header 2

יום ראשון, 30 באוקטובר 2016

ברגר קינג תציע שירות משלוחים הפוך: תאסוף אתכם מהבית לסניף עם לימוזינה, רכב אספנות, ואן מעוצב, אופנוע עם סירה או טוק טוק

השבוע בימי רביעי וחמישי (2-3/11/16) ישיקו בסניף BURGER KING® באר שבע "שירות משלוחים" הפוך וייחודי. במקום להביא את האוכל לבית התושבים, יביאו את התושבים לסניף עצמו, באמצעות צי כלי רכב מיוחדים לבחירתם: לימוזינה מפנקת, רכב אספנות קלאסי, אופנוע עם סירה, ואן מעוצב או טוקטוק אקזוטי. כל אורח שיגיע באמצעות שירות המשלוחים המיוחד יקבל במתנה לרגל הפעילות גם מנת WHOPPER® במתנה.
מסעדת BURGER KING® בבאר שבע היא המסעדה החמישית והראשונה מחוץ לתל אביב, במרכז ישפרו פלאנט. המסעדה מביאה לבירת הנגב את ה- WHOPPER®המפורסם שלה – סימן ההיכר של הרשת העולמית. קציצה מ-100% בשר בקר טרי, הנעשית על גריל על פי הזמנה. המבורגר אמתי ועצמתי, אליו מצטרפות מנות דגל נוספות – כולן עשויות מחומרי גלם טריים, הנחתכים, מעורבבים או נקלים בכל יום במקום. זאת כחלק מהאמונה של המותג באותנטיות של אוכל ושל אנשים.
את הטרמפ הבלתי נשכח ניתן לשריין דרך האתר האתר המיוחד שנבנה לצורך הפעילות: http://beershevabk.mdigital.co.il/ 

 
למידע נוסף על BURGER KING® ישראל, מוזמנים לעקוב אחרינו בעמוד הfacebook- ברגר קינג ישראל Burger King Israel, באינסטגרם וב-youtube.
על BURGER KING®:
מותג BURGER KING® נוסד בארצות הברית ב-1954. כיום BURGER KING® היא הרשת השנייה בגודלה בעולם למזון מהיר בתחום מסעדות ההמבורגרים. רשתBURGER KING® העולמית, ביתו המקורי של ה- WHOPPER®, מפעילה למעלה מ-14,000 סניפים בכ-100 מדינות. כמעט כל מסעדות BURGER KING® נמצאות בבעלות זכיינים ומופעלות על ידיהם, רבים מהם עסקים משפחתיים שעובדים עם הרשת כבר כמה עשורים. מותג BURGER KING® נמצא בבעלותRestaurant Brands International Inc. (TSX,NYSE:QSR; TSX: QSP), אחת מחברות מסעדות המזון המהיר הגדולות בעולם, עם מחזור מכירות של למעלה מ-23 מיליארד דולרים ומעל 19,000 מסעדות.
למידע נוסף על מותג BURGER KING® מוזמנים לבקר באתר המותג www.bk.com או לעקוב אחרינו ב-Facebook וב- Twitter

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.