header 2

יום רביעי, 21 בדצמבר 2016

סיילספורס (Salesforce) משיקה את פלטפורמת הבינה המלאכותית החכמה בעולם בשם איינשטיין

Salesforce משיקה את איינשטיין
פלטפורמת בינה מלאכותית החכמה בעולם
 
חברת סיילספורס (Salesforce), פלטפורמת שירות הלקוחות מספר 1 בעולם, משיקה את איינשטיין, פלטפורמה המביאה את הבינה המלאכותית למיליוני לקוחותיה ברחבי העולם. באמצעות איינשטיין, יכולה כל חברה לספק חוויית משתמש אישית יותר, שלומדת את המשתמש ויכולה לחזות את בקשותיו ופעולותיו. זאת באמצעות הענקת כלים ויכולות שיהפכו את חוויות המשתמש בתחומי המסחר, השירות והשיווק, בין השאר, למותאמות אישית וניתנות לחיזוי. "באמצעות איינשטיין, אנחנו מספקים את ה-CRM החכם ביותר בעולם. איינשטיין יהיה המידען של כל לקוחותינו ויספק איכויות בינה מלאכותית מובילות, שיעזרו לשיפור הביצועים העסקיים בכל תחום", כך מסר מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל סיילספורס (Salesforce) העולמית.
 
בינה מלאכותית יוצרת דרכים חדשות, בהם אנשים משתמשים בטכנולוגיה ומתקשרים אחד עם השני. כבר עתה, ישנן טכנולוגיות בתחום, שמשתמשות בחלק מחוויות המשתמש הפופולריות ביותר בעולם: החל מסירי, העוזרת האישית של אפל, הממנפת את עיבוד שפה טבעית לזיהוי פקודות קוליות, אלגוריתם זיהוי הפנים של פייסבוק עושה זאת במהירות הבזק ועם 98 אחוזי הצלחה. אמזון ונטפליקס משתמשות גם הם ביכולות Machine Learning, בכדי לספק ללקוחותיהם בחירות ספציפיות מתוך קטלוג המוצרים והתוכן העצום שהן מציעות.
 
עם זאת, המומחיות הטכנית והתשתיות הנדרשות, כדי לפתח פתרונות בינה מלאכותית הם מעבר להישג ידן של רוב החברות. הן חייבות לשלב מערכי נתונים מסיביים ומגוונים, דבר שדורש משאבי הנדסה משמעותיים, כדי לנהל תהליכים מורכבים של אינטגרציית נתונים. לאחר מכן חייבים מודלים מנבאים להבנות וזאת כדי להפיק ערך מהנתונים, ולהמשיך וללמוד מהם באופן רציף, תהליך שדורש מומחיות מידענית רחבה. בנוסף לכל אלו, נדרשת תמיכה בתשתיות וב-devops, על מנת לתחזק את כל התהליכים האלה פעילים. לבסוף, ואולי הכי חשוב, להביא תוצאות בדמות תובנות, אנליזות והמלצות מתוך הנתונים האלה אל המשתמשים - תמיד בהקשר העסקי הנכון, דבר הדורש אינטגרציות מסובכות.
 
בנקודה הזו נכנס איינשטיין לתמונה. יכולות הבינה המלאכותית יוטמעו בכל ענן של סיילספורס, כך שאיינשטיין יוכל למנף את המידע בתוך המערכת, בין אם מדובר במידע של לקוחות, במידע על פעילויות וב"דיבור" (chatter) - אימייל, לוח שנה או מסחר אלקטרוני. את המידע יוכל איינשטיין לשאוב גם מזרמי מידע כמו ציוצים או תמונות, ואפילו מהתקנים מחוברים של האינטרנט של הדברים (IoT). בזכות העובדה שלסיילספורס יש מיליוני משתמשים ש'מזריקים' לתוכה מידע כל יום, לאיינשטיין יש את היכולת ואת התנאים הנכונים לפתח מודלים מיטביים למכירות, שירות, שיווק, מסחר ותחומים רבים נוספים.
 
אוליביה אלבז, סגן נשיא מכירות Salesforce ישראל: "הפלטפורמה של איינשטיין כוללת יכולות Machine Learning מתקדמות, לימוד עמוק, ניתוח לחיזוי, עיבוד שפה טבעית וגילוי מידע חכם. החדשנויות שלו מאפשרות התאמת מודלים אוטומטית עבור כל לקוח באופן ספציפי. המודלים האלה לומדים, מתקנים והופכים לחכמים יותר בכל אינטראקציה ועם כל פריט מידע חדש. איינשטיין מוצא באופן אוטומטי את התובנות הנכונות, חוזה התנהגות עתידית, וממליץ באופן פרואקטיבי על הפעולות הבאות שיש לקחת כמו גם על משימות שאפשר להפוך לאוטומטיות. כל משתמש סיילספורס יוכל למנף את הבינה המלאכותית לחוויית משתמש מותאמת אישית לצרכיו".
 
החדשנות של סיילספורס זכתה להכרה מצד העיתון פורבס כאשר נבחרה לחברה החדשנית בעולם. התואר לא ניתן לסיילספורס רק עבור ההישג הראשוני שלה, אלא בעיקר עבור השירותים החדשים שהשיקה החברה בשנה האחרונה, תוך שהיא מחברת את הטרנדים החמים והחדשניים ביותר – מחשוב הענן, פתרונות עסקיים ורשתות חברתיות. מערכת צ'אטר (Chatter) שלה היא למעשה רשת חברתית לארגון, המאפשרת לעובדים בו לשתף מידע, לחפש מידע, לאתר עסקים חדשים ולהציע רעיונות חדשים – הכל בצורה מאוד דומה למה שנעשה בפייסבוק, אך עם התאמה מלאה לעולם העסקי.
 
למידע נוסף על איינשטיין, ניתן להיכנס: http://sforce.co/2d0LYd7

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.