header 2

יום שלישי, 6 בדצמבר 2016

"רפאל'ס" תעניק חסות לקבוצת מכבי ארזים של איגוד הכדוריד בליגה הלאומית לנשים

קבוצת מכבי ארזים מתמודדת על אליפות המדינה ותמריא לקוסובו במסגרת משחקי גביע אירופה • במסגרת החסות תעניק רפאל'ס לשחקניות הקבוצה את מזון הבריאות הכולל חטיפי אנרגיה מיוחדים וגרנולה לכל אורך העונה
חברת רפאל'ס, המתמחה בייצור ושיווק של מוצרי מזון טבעי, גרנולה וחטיפי דגנים, תעניק חסות לקבוצת מכבי ארזים מרמת-גן, המשחקת במסגרת איגוד הכדוריד בליגה הלאומית לנשים (הליגה הראשונה). במסגרת החסות תדאג רפאל'ס למזון בריאות עבור שחקניות הקבוצה לכל אורך העונה. המזון יכלול חטיפי בריאות, חטיפי אנרגיה, תערובות גרנולה, כולם על טהרת הרכיבים טבעיים ובהם החטיף החדש של רפאל'ס טראפלס תמרים מן הטבע חטיף תמרים עגול, ללא תוספת סוכר הנפלא כחטיף אנרגיה למשחקי ספורט.
קבוצת הנשים של מכבי ארזים המתמודדת על אליפות המדינה תמריא בקרוב לקוסובו להתמודד מול קבוצת סקופיניה במסגרת הסיבוב השלישי של גביע אירופה לקבוצות. לדברי מר ניב וינטרוב מאמן הקבוצה מרמת גן, בשנתיים האחרונות נעשה שינוי גדול בקבוצה והיא הפכה להיות מקצועית יותר. "במסגרת השינוי שערכה הקבוצה נחתם הסכם עם חברת רפאל'ס המתמחה בחטיפי אנרגיה טבעיים אשר נותנים מענה אנרגטי, מהיר וטעים, לפני ובמהלך האימונים והמשחקים", וממשיך ניב ומציין את שביעות רצונו מן ההסכם שנחתם עם חברת רפאל'ס שחטיפיה מסייעים לקבוצתו במשחקי הליגה וההתמודדות באירופה. לדברי יקי הראל, מנכ"ל חברת רפאל'ס, "אנו שמחים ללוות את קבוצת מכבי ארזים ומאמינים בלי שום ספק כי תזונה מיטבית ובריאה קשורה בקשר הדוק עם הישגים, מצוינות, כוח ושמחת חיים החשובים כל כך לעוסקים בספורט הישגי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.