header 2

יום חמישי, 4 במאי 2017

פרס הפליטים של שארג'ה מוקיר את ההישגים של קרן הומניטרית תימנית באמצעות 100,000 דולר

שארג'ה, איחוד האמירויות, 3 במאי 2017, (BUSINESS WIRE):
הקרן לפיתוח בר קיימא בתימן זכתה ב-100,000 דולר כהוקרה על הפעילות ההומניטרית שלה להציל חיים ולהשיב את הכבוד. באחד מאזורי העימות הלא יציבים במזרח התיכון, הקרן סיפקה את הצרכים הבסיסיים - מים מזון ומחסה וגם פרויקטים של חינוך ושילוב ומשימות של פינוי מוקשים.
הפרס על השירותים המתמשכים של הקרן הוענק על ידי פרס שארג'ה הבינ"ל לתמיכה בפליטים החדש, יוזמה שהשיקה שארג'ה, איחוד האמירויות. מארגנים אותו קרן הלב הרחב של האמירות, ארגון צדקה הומניטרי גלובלי שעוסק בעזרה לפליטים ואנשים נזקקים בכל העולם, ונציבות האו"ם לפליטים.
למרות הסכנה המתמדת והתנאים הקשים שהיא נתקלת בהם כל יום, הקרן לפיתוח בר קיימא, שהוקמה ב-2003 על ידי קבוצה קטנה של מתנדבים, יישמה מגוון של פרויקטים קהילתיים והומניטריים באזורים שנפגעו הכי הרבה, והעניקה הגנה רבה יותר לאזרחים, בעיקר באזורים כפריים.
הפרס נועד להעניק הכרה והוקרה לאלה שהצטיינו בפעילות הומניטרית למען כל אדם שמבקש מקלט ומשפחות עקורות באסיה, המזרח התיכון וצפון אפריקה. הוא מתקיים תחת החסות של השייח ד"ר סולטן בין מוחמד אל קסימי, חבר המועצה העליונה של איחוד האמירויות ושליט שארג'ה ואשתו שייחה ג'אוואהר בינת מוחמד אל קסימי, היו"ר של קרן הלב הרחב ותומכת בולטת בילדים פליטים מטעם נציבות האו"ם לפליטים.
שייחה ג'אוואהר בינת מוחמד אל קסימי אמרה: "היוזמות של הקרן הן דוגמאות ראויות לחיקוי עבור ארגונים וגופים רבים באזור כדי לעזור לפגיעים, החולים וחסרי הבית. חיוני שנוקיר ונתגמל את אלה שמקדישים הרבה זמן ומאמץ למען המטרות הנעלות האלה".
"ההישגים האלה הם תזכורת מאוד נחוצה שהעולם הוא ביסודו מקום טוב עם אנשים טובים ופרס שארג'ה הבינ"ל לתמיכה בפליטים הוא אות של כבוד והערכה כלפי כל אלה שהושיטו עזרה כל כך חיונית לפליטים ברחבי העולם".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.