיות ,עָדִינות, אַסְפָנות, קו חדש  

לרגל חגיגות ה-70 של המותג. LONGCHAMP משיקה וורסיה חדשה בסדרה האייקונית LE PLIAGE,

ארבעה תיקים, בסגנון קולג' צעיר ושובב,  בגוונים שונים עם ברק ניאון. בד הניילון מעוטר בידיות וסוגר מעור רוסי כשסמל הסוס ,החותם של המותג והסוגר מגיעים בצבעים מנוגדים.

מגוון וצבעים: התיקים מגיעים בצבעים שונים של אפור, כחול נייבי, חאקי, ואדום עם סמל המותג רקום בצבעים מנוגדים בצד שמאל של התיק.

בסדרה: מגוון רחב של תיקים בגדלים שונים כולל פאוץ', תיק נסיעות ומזוודות.

טווח מחירים: 240-570 ₪



ROSEAU MÉTAL


מטאלי, חָלָק, מַברִיק, זוהר, מתוחכם

לסדרה האייקונית, הפונקציונלית והנצחית, מצרף המותג גרסה מטאלית, מסנוורת בגוון זהב ורוד במטרה לשבור את האפרוריות החורפית. בדומה לתיקים בסדרת ROSEAU, גם תיק זה הוא פשטני ומתוחכם, בולט בזכות סוגר הבמבוק והלוגו של  LONGCHAMP עם סוס המרוץ. הדגם האייקוני אלגנטי, קל משקל, גמיש ומתוחכם, מציע פרשנות יצירתית וחדשה. החבר היומיומי, האידיאלי לכל אישה.

ניתן להשיג בצבעים : זהב

טווח מחירים : 625-2110 ₪

אודות PLONGCHAM

LONGCHAMP, בית היוקרה הצרפתי, נוסד בפריז בשנת 1948 ידי ז'אן Cassegrain, והוא בבעלות משפחת Cassegrain ומנוהל על ידה. למזוודות, התיקים והאביזרים של LONGCHAMP יש מוניטין ברחבי העולם של אמנות ואיכות, ומוניטין זה מתרחב כעת גם לקטגוריות הנעליים ולקולקציות הביגוד. LONGCHAMP הוא מותג בינלאומי אשר שמר על מומנטום ואנרגיה על פני עשרות השנים, על ידי גילום כישרון צרפתי, ויצירתיות רעננה ומעוררת השראה.

קמפיינים מרעננים ושיתופי פעולה מרגשים עם אמנים מדגישים את הרוח העכשווית, ולפעמים השובבה, של LONGCHAMP. למותג מעל 250 בוטיקים יוקרתיים ברחבי העולם.

ניתן להשיג בקניון רמת אביב ת"א ובקניון גינדי ת"א

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.