header 2

יום רביעי, 7 בדצמבר 2016

כרטיס טיסה לאירופה בכל רכישת רכב ביריד בעל הבאדג'ט השתגע- 14-17.12.16

יריד 'בעל הבאדג'ט השתגע' חוזר:
קונים וזוכים: 4 ימים של הנחות ענק על מגוון רכבים- במחיר של עד 60% ממחיר המחירון!
כל רכישת רכב מזכה בכרטיס טיסה לאירופה
 
חברת באדג'ט יוצאת ביריד מכירת רכב הגדול ביותר השנה, 'בעל הבאדג'ט השתגע', המציע  מגוון רכבים של היצרנים המובילים בהנחות ענק ובמחירים המוגדרים כ"שוברי שוק", המגלמים הנחות של עד 60% ממחיר המחירון. הרכבים יוצעו בתנאים אטרקטיביים של עד 100 אחוזי מימון וטרייד אין בתנאים מעולים!
כמו כן, כל רכישת רכב מזכה ב- 700 או 900 נקודות נוסע מתמיד אשר ניתן לממש אותן לכרטיס טיסה המכסה כל יעד באירופה. בנוסף יחולקו ביריד הטבות נוספות בכל קניה.
 
זאת השנה השלישית בה מתקיים יריד 'בעל הבאדג'ט השתגע' ב- 3 סניפים עיקריים:  
סניף הדגל של החברה – קריית שדה התעופה, וסניפי חיפה ובאר שבע. לאור הביקוש וכמות הלקוחות הצפויה,  השנה היריד מתרחב לשני סניפים נוספים: אשדוד וירושלים.  היריד יתקיים בין התאריכים 14-17 לדצמבר.
 
ירון בר, מ. מנכ"ל באדג'ט: "ירידי בעל הבאדג'ט השתגע הם הזדמנות מצוינת לרכישת רכבים היות והם מספקים מעטפת כוללת במקום אחד שבו הלקוח יכול לקבל גם הצעת מחיר מצוינת, גם מימון, גם אחריות מורחבת, גם טרייד אין וגם הטבות חד פעמיות שלא יחזרו על עצמן.  . השנה החלטנו להשתגע עוד יותר ולתת כרטיס טיסה או שניים לכל רוכש.  
אני מזמין את הצרכנים לבוא ולהתרשם מכלי הרכב בסניפי היריד, ומאמין שיחד עם חבילת "באדג'ט גולד" המעניקה שרות ואחריות מקיפה, נוכל לסייע לכל לקוח למצוא את הרכב המתאים לו."
 
 
חברת באדג'ט היא חברה בינלאומית עם 20 סניפי שרות בארץ המעניקה מגוון אפשרויות להשכרת רכב ללקוחות פרטיים ועסקיים, ליסינג, מכירת רכב והשכרת רכב בחו"ל במגוון רחב של תכניות עפ"י צרכי הלקוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.