header 2

יום רביעי, 5 באוקטובר 2016

RCS משקיעה בשדרוג קיבולת ובפתרון Diversity של O3b Networks, מפגינה מחויבות לאמינות מעולה

אחרי ההתקנה הראשונית של החיבור של O3b, החברות פועלות לעמוד בביקוש הדוהר לאינטרנט עתיר ביצועים ואמין באפריקה
 
סנט הלייר, ג'רזי, 4 באוקטובר 2016, (BUSINESS WIRE) :
O3b Networks הודיעה היום על הסכם עם RCS-Communication, ספקית אינטרנט מובילה בדרום סודן, להגדלת קיבולת רוחב הפס שלה ביותר מכפליים בשנתיים הבאות ולהתקין את פתרון האתרים Diversity הראשון של O3bPerformance Services.
RCS הייתה לאחת מראשוני הלקוחות של O3b כשחתמה על חוזה ארוך טווח ב-2013 (לפני שיגור הלוויינים הראשונים של O3b) והפכה לעסק השני באפריקה שהשתמש במוצר O3bTrunk כשהשירות הפך למסחרי באוקטובר 2014.
RCS משתמשת ב-O3bTrunk כדי לחבר את רשתות ה-WiMAX וה-PtMP עם קצב העברה גבוה שלה בבירה ג'ובה לאינטרנט. למרות הזמנים הקשים במדינה כיום, RCS מיצתה כמעט את הקיבולת שלה לפי החוזה כי הביקוש לרוחב פס ממשיך לגדול.
"העיתוי נראה אולי בלתי צפוי עבורנו לשדרג קיבולת ולהשקיע בפתרון Diversity של O3b, כי רוב השחקנים במגזר התקשורת/ ספקי אינטרנט בדרום סודן מצטמצמים עכשיו בגלל קשיים כלכליים ואחרים", אמר פיליפי אודנדל, מנהל כללי, RCS-Communication. "RCS לא מבודדת מהבעיות האלה והשפעתן, אבל ההחלטה שלנו להשקיע התקבלה מתוך התבוננות ארוכת טווח, למרות שיהיו לה תועלות מיידיות ללקוחותינו ברגע שהפתרון יותקן".
"הביקוש לרוחב פס ממשיך לעלות כשהשימוש ביישומים מבוססי ענן גדל ומספר משמעותי מהלקוחות הארגוניים שלנו מתקינים ERP ומערכות אחרות כדי לשפר יעילות. זה המקום שבו הפתרון עם זמן ההשהיה הקצר של O3b מציע ל-RCS יתרון תחרותי חזק, שמשפר מאוד את חוויית המשתמש ביישומים האלה. ההחלטה להשקיע בפתרון האתרים Diversity של O3b יבטיח זמן פעולה תקינה מעולה (יותר מ-99.9% ברמת הטראנק) ו-RCS תוכל להציע ללקוחותינו את השילוב הטוב ביותר בשוק של זמן ההשהיה הנמוך ביותר עם זמן הפעולה התקינה הגבוה ביותר".
עם השדרוג הזה, RCS תהיה הלקוח הראשון שמתקין את פתרון האתרים Diversity, הראשון מהפתרונות של O3b שמנצל את פלטפורמת הרשת המוגדרת על ידי תוכנה (SDN) שלה למיתוג חכם בין חיבורי לוויין מרובים וחלק מחבילה של O3bPerformance Services. באמצעות Diversity, ממקמים תחנות קרקע באתרים מרובים, ומתקבלות אמינות ועמידות הרשת הגבוהות ביותר האפשריות, שמבדלות את RCS ביישומים קריטיים עסקיים וממשלתיים.
"אנחנו גאים לעבוד עם RCS כדי לשפר את החיבורים וליצור הזדמנויות בדרום סודן", אמר קרול קמאיתה, סגן נשיא לאפריקה של O3b Networks. "התקנת פתרון היברידי ייחודי שמשלב את O3bTrunk עם רשתות קרקעיות קיימות עם קצב העברה גבוה יבדל את החברה מספקים אחרים באזור".
אודות O3b Networks Limited
O3b Networks Limited היא ספקית שירותי תקשורת נתונים מנוהלים גלובלית שמפעילה רשתות בחלל ועל הקרקע. O3b מציעה שירותי ויישומי תקשורת IP carrier-grade מודרניים לספקי אינטרנט, חברות תקשורת, ממשלות וארגונים בחלקים הכי מרוחקים ולא נגישים של העולם. O3b Networks היא חברת בת בבעלות מלאה של SES (סימול ב-Euronext Paris ובבורסה של לוכסמבורג: SESG).
אודות RCS-Communication
RCS-Communication (www.rcs-communication.com) היא חברת ICT (טכנולוגיות תקשורת מידע) לעסקים וארגונים שמחפשים ספק שירות שמכיר את השטח, מקבל אחריות על הביצועים ומבטיח רלבנטיות עתידית ללקוחות בעולם שמשתנה מהר. היא מציעה מגוון רחב של פתרונות חיבור לאינטרנט, רשתות, רדיו, חיסכון באנרגיה ומובייל לווייני בשותפות עם ספקים נבחרים ושותפי שירות. RCS משלבת ניסיון במדינות מזרח ומרכז אפריקה, ומציעה פרקטיקות מיטביות בינ"ל והיסטוריה מוכחת של מסירת פרויקטים בסביבות קשות לפי מפרטים ובמועדים שהוסכמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.