header 2

יום שלישי, 18 באוקטובר 2016

בימדיה ממנה את גיום דוואל למנכ"ל

לה רוש-סור-יון, צרפת, 14 באוקטובר 2016, (BUSINESS WIRE):
 ז'אן-בטיסט פונדווי, יו"ר הוועד המפקח והמייסד של בימדיה, מהמובילים בצרפת בפתרונות של מסופים בנקודות מכירה לחנויות נוחות, שמח להודיע על המינוי המיידי של גיום דוואל (Guillaume Dewael) למנהל הכללי של הקבוצה.
ההודעה לעיתונות החכמה הזאת כוללת מולטימדיה. ראו את ההודעה המלאה כאן:
 
גיום דוואל המנהל הכללי של קבוצת בימדיה (תצלום: בימדיה)
ז'אן-בטיסט פונדווי: "אני שמח מאוד לקבל את פניו של גיום בבימדיה. הוא מנהיג שמכיר היטב את העסק שלנו  והוא יעזור לבימדיה למנף את מניעי הצמיחה שלה. הניסיון והרקע הבינ"ל שלו, במיוחד בשירותים פיננסיים, הם נכס לפיתוח הקבוצה שלנו ולכיבוש מגזרים ושווקים חדשים".
לפני שהצטרף לבימדיה, גיום דוואל שימש סגן נשיא ב-MoneyGram International, מובילה בגלובלית בהעברות כספים. הוא הצטרף ל-MoneyGram ב-2005 ומילא מספר תפקידי ניהול בכירים באירופה ואפריקה. קודם לכן הוא עבד שנתיים בווסטרן יוניון באפריקה וחמש שנים בענף הזיהוי האוטומטי בצרפת ואירופה. ב-1933 בגיל 20 גיום הקים את החברה הראשונה שלו בשירותי שיווק בשטח לקמעונאיים.
גיום דוואל: "לכבוד הוא לי להצטרף לחברה כמו בימדיה. אני שותף לערכים שלה מבחינת חדשנות, איכות שירות ונוחות ללקוחותיה. נמשיך לתמוך בלקוחותינו חנויות הנוחות בכך שניתן להם תמיד עוד סיוע בעבודתם היומיומית, עוד מוצרים, עוד שירותים ועוד ערך מוסף".
אודות בימדיה
עם יותר מארבע עשרה שנות ניסיון שמתמקדות ברשת ההפצה של טבק ועיתונים, בימדיה יוצרת פתרונות חדשניים כדי לעזור לחנויות נוחות למכור יותר ויותר טוב: חומרה, תוכנה, שירותים לא חומריים בלעדיים ותמיכה מקצועית. בימדיה צופה את צורכי הלקוחות ועל ידי כך הופכת את חיי היומיום של אלפי מוכרי טבק, עיתונים וספרים לקלים יותר. www.bimedia.com.fr
צפו בגרסת המקור בשפה האנגלית באתר businesswire.com:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.