header 2

יום ראשון, 14 במאי 2017

חברת ההשקעות של מונקו הוקמה כדי לנהל תוכנית של השקעות ישירות ממשלתיות גלובליות

מונטה קרלו, מונקו, 10 במאי 2017, (BUSINESS WIRE):
חברת ההשקעות של מונקו (MIC, "החברה") הוכרזה בתמיכתו של הנסיך אלבר השני ממונקו כדי לנהל תוכנית של השקעות ישירות שמתמקדת בהשגת החזקות שליטה בחברות ברחבי העולם. החברה מנוהלת על ידי ספטר פרטנרז (Scepter Partners), סינדיקט השקעות ובנק מסחרי שהוקם על ידי בעל ההון ראיו וויתאנייג' ומנוהל על ידי ועדת היגוי של ותיקים בענף ביניהם בריידי דוגן, לשעבר מנכ"ל קרדיט סוויס, וויליאם דויל, לשעבר מנכ"ל PotashCorp of Saskatchewan ובוב דיאמונד, המנכ"ל והמייסד של Atlas Merchant Capital ולשעבר מנכ"ל ברקליס. חברת ההשקעות הישירות הממשלתיות החדשה מתמקדת במתן שירות למשקיעים נבחרים שיוזמנו על ידי ספטר והנסיכות. החברה תנהל בתחילה תוכנית השקעות במוסדות פיננסיים ומשאבי טבע עם התרחבות למגזרים אחרים כשיושגו יכולות השקעה.
הנסיך אלבר השני ממונקו אמר: "חברת ההשקעות של מונקו תשנה את אופן המעורבות של עושר ממשלתי ומשקיעים פרטיים בהשקעות הון גדולות גלובליות. המייסדים של ספטר ואני אישרנו מחדש את המחויבות שלנו לגבות את המוסד הזה ונשתמש באופן פעיל בהון ובקשרים שלנו להצלחתו. אנחנו מאמינים ביוזמות הפיננסיות וההנהלה החזקה של ספטר ואנחנו בטוחים שהחברה תתפתח למוסד שבו כולנו נוכל להתגאות".
ספטר הוקמה על ידי בני משפחות שולטות מאסיה והמפרץ שאספו סינדיקט קבוע של משקיעים ממשלתיים סביב נכסים לפי שיקול דעת בשווי של 14 מיליארד דולר מבעלי העניין של ספטר. הנסיך עבדול עלי ייל קבייר, נסיך של ברוניי ומייסד שותף של ספטר, אישר: "הוד מעלתם ואני מחויבים במשותף לתמוך בהפיכתה של מונקו לשחקנית חשובה בהשקעות ישירות גלובליות ובניית ערך עבור בעלי העניין באמצעות פיתוח בר קיימא. יש לנו אמון מוחלט בהנהלה של ספטר ואנחנו תומכים בחזון הפיתוח של הנסיך אלבר השני ממונקו".
מר וויתאנייג', היו"ר הפעיל של ספטר פרטנרז, אמר: "אנחנו מחויבים לבנות את MIC באופן מחושב כדי שתהפוך לתאגיד עם אוריינטציה גלובלית שמשלב משקיעים ופעילים ברמה עולמית כדי ליצור קבוצה רבת עוצמה של חברות". MIC תהיה אמצעי השקעות על לאומי, שפתוח אך ורק למשקיעים ממשלתיים ומוסדיים. בשנה הראשונה אחרי השקתה, עם זאת, החברה עשויה להזמין משפחות Forbes 500 נבחרות שהן תושבות מונקו או ידידות שלה. המשפחות האלה נבחרות לפי התמקדות ג"ג וענפית כמשקיעים מייסדים בחברה ובעלים חלקיים של חברת הניהול. מרק תומס, סגן היו"ר של The Sovereign Trust, בעל המניות הגדול ביותר של ספטר, הוסיף: "החברה היא הפעם הראשונה שמבנה של השקעות ישירות ממשלתיות מחבר הון משמעותי לטווח הארוך עם כמה מהמשקיעים הפרטיים המצליחים ביותר בעולם. החברה קיימת כדי לעבוד עם אחד הנכסים הכי משכנעים של מונקו, החברים והתושבים שלה".
החברה תנצל בתחילה את המפגש הייחודי אצל ספטר של מומחיות פעולה בשירות פיננסיים ומשאבי טבע. ההנהלה תמקד את מאמציה בעיקר בחודשים הקרובים בהשקעות הראשונות של החברה וגם תחליט על המינוי של מנהלי השקעות פנימיים ומוסדות פיננסיים שישרתו את החברה. החברה ממוצבת לעבוד אך ורק עם אותם מוסדות פיננסיים גלובליים שהתחייבו לפעילות במונקו ולקלוט מנהלי השקעות שרוצים לעבור לפלטפורמת הון קבועה. ספטר מעבירה את ההנהלה שלה למונקו, שבה היא מקימה את המטה הגלובלי שלה.
למידע נוסף, בקרו בבקשה: www.scepterpartners.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.