header 2

יום רביעי, 10 במאי 2017

InnovMetric משיקה את PolyWorks® 2017, שמספקת זרימת עבודה חדשה של הסקירה שמתמקדת בבקרה

קוויבק סיטי, 9 במאי 2017, (GLOBE NEWSWIRE):
 InnovMetric Software Inc., הספקית המובילה של פתרונות תוכנה מטרולוגיים תלת מימדיים אוניברסליים, השיקה את PolyWorks 2017, הגרסה האחרונה של פלטפורמת התוכנה המטרולוגית התלת מימדית האוניברסלית של החברה. PolyWorks 2017 מספקת זרימת עבודה חדשה של הסקירה שמתמקדת בבקרה -- שדרוג חשוב לכל המומחים במדידות באמצעות מטרולוגיה נישאת ו-CNC CMM שצריכים לשתף פרויקטים מטרולוגיים גדולים, שמכילים מאות אמצעי בקרה מימדיים ו-GD&T, עם עמיתים, לקוחות וספקים. יש בה גם שדרוג טכנולוגי חשוב ליישומי מטרולוגיה עם נפח גדול, וגישה ייחודית לניתוח התנגשויות בזמן אמת להגדרה יעילה יותר של פרויקטי CNC CMM.
זרימת עבודה של הסקירה שמתמקדת בבקרה
"בגלל שהן מספקות משוב רב ערך על חלקים שיוצרו ועל הביצועים של תהליך הייצור, את המדידות התלת מימדיות חייבים לתכנן ולבצע מומחים למדידות. לאחר מכן מומחים לייצור חייבים לסקור בקפידה את התוצאות כדי לקבל החלטות הנדסיות מושכלות. בפרויקטים של בדיקות תלת מימדיות שמיועדים לתכנון וביצוע של מדידות, נחוצות פעולות גוזלות זמן כשמשתפים תוצאות של מדידות באמצעות דוחות דו מימדיים סטנדרטיים. עבור הסוקרים, הפענוח של תוצאות שנמצאות בטבלאות וצילומים סטטיים בדוחות מקיפים יכול להיות מאתגר, מתסכל ולא יעיל. לעיתים קרובות הגישה המסורתית הזאת מצריכה תקשורת הלוך וחזור עם מומחי המדידות כדי לחלץ מידע נוסף מפרויקט הבדיקה התלת מימדית", אמר מרק סוסי, נשיא InnovMetric.
"באמצעות הגישה החדשה ב-PolyWorks 2017 שמתמקדת בבקרה מימדית, פרויקט המטרולוגיה התלת מימדית של PolyWorks|Inspector™ הוא עצמו הדוח! מתן האפשרות למומחי המדידות להעביר תוצאות ישירות בתלת מימד מבטיח ללקוחותינו הגדלה משמעותית של התפוקה. PolyWorks 2017 גם מעצימה את הסוקרים לחקור את תוצאות המדידות לפי ההקשר בתלת מימד באמצעות כלי ניווט דינמיים".
באמצעות Control Reviewer החדש ב-PolyWorks|Inspector™ או ב-PolyWorks|Viewer™ החינמי, מומחים למדידות ומומחים לייצור יכולים עכשיו:
  • לגשת לרשימה גלובלית של אמצעי בקרה מימדית הממוינת לפי מפתח תכונות, שהופך אותה לכלי האידיאלי להכנת דוחות בדיקת מוצר ראשון.
  • להוסיף אמצעי בקרה מותאמים אישית לרשימה הגלובלית של אמצעי בקרה. לדוגמה, אלה הנמדדים באמצעות מכשירי מדידה ידניים.
  • לפצל בקלות פרויקט בדיקה לקבוצות קטנות ולוגיות של אמצעי בקרה שנקראות תצוגות בקרה.
  • לקשור אמצעי בקרה פרטניים למערכי נתונים ספציפיים ולתאם מערכות, ולאפשר תצוגות בקרה מרובות הקשרים.
  • לחפש, למיין ולסנן אמצעי בקרה כדי להדגיש תוצאות קריטיות.
  • להציג תצוגות בקרה באופן אוטומטי בתלת מימד עם נקודת המבט הנכונה.
  • ליצור אוטומטית דוחות מעוצבים.
שדרוג טכנולוגי גדול ליישומי מטרולוגיה עם נפח גדול
InnovMetric גאה להשיק את השיפורים הטכנולוגיים הכי משמעותיים שלה ללקוחות שצריכים להרכיב ולבדוק מבנים גדולים כמו אלה שמוצאים בתעשיות התעופה, מספנות ואנרגיה. המשתמשים יכולים עכשיו:
  • להגדיר מראש כולל תצורה רשימה של עוקבי לייזר, ולהתחבר לעוקבים מרובים בו-זמנית. עם PolyWorks 2017, כדי להנחות בניין הרכבה בזמן אמת, הפעל מיידית את העוקב הפעיל והזן את מיקומי הרפלקטורים הנמדדים לקריאות הדיגיטליות.
  • לשוור נקודה לאובייקט באמצעות טכניקה חזקה שמשוורת נקודות לתכונות גאומטריות שונות של אובייקטים מותאמים (כמו נקודות מרכז, צירים או משטחים) ולשלוט על כיוון השיוור, המשקל וההשתתפות לחישוב גורם הסילום לכל צמד של גיאומטריות מותאמות.
  • לבדוק תכונות של משטחים לפני שהרכיבים הנומינליים שלהם מוגדרים או שהחלק מותאם למודל ה-CAD.
ניתוח התנגשויות בזמן אמת להגדרה יעילה יותר של פרויקטי CNC CMM
למומחים למדידות שמגדירים מסלולי בחינה וסריקות לייזר ב-CNC CMMs יש עכשיו גישה למנוע ניתוח התנגשויות שמזהה התנגשויות פוטנציאליות של כלים עם החלק או המתקנים, ומספק משוב חזותי על מסלולי כלים בעייתיים ב-Sequence Editor וב-3D Scene.
הודות לשני חידושים חשובים, הגישה של PolyWorks לניתוח התנגשויות נבדלת ממוצרי תוכנת CMM מתחרים:
  • ניתוח ההתנגשויות של PolyWorks מתבצע בזמן אמת כאשר יוצרים או עורכים את רצף המדידות, כגון כאשר מוסיפים לרצף אובייקטי מדידה חדשים. זה מאפשר למפעילים לתקן מיד מסלולי כלים בעייתיים ולמנוע הצטברות של הבעיות.
  • ניתוח ההתנגשויות של PolyWorks מתבצע באופן מקוון וגם לא מקוון, ומזהיר את המשתמשים על התנגשויות פוטנציאליות אפילו כשהם מתחילים פעולת מדידה מחוץ ל-Sequence Editor. באופן מסורתי, הפונקציה הזאת מוצעת רק כפונקציה לא מקוונת בתוכנות אחרות.
למידע נוסף על PolyWorks 2017, כולל מוצרים, הדגמות וכנסים קרובים של PolyWork, בקרו בבקשה: www.innovmetric.com
InnovMetric Software Inc., שהוקמה ב-1994 ומרכזה בקוויבק, הפרובינציה של קוויבק, קנדה עם חברות בת ברחבי העולם, היא הספקית המובילה של פתרונות תוכנה מטרולוגיים תלת מימדיים אוניברסליים. ארגוני הייצור התעשייתי הגדולים ביותר בעולם (טויוטה, GM, פולקסוואגן, הונדה, BMW, דיימלר, פורד, רולס רויס, פראט אנד וויטני, בואינג, אמבראר, בומברדייה, אפל ורבים אחרים) סומכים על פתרונות התוכנה PolyWorks® של InnovMetric והשירותים הטכניים הקשורים כדי למקסם את היתרונות של טכנולוגיות מדידה תלת מימדיות ביישומי ההנדסה והייצור שלהם.
עם חברות הבת והמיזמים המשותפים שלה, יש ל-InnovMetric יותר מ-250 עובדים ב-14 מדינות: קנדה, ארה"ב, מכסיקו, ברזיל, צרפת, איטליה, ספרד, הולנד, שוודיה, טורקיה, הודו, תאילנד, סין ויפן. למידע נוסף, בקרו בבקשה: www.innovmetric.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.