header 2

יום שלישי, 28 באוגוסט 2018

דה הרטפורד חותמת על הסכם לרכישת נביגייטורז, חתמית גלובלית של ביטוחים מיוחדים


·         מרחיב ומעמיק את היצע המוצרים של דה הרטפורד ואת התיאבון לסיכוני חיתום

·         מאריך את ההגעה הגלובלית של החיתום; כולל נוכחות מבוססת בלויד'ס

·         מפגיש שני ארגונים שמתרכזים בחיתום עם מחויבות למשיכת אנשים מעולים ושמירה עליהם

·         צפוי להוסיף להכנסה נטו ולרווח הליבה* של דה הרטפורד ב-2020

הרטפורד, קונטיקט, 22 באוגוסט 2018, (BUSINESS WIRE):

The Hartford חתמה על הסכם סופי לרכישת כל המניות הרגילות המונפקות של Navigators Group, Inc. (NASDAQ:NAVG), חתמית גלובלית של ביטוחים מיוחדים, תמורת $70 למניה, או 2.1 מיליארד דולר במזומן. העסקה אושרה על ידי מועצות המנהלים של שתי החברות וכפופה לאישור בעלי המניות של נביגייטורז ותנאי סגירה מקובלים אחרים, כולל אישורים רגולטוריים. היא צפויה להיסגר במחצית הראשונה של 2019.

"אנחנו נרגשים להודיע על הרכישה של נביגייטורז, שאנחנו בטוחים שתשיג יעדים אסטרטגים ופיננסיים חשובים של דה הרטפורד", אמר יו"ר ומנכ"ל דה הרטפורד כריסטופר סוויפט. "היא מרחיבה את היצע המוצרים וההגעה הג"ג שלנו, ומוסיפה אנשים מוכשרים ותיקים ומנוסים בחיתום ובענף ובתוך כך מחזקת את הצעת הערך שלנו לסוכנים וללקוחות. אנחנו אופטימיים לגבי הזדמנויות הצמיחה המשולבות שלנו ומצפים שהרכישה תיצור תשואות נאות".

נביגייטורז, שהוקמה ב-1974, מוכרת כמובילת שוק בענפי הספנות, הבנייה והאנרגיה הגלובליים, וגם בתחומי ביטוח תאונות עודף וביטוח מותר. בנוסף לנוכחות מבוססת בלויד'ס, יש לחברה גם פעילות חיתום גדלה באירופה, אסיה ואמריקה הלטינית. החברה מפעילה כיום שלושה מגזרים עסקיים: ביטוחים בארה"ב (58 אחוז מהפרמיות הרשומות הגולמיות ב-2017), ביטוחים בינ"ל (29 אחוז) וביטוחי משנה גלובליים (13 אחוז). 1

נשיא דה הרטפורד דאג אליוט הוסיף: "העסקה הזאת מאחדת שני ארגונים עם תרבויות של משמעת בחיתום ומחויבות משותפת לחדשנות, ביצועים כספיים, ומשיכת אנשים מעולים ושמירה עליהם. ביחד, נמנף היצע מוצרים ושירותים טוב יותר באמצעות רשת הפצה הטובה בענף שמאפשרים החיתום, יכולות התביעות והנדסת הסיכונים המשולבים שלנו ומחזק המותג החזק של דה הרטפורד".

המטה של נביגייטורז נמצא בסטמפורד, קונטיקט, עם 22 סניפים בארה"ב ושמונה סניפים בעולם. יש לחברה בערך 820 עובדים ברחבי העולם שיצטרפו לדה הרטפורד עם הסגירה. בערך 600 מהעובדים שלה נמצאים בארה"ב ו-150 נמצאים בבריטניה.

"אנחנו מצפים להבאת היכולות של נביגייטורז בביטוחים מיוחדים אל דה הרטפורד", אמר סטנלי א. גלנסקי, נשיא ומנכ"ל נביגייטורז. "על ידי ההצטרפות לדה הרטפורד ומינוף המאזן החזק והאיכות של מוצרי הביטוח המסחרי הליבתיים שלה, ניצור הזדמנויות מלהיבות להביא ערך משופר לתווכנים ולמחזיקי הפוליסות שלנו".

לדה הרטפורד יש מקורות קיימים מספיקים כדי לממן את כל מחיר הרכישה, בערך 2.1 מיליארד דולר, אבל היא תשקול מקורות הון חלופיים לפני הסגירה. דה הרטפורד לא מתכוונת להנפיק מניות רגילות בקשר לרכישה.

דה הרטפורד מצפה שהרכישה תיצור תשואה נאה עם הזמן. ההשפעה של הרכישה על התוצאות הכספיות המאוחדות של דה הרטפורד ב-2019 ו-2020 תהיה תלויה בגורמים שונים, כולל עיתוי הסגירה, הקביעה הסופית של ההשפעות החשבוניות של הרכישה, כגון הקביעה של מוניטין ונכסים בלתי מוחשיים אחרים, עלויות שילוב והוצאות שקשורות לרכישה, כולל עלויות עסקה ושינויים בעתודה לתביעות תלויות של נביגייטורז או בסעיפי מאזן אחרים.

הרכישה צפויה לגרום לקיטון לא מהותי בהכנסה נטו ב-2019 לפני שמביאים בחשבון את ההשפעה של הוצאות שקשורות לרכישה, שעדיין לא נקבעה סופית. ללא הוצאות שקשורות לרכישה וגם עלויות שילוב*, החברה צופה שהרכישה תוסיף באופן מיידי להכנסה נטו ב-2019.

לגבי 2020, דה הרטפורד צופה שהרכישה תוסיף להכנסה נטו 30 מיליון דולר עד 75 מיליון דולר ולרווח הליבה 60 מיליון דולר עד 95 מיליון דולר. התוספת מורכבת מתרומה על ידי נביגייטורז של 80 מיליון דולר עד 125 מיליון דולר להכנסה נטו ו-110 מיליון דולר עד 145 מיליון דולר לרווח הליבה, עם קיזוז בגלל קיטון של בערך 50 מיליון דולר בהכנסה נטו מהשקעות של דה הרטפורד, אחרי מס, בגלל המזומנים שישמשו למימון הרכישה. כל האומדנים האלה הם מקדמיים ויעודכנו לפי תנאי השוק, תוכניות עסקיות, תוצאות כספיות והתפתחויות אחרות בין עכשיו והסגירה.

דה הרטפורד תארח שידור אינטרנט ושיחת ועידה כדי לסקור את הרכישה בשעה 08:30 שעון החוף המזרחי ב-22 באוגוסט 2018. אפשר לגשת לשיחת הוועידה בטלפון 877-685-7362 (ארה"ב) או 478-219-0241 (בינ"ל), קוד סיסמה 6087567. שידור האינטרנט החי להאזנה בלבד זמין דרך החלק Investor Relations באתר של דה הרטפורד בכתובת https://ir.thehartford.com. שידור חוזר של השיחה יחד עם תעתיק של האירוע יהיה זמינים במשך 90 יום לפחות.

Citigroup Global Markets Inc. שימשה כיועצת הפיננסית הראשית של דה הרטפורד, וגם Deutsche Bank Securities Inc. סיפקה ייעוץ פיננסי. Mayer Brown סיפקו ייעוץ משפטי לדה הרטפורד.

מידע נוסף בנוגע לעסקה אפשר למצוא באתר של דה הרטפורד בכתובת https://www.thehartford.com, כולל מצגת שמסכמת תנאים פיננסיים ויתרונות חשובים של הרכישה, ואת הדוח הנוכחי על גבי טופס 8-K שהוגש היום לרשות האמריקנית לניירות ערך על ידי דה הרטפורד ונביגייטורז.

אודות דה הרטפורד

דה הרטפורד היא מובילה בביטוחים אלמנטריים, הטבות קבוצתיות וקרנות נאמנות. עם יותר ממאתיים שנות ניסיון, דה הרטפורד מפורסמת במצוינות השירות שלה, פרקטיקות קיימות, אמון ויושרה. מידע נוסף על החברה והביצועים הכספיים שלה זמין בכתובת https://www.thehartford.com. תעקבו אחרינו בטוויטר בכתובת www.twitter.com/TheHartford_PR.

The Hartford Financial Services Group, Inc., (NYSE:HIG) פועלת באמצעות החברות הבנות שלה בשם המותג דה הרטפורד, והמטה שלה נמצא בהרטפורד, קונטיקט. למידע נוסף, תקראו בבקשה את ההודעה המשפטית של דה הרטפורד.

*מציין מדד כספי שלא מחושב בהתאם לעקרונות החשבונאות המקובלים (non-GAAP). ראו מידע נוסף להלן תחת הכותרת "דיון על מדדי פיננסיים non-GAAP", כולל מדד ה-GAAP האמריקני שניתן להשוואה הכי ישירה.

מידע צופה פני עתיד

יש להתייחס לאמירות מסוימות בהודעה לעיתונות הזאת כאל מידע צופה פני עתיד כמוגדר ב-Private Securities Litigation Reform Act of 1995. הן כוללות אמירות לגבי תוצאות הפעילות העתידית של דה הרטפורד ותחזיות לגבי ההשפעה של הרכישה של נביגייטורז. אנחנו מזהירים משקיעים שמידע צופה פני עתיד זה אינו ערובה לביצועים עתידיים, והתוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן מהותי.

גורמים שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל של דה הרטפורד יהיו שונות, ייתכן שמהותית, מאלה שבמידע צופה פני עתיד כוללות אך לא רק (1) קבלת אישורים רגולטוריים לעסקה; (2) הסגירה המוצלחת של העסקה במסגרת הזמן המוערכת; (3) אי מימוש הסינרגיות הצפויות מהעסקה או עיכוב במימוש שלהן; (4) השפעות חשבוניות של הרכישה, כולל קביעה של מוניטין ונכסים בלתי מוחשיים אחרים בסגירה; (5) עלויות שילוב; (6) הוצאות שקשורות לרכישה, כולל עלויות עסקה ושינויים בעתודה לתביעות תלויות של נביגייטורז או בסעיפי מאזן אחרים שנחשבים לנחוצים בסגירה; (7) התנאים בענף; (8) גורמים אחרים שאפשר למצוא בהודעות לעיתונות של דה הרטפורד ובדוחות שלה ל-SEC, כולל אלה שנדונו בהודעה לעיתונות של דה הרטפורד שפורסמה ב-26 ביולי 2018, בדוחות הרבעוניים של דה הרטפורד על גבי טופס 10-Q, בדוח השנתי של דה הרטפורד על גבי טופס 10-K ובדוחות אחרים שאנחנו מגישים לרשות האמריקנית לניירות ערך. אנחנו לא מתחייבים לעדכן הודעה זאת, שנכונה לתאריך של היום.

מידע נוסף והיכן למצוא אותו

מעת לעת דה הרטפורד עשויה להשתמש באתר שלה להפצת מידע חשוב על החברה. מידע פיננסי ומידע חשוב אחר לגבי דה הרטפורד מתפרסם באופן שגרתי באתר שלנו בכתובת https://ir.thehartford.com ונגיש דרכו. בנוסף אתם יכולים לקבל אוטומטית התרעות דואל ומידע אחר על דה הרטפורד כשתרשמו את כתובת הדואל שלכם על ידי ביקור בחלק Email Alerts בכתובת https://ir.thehartford.com.

דיון על מדדים פיננסיים non-GAAP

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת את המדד הפיננסי רווח ליבה, שאינו נובע מהעקרונות החשבונאים המקובלים (GAAP). החברה משתמשת ברווח ליבה כדי לעזור למשקיעים לנתח את ההשפעה החזויה של הרכישה על הביצועים התפעוליים של החברה בתקופות המוצגות. החברה מאמינה שרווח הליבה מספק למשקיעים מדד רב ערך של הביצועים של העסקים השוטפים של החברה כי הוא חושף מגמות בעסקי הביטוח והשירותים הפיננסיים שלנו שעשויים להתערפל בגלל הכללה של ההשפעה נטו של רווחי והפסדי הון ממומשים מסוימים, עלויות שינויים מבניים ועלויות אחרות מסוימות, עלויות שילוב ועסקה שקשורות לעסק נרכש, הסדרי פנסיה, הפסדים בסילוק חובות, רווחים והפסדים בעסקאות של רווח מביטוחי משנה, הטבת מס הכנסה בגלל הפחתה בזיכוי שווי מס הכנסה נדחה, ההשפעה של הרפורמה במס על נכסי מס נדחה נטו, ותוצאות של פעילות שהופסקה. רווחי והפסדי הון ממומשים מסוימים נגרמים בעיקר בגלל החלטות השקעה והתפתחויות כלכליות חיצוניות, שהאופי והעיתוי שלהם לא קשורים להיבטי הביטוח והחיתום של העסקים שלנו. בהתאם, רווח הליבה לא מכליל את ההשפעה של כל הרווחים וההפסדים הממומשים (ללא מס והשפעות של עלויות רכישה נדחות) שנוטים להשתנות מאוד בין תקופות על סמך התנאים בשוק ההון. החברה מאמינה, עם זאת, שרווחי והפסדי הון ממומשים מסוימים קשורים באופן אינטגרלי לעסקי הביטוח שלנו, כך שרווח הליבה כולל רווחים והפסדים ממומשים נטו כגון פירעון תקופתי של נגזרי אשראי. רווחים והפסדים ממומשים נטו אלה קשורים ישירות לסעיף מקזז שכלול בדוח רווח והפסד כגון הכנסה נטו מהשקעות.

הכנסה (הפסד) נטו הוא מדד ה-GAAP האמריקני שניתן להשוואה הכי ישירה לרווח הליבה. אין להחשיב את רווח הליבה כתחליף לרווח (הפסד) נטו והוא לא משקף את הרווחיות הכוללת של עסקי החברה. לכן החברה מאמינה ששימושי למשקיעים להעריך גם את ההכנסה (הפסד) נטו וגם את רווח הליבה כשהם בוחנים את ביצועי החברה. אי אפשר לחשב התאמה כמותית של הרווח (הפסד) נטו לרווח (הפסד) הליבתי על בסיס צופה פני עתיד משום שאי אפשר לספק תחזית מהימנה של רווחי והפסדי הון ממומשים, שבדרך משתנים מאוד בין תקופות.

משום החישוב של החברה את רווח הליבה עשוי להיות שונה ממדדים דומים שבהם משתמשות חברות אחרות, המשקיעים צריכים לנהוג בזהירות כשהם משווים את רווח הליבה של החברה עם מדדים פיננסיים non-GAAP שבהם משתמשות חברות אחרות.

החברה משתמשת כאן בהכנסה נטו, לפני עלויות שילוב והוצאות שקשורות לרכישה, כדי לעזור למשקיעים לנתח את ההשפעה החזויה של הרכישה על הביצועים התפעוליים של החברה בתקופות המוצגות. החברה מאמינה שהיא מדד רב ערך להמחיש את ההשפעה המיידית של קצב ההכנסות על הרווח שצפויה להיות לרכישה, שעשויה להתערפל בגלל הוצאות שקשורות לרכישה, כולל עלויות עסקה ושינויים בעתודה לתביעות תלויות של נביגייטורז או בסעיפי מאזן אחרים שדה הרטפורד עשויה לרשום בסגירה. הכנסה (הפסד) נטו הוא מדד ה-GAAP האמריקני שניתן להשוואה הכי ישירה.

1 מקור: הדוח השנתי של 2017 על גבי טופס 10-K והדוחות הרבעוניים על גבי טופס 10-Q של נביגייטורז שהוגשו לרשות האמריקנית לניירות ערך ומידע אחר שסיפקה נביגייטורז.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.