header 2

יום ראשון, 23 באוקטובר 2016

מג'יק הישראלית תספק את כלי האינטגרציה לייעול פעילות ענקית צעצועים אוסטרלית

כלי האינטגרציה של מג'יק (ת"א: מגיק; נאסדק: MGIC) נבחר לביצוע אוטומציית תהליכים בענקית הצעצועים האוסטרלית 'מוס טויז'
מג'יק תעשיות תוכנה היא חברת IT ישראלית ותיקה, שמפתחת ומספקת כלי אינטגרציית מערכות ארגוניות, וכלי פיתוח אפליקציות מובייל עסקיות – המבוססים כולם על שפת התכנות שפיתחה ונקראת גם היא מג'יק. לחברה 24 משרדים בעולם, נוכחות בלמעלה מ-50 מדינות, ושותפויות עסקיות עם SAP, salesforce.com, Oracle ו-IBM. מגי'ק היא חלק מחברות קבוצת פורמולה ומנכ"ל החברה הוא גיא ברנשטיין.
 
מג'יק תעשיות תוכנה הודיעה כי פתרון האינטגרציה Magic xpi ישמש את  יצרנית הצעצועים האוסטרלית 'מוס טויז' (Moose Toys) בייעול ושדרוג מערך התפעול של החברה באמצעות אוטומציית תהליכים עסקיים על גבי מערכות אורקל, ביניהן Oracle JD Edwards Enterprise One ו-Oracle PLM Cloud.
 
'מוס טויז' היא יצרנית מובילה של צעצועים אלקטרוניים לילדים, ומנכ"ל החברה מאני סטול נבחר ליזם השנה העולמי של EY לשנת 2016. החברה חוותה לאחרונה צמיחה מהירה שהובילה לאתגרים חדשים, כולל ניהול תהליכים עסקיים מורכבים הקשורים בשיווק והפצת מוצרים חדשים, וניהול כלל הפעילויות העסקיות תוך תפעול אופטימלי. המענה על אתגרים אלה הצריך ביצוע של אינטגרציה ואוטומציית תהליכים עסקיים בכל המערכות הקיימות של החברה.
 
פלטפורמת Magic xpi מאפשרת ל'מוס טויז' לבצע אינטגרציית מערכות מול רשתות חנויות גלובליות מארה"ב ואוסטרליה, כולל תהליכי EDI -מהלך שיספק ל'מוס טויז' ייעול מקסימלי של כל תהליך עסקי, וישפר את נראות ועדכניות נתוני התפעול של החברה בארה"ב. בנוסף, תשמש פלטפורמת מג'יק לניהול ואיחוד נתונים ממגוון מערכות הארגון, כגון מערכות ענן ו- JD Edwards של אורקל, ובמערכות נוספות כולל Oracle Demantra.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.