header 2

יום שלישי, 18 באוקטובר 2016

DataLocker(R) תציג בשבוע הטכנולוגיה GITEX, 16-20 באוקטובר 2016, במרכז הסחר העולמי בדובאי


יוצגו כונני הפלאש USB המוצפנים החדשים IronKey D300 ו-D300 Managed

אורלנדו פארק, קנזס, 14 באוקטובר 2016, (Marketwired):

 DataLocker דאטהלוקר (datalocker.com), מפתחת של פתרונות הצפנת נתונים עבור התקני אחסון ניידים, מערכות ניהול מרכזיות ושערי הצפנה בענן הודיעה היום שהחברה תציג בשבוע הטכנולוגיה GITEX ה-36 במרכז הסחר העולמי בדובאי, 16-20 באוקטובר 2016 ברחבה 1 CC1-3 בשותפות עם Kingston Technology.

שבוע הטכנולוגיה GITEX מהווה הזדמנות מצוינת בשביל DataLocker להציג למשתתפים את תמיכת IronKey EMS עבור כונני הפלאש USB המוצפנים IronKey D300 Managed שהושקו לאחרונה שמייצרת קינגסטון (kingston.com). DataLocker וקינגסטון הן שותפות קרובות ועובדות יחד על פתרונות ההצפנה המנוהלת SafeConsole ו-IronKey EMS.

ה-D300 הוא הדור הבא של כונני הפלאש IronKey ויספק ללקוחות פתרונות של כוננים מוצפנים מנוהלים ולא מנוהלים שהם הכי מעודכנים ומשתלמים בשוק. "ניצלנו את ההיסטוריה של קינגסטון בהספקת מוצרי זיכרון פלאש באיכות גבוהה יחד עם המוניטין האמין של IronKey בענף האחסון המוצפן. יחד עם DataLocker, יצרנו פתרון כונן פלאש USB מנוהל חזק ואמין שישרת לקוחות עסקיים עוד שנים רבות", אמר קן קמפבל, מנהל עסקי הפלאש, קינגסטון.

"השותפות המתמשכת שלנו עם קינגסטון מאפשרת לנו להיות מובילים בתחום של ניהול USB מאובטח", אמר ג'יי קים, מנכ"ל DataLocker. כונני הפלאש USB המוצפנים IronKey D300 ו-D300 Managed הם שני כלים נוספים שמאפשרים לנו להגן על הנתונים הרגישים של לקוחותינו ברמת האבטחה המתקדמת ביותר".

הכוננים IronKey D300 Managed מצריכים IronKey EMS באמצעות רישיון של DataLocker שמאפשר להקים בקלות מרכז פיקוד של אחסון מאובטח כדי לנהל ולפקח על ההשקעות שלכם בחומרה. תנהלו באופן מאובטח את כל התקני IronKey D300 Managed בארגון שלכם באמצעות פתרון מבוסס ענן או באתר. תאכפו מדיניות סיסמאות, תנטרלו מרחוק התקנים אבודים או גנובים, תאפסו סיסמאות ועוד, והכל מדשבורד אינטואיטיבי וקל לשימוש.

GITEX ("תערוכת טכנולוגיית המידע של המפרץ"), אירוע הטכנולוגיה השלישי בגודלו בעולם, הוא יריד מקצועי, תערוכה וכנס שנתיים בתחום המחשבים והאלקטרוניקה לצרכנים שמתקיימים באבו דאבי, איחוד האמירויות, במרכז הסחר העולמי של דובאי.

DataLocker היא הספקית המובילה של פתרונות הצפנה מתקדמים. באמצעות חבילה שלמה של מוצרים עם הצפנת  חומרה, שער הצפנה בענן ופלטפורמות של ניהול מרכזי, DataLocker מגנה על נתונים וקניין רוחני רגישים של אלפי לקוחות ממשלתיים, צבאיים ומסחריים בכל העולם. המטה של DataLocker נמצא באורלנדו פארק, קנזס, והמוצרים שלה משלבים נוחות ושימושיות מעולות עם אבטחה עדכנית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.