header 2

יום שלישי, 30 במאי 2017

Friends Provident International משקיעה בפתרון העסקים החדשים הדיגיטלי ALLFINANZ של Munich Re כדי לייעל את הגשת הבקשות של הפוליסות ולשפר את שירות הלקוחות

דבלין, 30 במאי 2017, (BUSINESS WIRE):
Munich Re Automation Solutions Ltd., הספקית המובילה של פתרונות חיתום עסקים חדשים לענף ביטוחי החיים, הודיעה היום ש-Friends Provident International (FPI) הפכה לספקית ביטוחי החיים הבינ"ל האחרונה שהתקינה את הפתרון ALLFINANZ Interview Server. פלטפורמת החיתום האוטומטי תאפשר ל-FPI לייעל את תהליך הגשת הבקשות של הפוליסות, להאיץ את רכישת הלקוחות ולשפר את שירות הלקוחות.
ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. ראו את ההודעה המלאה כאן:
ל-FPI, חלק מ-Aviva Group, יש יותר מ-35 שנות ניסיון בהספקת מוצרי חיסכון, השקעות והגנה ללקוחת באסיה ובאיחוד האמירויות. לחברה יותר מ-500 עובדים שנמצאים במשרדים בדובאי, הונג קונג, סינגפור והאי מאן.
"אנחנו מתמקדים בהספקת הצעות מהמעלה הראשונה כדי למלא את הצרכים המורכבים של הלקוחות שלנו שברובם נמצאים מחוץ לארצם", אמר מרכוס גנט, מנהל כללי, המזרח התיכון ואפריקה ב-FPI. "אנחנו מחפשים כל הזמן איך לשפר את הנסיעה של הלקוח ולשפר את זמני התגובה של שירות הלקוחות, וזה מניע את משרדי המכירות, היועצים והשותפים. בחרנו את ALLFINANZ Interview Server החדשני של Munich Re בגלל המוניטין הבינ"ל שלו בנוגע לקלות שימוש וגמישות".
FPI מצפה שההתקנה של ALLFINANZ תוביל לשיפור היעילות התפעולית ולזמני סבב מהירים יותר בחיתום. בה בעת, הוא יספק ליועצים וללקוחות שמחוץ לארצם החלטות חיתום יותר מהירות ועקביות.
"אנחנו שמחים שנבחרנו על ידי FPI כשותפת הטכנולוגיה שלה ליוזמה החשובה הזאת", אמר פול דונלי, סגן נשיא ביצועי לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה ב-Munich Re Automation Solutions Ltd. על ידי נקיטת הצעד הזה, FPI תשפר עוד את זמני התגובה של שירות הלקוחות הזוכה בפרסים שלה, ותספק בסיס לפעילות עתירת ביצועים שיכולה בקלות לגדול כדי לטפל בכמויות הולכות וגדלות של עסקים חדשים".
אודות Munich Re Automation Solutions Ltd.
Munich Re Automation Solutions Ltd., חברת בת של Munich Re, היא ספקית התוכנה המובילה בעולם של פתרונות דיגיטליים לעסקים חדשים וחיתום לענף ביטוחי החיים. בשלושים השנים האחרונות, החברה שינתה את האופן שבו הצרכנים קונים ביטוחי חיים באמצעות טכנולוגיה יצירתית שנותנת לחברות הביטוח את הכוח להגדיל את עסקיהן באופן רווחי.
צפו בהודעה הזאת באינטרנט בכתובת: http://www.businesswire.com/news/home/20170530005007/en/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.