header 2

יום חמישי, 6 באוקטובר 2016

אינטרברנד מפרסמת את דוח המותגים הגלובליים הטובים ביותר 2016: אפל וגוגל בשני המקומות הראשונים, טסלה ודיור מצטרפים לרשימה

ניו יורק, 5 באוקטובר 2016 (BUSINESS WIRE):
 חברת הייעוץ המובילה בתחום המותגים אינטרברנד ציינה את אפל, גוגל וקוקה-קולה כשלושת המותגים בעלי השווי הרב ביותר בדוח המותגים הגלובליים הטובים ביותר 2016 שלה, עם דומיננטיות של מותגי רכב וטכנולוגיה בדירוג – וטסלה ודיור נכנסו למאה המותגים המובילים. בשנתו ה-17 הדו"ח חושף את האנטומיה של הצמיחה וכולל מבט מבפנים איך מותגים מצוינים מגדילים עסקים מצוינים.
"ברור שהמותגים הגלובליים הטובים ביותר לא רק מתמודדים עם שינויים, אלא גורמים אותם", אומר ג'ז פרמפטון, מנהל העסקים הראשי הגלובלי של אינטרברנד. "הם מבינים שאנטומיית הצמיחה שלהם מורכבת, ייחודית ואישית; הם מתבוננים פנימה והחוצה, מתרחבים לשווקים חדשים ויוצרים חוויות חדשות כדי להגדיל את המותגים והעסקים שלהם".
זאת השנה הרביעית ברציפות שאפל וגוגל הגיעו למקומות הראשונים. שווי המותג של אפל גדל ב-5 אחוזים ל-178,119 מיליון דולר, ושווי המותג של גוגל עלה ב-11 אחוזים ל-133,252 מיליון דולר. קוקה-קולה, מיקרוסופט, טויוטה, IBM, סמסונג, אמזון, מרצדס-בנץ ו-GE (ג'נרל אלקטריק) משלימים את העשירה הפותחת. דיור וטלסה נכנסו לדוח המותגים הגלובליים הטובים ביותר בפעם הראשונה, במקומות 89 ומאה, בהתאמה.
חמשת המותגים הצומחים ביותר בעולם הם פייסבוק (גידול של 48 אחוזים), אמזון (33 אחוזים), לגו (25 אחוזים), ניסאן (22 אחוזים) ואדובי (21 אחוזים).
עם 29 מקומות ביחד, מותגי רכב וטכנולוגיה הם הדומיננטיים בדוח השנה. קמעונאות הוא המגזר הצומח ביותר, גידול של 19 אחוזים, ואחריו מגזרי הספורט והיוקרה - גידול של 10 אחוזים כל אחד.
השווי הכולל המשולב של מאה המותגים המובילים הוא 1,796,384 מיליון דולר, גידול של 4.8% לעומת 2015. כדי לצפות בדירוג המלא של מאה המובילים ובדוח עם ניתוח מקיף של מגמות גידול, מגזרים וענפים, בקרו: www.bestglobalbrands.com.
מתודולוגיה
הדוח השנתי ה-17 של אינטרברנד מנתח את האופן שבו מותגים עוזרים להגדיל עסקים – ממילוי ציפיות הלקוח ועד להגדלת ערך כלכלי. המתודולוגיה הזאת הייתה השיטה הראשונה להערכת שווי מותגים שקיבלה הסמכת ISO.
הדירוג מבוסס על שלושה רכיבי מפתח שתורמים לשווי המצטבר של המותג:
·        הביצועים הפיננסיים של המוצרים והשירותים הממותגים
·        התפקיד שהמותג ממלא בהשפעה על הבחירה של הלקוח
·        החוזק שיש למותג להשיג מחיר פרימיום או להבטיח רווח לחברה
אודות אינטרברנד
באינטרברנד, אנחנו מאמינים שצמיחה מושגת כשלארגון יש אסטרטגיה ברורה והוא מספק חוויית לקוח יוצאת דופן. אנחנו עושים את שני הדברים, באמצעות שילוב של אסטרטגיה, יצירתיות וטכנולוגיה שעוזרות ליצור צמיחה במותגים ובעסקים של לקוחותינו. עם רשת של 29 משרדים ב-22 מדינות, אינטרברנד היא סוכנות מותגים גלובלית, והמפרסמת של הדוחות השנתיים המאוד משפיעים "המותגים הגלובליים הטובים ביותר" ו-"מותגים פורצי דרך", ושל האתר זוכה פרס וובי brandchannel. אינטרברנד היא חלק מרשת הסוכנויות של Omnicom Group Inc. (NYSE:OMC).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.