header 2

יום שלישי, 6 בדצמבר 2016

וויטסמוק מעמיקה את נוכחותה בתחום הפרסום בוידאו: תרכוש חברה ריווחית עם הכנסות של 15-16 מ' ש' ה-10 החודשים הראשונים של 2016

חתמה על מזכר הבנות לרכישת חברה טכנולוגית רווחית עם הכנסות של כ- 15-16 מיליון שקל ב- 10 החודשים הראשונים של 2016
הרכישה, העשויה להיות בעלת השפעה מהותית חיובית על תוצאות החברה, הינה תמורת 1 מיליון דולר וכוללת תשלומים נוספים מבוססי תוצאות
 
איתי מרוז, מנכ"ל וויטסמוק: "אנו פועלים לממש אסטרטגיית צמיחה מהירה ורווחית. בנוסף לתרומה משמעותית להכנסות, לחברת הנרכשת ישנה טכנולוגיה שתמצב אותנו טוב יותר בשרשרת הערך בתחום הפרסום בוידאו ומאפשרת לנו לשפר את הרווחיות של החברה.
העמקת הפעילות שלנו בתחום, אשר כבר ברבעון הקודם היווה כ-40% מסך הכנסותינו, נועדה להמשיך לגוון את מקורות הכנסה, לפזר סיכונים באופן משמעותי ולייצר ערך לבעלי המניות של החברה"
 
תל-אביב, 4 בדצמבר 2016, וויטסמוק (ת"א: וסמק), חברה ישראלית גלובלית העוסקת בשיווק ופרסום באינטרנט ובמובייל, מודיעה על חתימה על מזכר הבנות לרכישת חברה טכנולוגית רווחית בתחום הפרסום בוידאו מתוך מטרה להעמיק את נוכחות החברה בתחום. במועד רכישת החברה תשלם וויטסמוק 1 מיליון דולר במזומן תמורת 100% מהחברה וכן תשלומים נוספים מבוססי תוצאות החברה בשנים הקרובות. החברה הינה חברה רווחית והציגה ב- 10 החודשים הראשונים של 2016 הכנסות של כ- 15-16 מיליון שקל, גידול אגרסיבי בהשוואה להכנסות של 6.9 מיליון שקל בשנת 2015 כולה.
איתי מרוז, מנכ"ל וויטסמוק: "אנו פועלים לממש אסטרטגיית צמיחה מהירה ורווחית. בנוסף לתרומה משמעותית להכנסות, לחברת הנרכשת ישנה טכנולוגיה שתמצב אותנו טוב יותר בשרשרת הערך בתחום הפרסום בוידאו ותאפשר לנו לשפר את הרווחיות של החברה. חשוב לציין כי רכישה זו הינה בהמשך לרכישת פעילות GMS, אשר הובילה אותנו ברבעון השלישי להציג הכנסות שיא בשנתיים האחרונות, עם צמיחה חזקה בתחום הפרסום בוידאו. העמקת הפעילות שלנו בתחום, נועדה להמשיך לגוון את מקורות הכנסה, לפזר סיכונים באופן משמעותי ולייצר ערך לבעלי המניות של החברה".
לאחרונה דיווה החברה על תוצאות חזקות ברבעון השלישי של 2016. הכנסות החברה ברבעון הסתכמו ב- 17.4 מיליון שקל, הרווח התפעולי הסתכם ב- 2.7 מיליון שקל, EBITDA מתואם של 2.7 מיליון שקלים ותזרים מזומנים חיובי שוטף של 1.2 מיליון שקלים.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.