header 2

יום ראשון, 4 בדצמבר 2016

Albright Stonebridge Group מודיעה על בכירים שמצטרפים ומשרד חדש באיחוד האמירויות


יועצים חדשים מרחיבים את היכולות של ASG באפריקה, אירופה והמזרח התיכון


וושינגטון, 30 בנובמבר 2016, (GLOBE NEWSWIRE):

 חברת האסטרטגיה העסקית הגלובלית (ASG) Albright Stonebridge Group הודיעה היום שאדיס אלמאיהו, ריצ'רד מורנינגסטאר ופיליפ וויינדר הצטרפו כיועצים בכירים. המומחים האלה מספקים ייעוץ אסטרטגי ללקוחות של ASG עם אינטרסים באפריקה, אירופה, המזרח התיכון וצפון אפריקה.

ASG גם הודיעה על פתיחת משרד חדש באיחוד האמירויות.

"האנשים החדשים האלה מביאים הרבה שיקול דעת ותובנות לצוות שלנו", אמרה מדלן אולברייט, יו"ר, Albright Stonebridge Group. "הלקוחות שלנו סומכים על העצות המצוינות של ASG והקשרים שאין כמותם שיש לה ברחבי העולם כשהם צופים הזדמנויות לצמיחה ומנווטים בשווקים חדשים. עם האנשים המוכשרים האלה שנוספו, והמשרד החדש באיחוד האמירויות, ASG ממוצבת טוב יותר מאי פעם לספק ערך ללקוחותינו".

הרשת הנרחבת של ASG כוללת יועצים בדרג בכיר בשטח ביותר משלושים וחמש ערים ברחבי העולם.

המשרד החדש של ASG, שנמצא בדובאי מדיה סיטי, משמש כמרכז לפעילות החברה באזור. בראש המשרד עומד ג'אד מניימנה, שקודם לכן בקריירה שלו שירת במשרד לעניינים אסטרטגיים של חצר נסיך הכתר של אבו דאבי.

היועצים הבכירים החדשים של ASG הם:

 אדיס אלמאיהו הצטרף לפעילות של ASG באפריקה. המשרד שלו באדיס אבבה והוא מנצל את הניסיון הנרחב שלו במגזר הציבורי והפרטי כדי לתת מענה לצרכים של לקוחות ASG במזרח אפריקה. אלמאיהו שימש כראש כמנהל התוכנית האתיופית של ברית המתנדבים לצמיחה כלכלית (VEGA) של USAID, ופעל להגדלת הסחר בין ארה"ב ואתיופיה. הוא גם מייסד שותף של ערוץ הבידור האתיופי KANA TV והמנכ"ל של 251 Communications.

השגריר ריצ'רד מורנינגסטאר מייעץ ללקוחות ASG עם אינטרסים באירופה ואירואסיה בענייני אנרגיה. הקריירה המכובדת שלו כעובד ציבור כוללת שירות כשגריר ארה"ב באיחוד האירופי, שליח מיוחד לאנרגיה של אירואסיה ושגריר ארה"ב ברפובליקה של אזרבייג'ן, בין שאר תפקידיו. במגזר הפרטי הוא היה הנשיא והמנכ"ל של Costar Corporation במשך יותר מעשר שנים. הוא המנהל והיו"ר המייסד של המרכז לאנרגיה גלובלית במועצה האטלנטית.

פיליפ וויינדר הצטרף לפעילות של ASG במזרח התיכון וצפון אפריקה, והביא עשרות שנות ניסיון בפיננסים וניהול השקעות באזור. הוא המנכ"ל והמייסד של פוליגון ניהול השקעות, ועבד ככלכלן בבנק הפדרלי של ניו יורק. במהלך הקריירה שלו הוא ניהל צוותים שהתמחו באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה בשרודר ניהול השקעות, קרדיט סוויס ובנקרס טראסט.

Albright Stonebridge Group (ASG) היא החברה הראשונה במעלה לאסטרטגיה עסקית גלובלית ודיפלומטיה מסחרית. אנחנו עוזרים ללקוחות להבין את הסביבה הכלכלית, הפוליטית והחברתית בשווקים זרים ולנווט בה בהצלחה. צוות הדיפלומטים המסחריים הכלל עולמי של ASG משרת לקוחות ביותר מ-110 מדינות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.