header 2

יום שלישי, 6 בדצמבר 2016

נובה: השקת סיקור והמלצת קניה מבנצ'מארק, מחיר יעד של 18.5$ למניה, משקף אפסייד של 47%

קרי המלצה:
·       אנו מאמינים כי נובה מייצגת הזדמנות השקעה הנמצאת מתחת לרדאר המשקיעים. על אף 4 שנים של צמיחה עקבית בהכנסות בשיעור דו ספרתי, נובה נסחרת בחסר משמעותי לשווי ההיסטורי שלה כמו גם בהשוורה לקבוצה ההשוואה של 5 חברות המטרולוגיה בתחום המוליכים למחצה.
·       נובה נהנית מהצמיחה בצורך לברקת תהליכים הנובעת מעלייה משימוש בשבבי 3D דוגמת FinFET NAND Flash, ו- DRAM כמו גם מבנים מורכבים נוספים.
·       שבבי VNAND כוללים 64 שכבות ודורשות יותר שלבי מדידה ובקרת תהליך צמודה. ייצור שבבי FinFET בטכנולוגיות 14/16 ננומטר דורשות לפחות 15 מדידות קריטיות, בהשוואה ל- 5 מדידות בטכנולוגית 28 ננומטר. היקפים אלו צפויים לעלות ל- 25 מדידות בייצור שבבי FinFET בטכנולוגיית 10 ננומטר.
·       המורכבות הנוספת הנדרשת במבני השבבים החדשים דורשת בקרת תהליכים נוספת, המובילה לדרישת גוברת במדידות קריטיות של שבב לרבות גובה, רוחב, עובי שכבות, מבנה שטח הפנים וזויות צד.
·       נובה מציעה שילוב מלא וייחודי של יכולות מדידה אופטיות ומדידות מבוססות X-Ray המאפשרות למדוד הרכב חומרים מדויק יותר, ממדים חיוניים, ועובי שכבות בשבבי 3D הבנויים מחומרים מורכבים.
·       אנו מעריכים עלייה של 12% בהכנסות בשנת 2017 שיובילו לרווח Non-GAAP של 1.09$ למניה. בחינת המכפיל בקבוצת ההשוואה, העומד על 13.7 לתחזית שלנו, בנטרול קופת המזומנים העומדת על 3.46$ למניה, מביא אותנו להמלצת קניה במחיר יעד של 18.5 דולר למניה.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.