header 2

יום חמישי, 6 באוקטובר 2016

מה נשמע? הלגיונרים באים: legion run מסלול האקסטרים הבינלאומי מגיע לראשונה לארץ לקראת סוכות, אשמח להרחיב, יפית 050-4000003

זחילה והתפלשות בבוץ זה כבר פאסה, מתברר כי ריצת קפיצה על גגות רכבים ושחיה בגושי קרח זה הדבר הבא.
לראשונה בישראל, מסלול ה- LEGION RUN הבינלאומי מגיע במטרה לאתגר את אוהבי הריצה והאקסטרים בשילוב אתגרים פיזיים וחשיבה יצירתית.
 
Legion run החלה בפעילותה לפני מספר שנים, נחשבת לשם דבר וסוחפת אחריה את חובבי האקסטרים ברחבי העולם. המסלול מותאם לקבוצות, משפחות ויחידים ועוצבו תוך מתן דגש על בטיחותם של המשתתפים במטרה לספק חוויה קבוצתית מהנה ובלתי נשכחת לחתך גילאים רחב. החוויה וההתמודדות מול האתגרים השונים משלבת שדרוגים של מתקנים מהצבא הישראלי והאמריקאי ועם ההחלטה על ההגעה ארצה, החליטו מייסדי המסלול להוריד את גילאי המשתתפים ל16 (כאשר הגיל המינימלי להשתתפות ברחבי העולם הוא 18) בכדי לשתף את הצעירים העומדים לפני גיוסם לצה"ל. המסלול התקיים בשנים האחרונות באופן זהה בעשרות מדינות ברחבי העולם והיה לראשון אשר אינו כלל מרכיב תחרותי בין המשתתפים אלא ערכי חברות ושיתוף פעולה.
 
Legion Run אשר נקרא על שם ליגיון הזרים הצרפתי, אחת היחידות הצבאיות הקשוחות בעולם, מתקיים לאורך מסלול של כ- 5 ק"מ, מיועד לקבוצות ומציב למעלה מ- 30 מכשולים שיאתגרו את המשתתפים: טיפוס לגובה ונפילה לבור בוצי מלא במי קרח, טיפוס וקפיצה על גגות רכבים, זחילה במנהרות צפופות מתחת לאדמה, מגלשות מים תלולות, טיפוס על חבל של 5 מטרים וירידה של 5 מטרים בעמוד כבאים, חציית נחל על קורות עץ חלקלקות ומכשולים רבים נוספים שיאתגרו את הגבולות הפיזיים והמנטאליים. זהו ספורט קבוצתי שמטרתו ללכד, ליהנות ולגרום לכל אחד להגיע לקצה גבול היכולת הפיזית שלו.
 
 
 
מסלול האקסטרים ייערך ב- 14.10.2016 בצוק מנרה.
הזנקה ראשונה 9:45 ומסתיים 16:00
להרשמה ופרטים נוספים: http://legionrun.com/he/about
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.