header 2

יום חמישי, 13 באוקטובר 2016

הבנק הפרטי פלקון בטוח לגבי עתידו אחרי סיום החקירות של FINMA ו-MAS בעניין 1MDB

ציריך, 11 באוקטובר 2016 (GLOBE NEWSWIRE) :
 
רשות הפיקוח על שוקי הכספים בשווייץ (FINMA) והרשות המוניטרית של סינגפור (MAS) השלימו את החקירות שלהן לגבי המעורבות של הבנק הפרטי פלקון בעניין 1MDB והודיעו לבנק את ההחלטות שלהן. הבנק הפרטי פלקון ובעלת המניות שלו Aabar מברכים על השלמת החקירות, שמיישבת סופית מבחינת הבנק את הנושא של 1MDB עם הרגולטורים. עם העובדים המסורים שלו, בסיס ההון החזק ויחס הנזילות הגבוה, הבנק הפרטי פלקון יתרכז עכשיו בהגדלת העסק שלו.
 
הבנק הפרטי פלקון מברך על השלמת החקירות של הרגולטורים על המעורבות שלו בעניין 1MDB ולוקח לתשומת לבו את ההחלטות. אחרי דו-שיח בונה, השלמת החקירות מיישבת סופית מבחינת הבנק את הנושא של 1MDB עם הרגולטורים
 
הבנק ועובדיו מייחסים את החשיבות הגבוהה ביותר לשמירה על המוניטין של הבנק ולציות לכל החוקים, התקנות והכללים. מאז 2013, הבנק שיפר עוד את הציות שלו, השקיע במשאבים נוספים וגם בדק שוב את המבנה הארגוני שלו ואת התהליכים הרלבנטיים. יתר על כן, על סמך הממצאים של הרגולטורים, הבנק הפרטי פלקון נקט באמצעים נוספים כדי למנוע בעיות בעתיד.
 
למרות שביטול רישיון הבנקאות בסינגפור מצער ומאכזב, ההחלטה לא תשפיע על ההתפתחות האסטרטגית של הבנק. הבנק הפרטי פלקון מקיים עכשיו קשר הדוק עם העובדים, הלקוחות והשותפים שלו ומחויב למציאת פתרונות אופטימליים לכל הצדדים המעורבים ולהבטחת סגירה מסודרת של הפעילות בסינגפור.
 
ולטר ברכטולד, מנהלים העסקים הראשי של הבנק הפרטי פלקון, אמר על ההחלטה: "שיתפנו פעולה באופן צמוד עם הרגולטורים ואנו מברכים על כך שהרגולטורים סגרו את הפרשה של 1MDB. הבנק הפרטי פלקון מציית לכל החוקים והתקנות, ההון שלו טוב, המאזן שלו חזק והוא נהנה מהתמיכה המלאה של בעלת המניות שלנו Aabar. הבנק יתמקד עכשיו שוב בהגדלת העסק שלנו במקומות הליבה שווייץ, המזרח התיכון ולונדון. יש לנו ביטחון רב במומחיות שלנו ליצור חוויית לקוח חיובית ממושכת".
 
מורטדה מ. אל האשמי, יו"ר מועצת המנהלים, הוסיף: "אני שמח שהתאפשר ליישב את הפרק של 1MDB ומאוד בטוח שהבנק יתפתח באופן חיובי בדרכו לצמיחה ארוכת טווח. Aabar, כבעלת המניות של הבנק, עדיין מחויבת באופן מלא לתמוך בבנק הפרטי פלקון במסלול העתידי הזה".
 
הבנק הפרטי פלקון הוא בוטיק בנקאות פרטית שוויצרי עם חמישים שנות ניסיון בניהול עושר. אנחנו מספקים שירותים פיננסיים מהמעלה הראשונה ללקוחות פרטיים ומשפחות עשירות מהמטה שלנו בציריך ומהמשרדים שלנו בלונדון, סינגפור, אבו דאבי ודובאי. הלקוחות שלנו מרוויחים מיכולת השקעות מצוינת, גישה ייחודית להזדמנויות בשווקים מתעוררים, וגם מהחוזק והיציבות הפיננסיים שלנו, שנובעים מהמורשת השוויצרית שלנו ומבעלת המניות שלנו שהיא בבעלות ממשלתית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.