header 2

יום ראשון, 7 במאי 2017

אנלוג'יק מודיעה על ההשקה במזרח התיכון של הסורק מהדור הבא שלה לנקודות בידוק בטחוני, ConneCT, בתערוכת נמלי התעופה בדובאי


ConneCT מגדיל את קצב המעבר של הנוסעים ומשפר את הביטחון, ומגדיר את העתיד של נקודות הבידוק הביטחוני בנמלי תעופה


פיבודי, מסצ'וסטס, 4 במאי 2017, (GLOBE NEWSWIRE) :

אנלוג'יק Analogic Corporation, סימול Nasdaq:ALOG, שמאפשרת את טכנולוגיות הדימות הרפואי ואבטחת התעופה של העולם, הודיעה היום על ההשקה במזרח התיכון של ConneCT™, פריצת דרך בטכנולוגיות הסריקה בנקודות בידוק בטחוני. ConneCT מיועד לשפר באופן דרמטי את הביטחון, להפחית את עלויות הבידוק בשדות התעופה ולהגדיל את קצב המעבר של הנוסעים באמצעות פלטפורמת טומוגרפיה ממוחשבת (סי-טי) ניתנת לשדרוג שמקלה על שדות תעופה ורגולטורים להגיב לדרישות הביטחוניות והתפעוליות המשתנות.

עם פונקציות כמו ארכיטקטורת רשת פתוחה, טכנולוגיית דימות תלת מימדי מובילה בתעשייה וזיהוי איומים אוטומטי, ConneCT מהווה התפתחות טרנספורמטיבית בענף האבטחה, שמקבילה להופעת הטלפון החכם בענף התקשורת.

בהיותה המובילה המוכרת בטכנולוגיות סי-טי לרפואה ואבטחה, אנלוג'יק ניצלה את עשרות שנות החדשנות שלה בדימות בפלטפורמות שונות כדי לשפר את האבטחה בנמלי תעופה. טכנולוגיות סי-טי של אנלוג'יק מותקנות ביותר מ-1,200 נמלי תעופה בכל העולם לבידוק בקצב גבוה של כבודת יד או כבודה לבטן המטוס, ותוכנה לזיהוי איומים של אנלוג'יק השיגה את הרמות הגבוהות ביותר של אישורים של האיחוד האירופי ושל מינהל הביטחון בתחבורה האמריקני עבור בידוק של כבודת יד.

"ל-ConneCT יש ארכיטקטורה פתוחה, שתאפשר לרגולטורים להגיב לאיומים הרבה יותר מהר מהמערכות הקנייניות הנוכחיות", אמר ג'ים ריאן, סגן נשיא בכיר למערכות אבטחה וגילוי. "הגישה זאת של מערכת פתוחה, יחד עם טכנולוגיית הדימות התלת מימדי המעולה של אנלוג'יק, התוכנה לזיהוי איומים אוטומטי, מימשק המשתמש הידידותי לנמל התעופה והעיצוב היעיל, יתנו לנמלי התעופה במזרח התיכון את פתרון האבטחה ברמה עולמית שהם צריכים".

"אנחנו מביאים את הטכנולוגיות הכי מתקדמות בנקודות בידוק בטחוני שמגיעות לשוק עם עיצוב חדשני שמתאים לאווירת החדשנות של האזור", אמר מרק לוסטרה, סגן נשיא לפיתוח עסקי גלובלי וקשרי ממשלות. "נמלי תעופה בינ"ל מרכזיים צריכים פתרונות ביטחון שמאפשרים לנוסעים לעבור את תהליך הביטחון באופן חלק. ConneCT מיועד למזער את אי הנוחות שקשורה לדרישות הביטחון כמו האיסור לאחרונה על מכשירים אלקטרוניים שמאט את קצב המעבר. ConneCT מספק באופן ייחודי את רמת הביטחון הזאת".

נמלי תעופה בכל העולם בודקים סוגים חדשים של מסלולי בידוק ומערכות להחזרת מגשים כדי לייעל את תהליך הבידוק. ConneCT של אנלוג'יק תוכנן כך שישתלב עם מגוון רחב של מערכות להחזרת מגשים, ומאפשר לנמלי תעופה למטב את נקודות הבידוק באמצעות המערכות להחזרת מגשים שבחרו. אנלוג'יק תציג את הסורק ConneCT בתערוכת נמלי התעופה של דובאי, 15-17 במאי, DICEC, דובאי, ביתן #6170.

מערכת הבידוק ConneCT עוברת עכשיו בדיקות אצל מינהל הביטחון בתחבורה האמריקני (TSA) ונכנסה לפרוטוקול האישור של הוועדה האירופית לתעופה אזרחית (ECAC). אנלוג'יק ממשיכה לעבוד באופן צמוד עם גורמי אישור בינ"ל ונמלי תעופה כדי להביא את מערכת ConneCT לשוק העולמי ב-2017.

אודות אנלוג'יק - חוגגים חמישים שנה של חידושים בדימות

אנלוג'יק (Nasdaq:ALOG) מספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לרפואה ואבטחה כדי לקדם את העיסוק ברפואה ולהציל חיים. אנחנו מוכרים ברחבי העולם בזכות טכנולוגיות דימות והנחיה בזמן אמת מתקדמות שמשמשות לאבחון וטיפול במחלות וגם לזיהוי איומים אוטומטי. מערכות האולטרה-סאונד מובילות השוק שלנו, ובראשן מותג הדגל שלנו BK Ultrasound, שמשמשות בשווקים מוכווני הליכים רפואיים כגון אורולוגיה, כירורגיה ונקודות טיפול, נמכרות לקלינאים בכל העולם. טכנולוגיות הדימות המתקדמות שלנו משמשות גם בטומוגרפיה ממוחשבת (סי-טי), דימות תהודה מגנטית (MRI) ומערכות ממוגרפיה דיגיטלית, וגם במערכות של זיהוי איומים אוטומטי באבטחת תעופה. המטה של אנלוג'יק נמצא מעט צפונית לבוסטון, מסצ'וסטס. למידע נוסף, בקרו באתר www.analogic.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.